[BC3] [W&G] Mijn topic dicht gegooid

Pagina: 1
Acties:

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tja waarschijnlijk gewoon het script ergens vandaan geript en geen kennis van de ''taal'' zelf...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 11:23 schreef Tom het volgende:

[..]

Heb je ook niet nodig als je even nadenkt en ernaar kijkt.
nee inderdaad, en hij is 18 dus engels heeft hij ook wel gehad lijkt me >:)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Zet er even bij over welk topic het gaat :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat het met het plaatsen in een verkeerd forum te maken heeft, en niet zozeer met je vraag. Maar ik zal dit topic even naar LA verhuizen.

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Ik heb daarstraks een vraag gesteld bij W&G, en na een paar postings wordt mijn topic dichtgegooid door McVirusS, met zijn opmerking:
"#%)#*O@%*&)#@ Denken is wel moeillijk voor sommige mensen he #$#%#@%"

Ik kom er dus echt niet uit, anders had ik het niet gevraagd op dit forum. Kom hier nou al vanaf december 1998, post niet veel, maar lees veel, en dan krijg je zo''n antwoord!!??

Ipv nou gewoon even te posten hoe het dan wel kan. (want volgens dusty kan het wel?!)

Sorry, maar dit moest er even uit. Denk je hier behulpzame mensen te hebben, krijg je zoiets :(

Mvg,
Arthur

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[topic=168857]

• Tom
  • Niet online

Tom

Jeetje die vraag is wel erg dom zeg, volgens mij heb je nog geen minuut naar dat scriptje gekeken (en nee daar hoef je echt geen Javascript-wonder voor te zijn ofzo om te begrijpen).

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmm... het had misschien wat vriendelijker gekund, maar de oplossing staat er letterlijk in dus... slotje is imo terecht.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Sorry hoor maar dit is wel erg laag niveau vraag.....desnoods maak je 2 functies aan....gewoon logisch nadenken voordat je een vraag stelt.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 27 april 2001 11:11 schreef Alfredt het volgende:
tja waarschijnlijk gewoon het script ergens vandaan geript en geen kennis van de ''taal'' zelf...
Heb je ook niet nodig als je even nadenkt en ernaar kijkt.

Verwijderd

Het staat er letterlijk en ik kan me goed voorstellen dat het gesloten is. Dit is heel laag niveau.

delay = 2; // time in seconds before popup opens

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 10:11 schreef Gordijnstok het volgende:
... staat er letterlijk en ...
Voor hem blijkbaar niet. Als je hem nou gewoon vertelt dat ''ie 2x de functie doPopUp met 2 verschillende delays kan gebruiken, dan ziet hij het ook. Klaar. :+

edit:
GVD, typos :(

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

idd.

ik merk ook dat er regelmatig mensen niet het verschil zien tussen ''helpen'' en ''de troep oplossen voor mesen die zelf niet de minste moeite om te leren doen''

ik help graag, javascripten is een hobbie en soms kan ik foutjes zien in iemand zn script waarmee hen werk bespaart wordt.

daarbij is het zo dat ik graag zie dat mensen enthousiast raken als ze aan het javascripten leren gaan. een onoplosbaar probleem kan veel ergernis opwekken, en soms is zoiets gewoon kwestie van een net iets hoger niveau dat ze pas over een tijdje en na wat ervaring bereiken

echter het mag niet zo zijn dat mensen enkel posten om snel compleet uigevoerde scripts te krijgen die specifiek aan hun wensen zijn aangepast.
(zie ook [topic=167830] heb daar niet meer gereageerd omdat de methode van vragenstellen (''dat doe je wel even voor me'') zelfs na mn hint wat mij betreft erg onprettig was)

een oplossing wordt dan gelijk gevolgd door de opmerking
''ja dat is leuk, maar nu wil ik ...''

McV is in het sluiten van het topic misschien wat overdreven creatief (laat dat jong creativiteit in het opleveren van sites steken ;) maar het sluiten was wel terecht)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1