Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Het is een beetje tegenstrijdig: aan de ene kant roept men ''UTFS'' en aan de andere kant wil men geen oude topics omhoog halen.Op donderdag 26 april 2001 16:09 schreef blitzkrieg het volgende:
wie doet dat nou, daar heb ik dus een vette hekel aan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
100% mijn mening.Op donderdag 26 april 2001 16:31 schreef suffer&die het volgende:
Welke idioot loopt hier te zeiken over oude topics die omhoog gehaald worden...gebruiken ze een keertje de search is het nog niet goed!!!
Kijk als er nog niet zo lang geleden nog een topic over iets geweest is (lees : dagen/weken/maand(en?)) dan kan je idd wel eens zeggen dat er ook gezocht had kunnen worden want dat topic is ''onlangs'' nog geweest.
Maar mensen die een topic uit ''99 omhoog halen om te zeggen wat ze ervan vinden of door te gaan op hetzelfde onderwerp...--->
Open dan gewoon een nieuw topic.
Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Maar om nou topics zoals: "wat zou je doen als je een vrouw was" naar boven te halen, dat vind ik een beetje onzin, die dingen zijn niet voor niets naar beneden gezakt.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Verwijderd
http://www.tweakers.net/nieuws/11431?t=988317892&
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
idemOp donderdag 26 april 2001 16:36 schreef Tweaky het volgende:
[..]
100% mijn mening.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Kijk, we zitten wat dat betreft een beetje met een probleem: nieuwe topics over oude onderwerpen mogen ook niet... Wat wil je dan?Op donderdag 26 april 2001 16:09 schreef blitzkrieg het volgende:
wie doet dat nou, daar heb ik dus een vette hekel aan.
Ik vind het prima als iemand een topic omhoog schopt, als hij maar een goede reden heeft. Maar een nieuw topic om iets toe te voegen is natuurlijk ook goed.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards