[BC3] welke idioot haalt oude topics naar boven

Pagina: 1
Acties:

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 11:11

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Topicstarter
wie doet dat nou, daar heb ik dus een vette hekel aan. |:(

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Verwijderd

welke idioot gaat er voor zo iets nu een nieuw topic openen :P

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
lama...

• El Jefe
  • Niet online
... Topic is moved ...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 26 april 2001 16:09 schreef blitzkrieg het volgende:
Het is een beetje tegenstrijdig: aan de ene kant roept men ''UTFS'' en aan de andere kant wil men geen oude topics omhoog halen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welke idioot loopt hier te zeiken over oude topics die omhoog gehaald worden...gebruiken ze een keertje de search is het nog niet goed!!! >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 16:31 schreef suffer&die het volgende:
Welke idioot loopt hier te zeiken over oude topics die omhoog gehaald worden...gebruiken ze een keertje de search is het nog niet goed!!! >:)
100% mijn mening. :)

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Kom op mensen er is toch een duidelijk verschil tussen topics omhoog halen en topics omhoog halen.. :)

Kijk als er nog niet zo lang geleden nog een topic over iets geweest is (lees : dagen/weken/maand(en?)) dan kan je idd wel eens zeggen dat er ook gezocht had kunnen worden want dat topic is ''onlangs'' nog geweest.

Maar mensen die een topic uit ''99 omhoog halen om te zeggen wat ze ervan vinden of door te gaan op hetzelfde onderwerp...---> |:(

Open dan gewoon een nieuw topic.

Verwijderd

Mwaah, als de info in een bepaald topic nog relevant is, waarom zou je die dan niet omhoog mogen halen?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Topics waar je nu nog wat mee kan of waar een goede discussie uit kan voorkomen zijn goed om omhoog te halen, maar onzintopics van een halfjaar geleden hoef je natuurlijk nooit meer terug te zien.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 11:11

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Topicstarter
de search is er voor behandelde onderwerpen, en als je daar niks kan vinden, dan mag je hem van mij naar boven halen, of in een nieuw topic je probleem uitleggen, en zeggen dat je in de oude zooi niks kon vinden.

Maar om nou topics zoals: "wat zou je doen als je een vrouw was" naar boven te halen, dat vind ik een beetje onzin, die dingen zijn niet voor niets naar beneden gezakt.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Verwijderd

K vind dat het d''r omgaat wat aan het topic word toegevoegd. Kijk als iemand nou echt nieuwe info of zo iets d''r bij zet, vind k dat dus anders dan alleen een ":)"

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tis trouwens niet alleen op GoT, er zijn ook eikels die dat op de frontpage doen |:(

http://www.tweakers.net/nieuws/11431?t=988317892&

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 26 april 2001 16:36 schreef Tweaky het volgende:

[..]

100% mijn mening. :)
idem

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 26 april 2001 16:09 schreef blitzkrieg het volgende:
Kijk, we zitten wat dat betreft een beetje met een probleem: nieuwe topics over oude onderwerpen mogen ook niet... Wat wil je dan?

Ik vind het prima als iemand een topic omhoog schopt, als hij maar een goede reden heeft. Maar een nieuw topic om iets toe te voegen is natuurlijk ook goed.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 10:35 schreef tineau het volgende:
Mwaah, als de info in een bepaald topic nog relevant is, waarom zou je die dan niet omhoog mogen halen?
precies!

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1