De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
C&P foutje
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Emailtje naar abuse@mirabilis.com over deze GoT topic?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jij bent trouwens ook niet echt netjes bezig in die thread. Je post tig keer een antwoord i.p.v. de edit-knop ff te gebruiken. Ennuh: waarom tweemaal klagen over een draad? De modjes hebben echt wel door dat er naar gekeken dient te worden. Daarnaast hoef je niet te reageren in die draad. Bij een flame hebben minstens twee mensen de schuld.Op donderdag 26 april 2001 09:37 schreef Malin het volgende:
Hier in LA gaat het over flame. Daar is SU gaat het over illegale praktijken.
Emailtje naar abuse@mirabilis.com over deze GoT topic?
Vergeten: je kan toch ook je posting in SU editten?
Uhmz, GoT-policy en meer van dat soort zaken moet je toch wel kennen?Op donderdag 26 april 2001 09:40 schreef Tom het volgende:
Waarom moet je er zo''n groot probleem van maken dat er wat mensen hun avond doorkomen met een scriptje dat SMSjes verstuurd? Ja als je 100% volgens de regeltjes/wetjes gaat werken dan is het ook illegaal, maar dat moeten die lui die het maken/gebruiken zelf weten, ik vind het niet zo''n probleem dat ze zo''n scriptje maken... laat ze maar lekker wat PHPen.
Maar goed: ik ga hier niet in discussie; geen zin en geen tijd.
Tja ik vind dit soort dingen niet echt een groot probleem eigenlijk, ik wil hem ook wel dicht gooien natuurlijk maar het is wel krom. Als we dingen te snel dicht doen zijn we te streng, en als we dingen open laten moeten we juist strenger zijn en ze dichtknallen.Op donderdag 26 april 2001 09:42 schreef pven het volgende:
Uhmz, GoT-policy en meer van dat soort zaken moet je toch wel kennen?
Editen?? Dan word het onoverzichtelijk.
Wel reageren en niet discuseren
Flame is gewoon niet leuk.
Niet werkende SMS services ook niet.
Emailen naar abuse@ domeinen ook niet.
Wat word het nu? Slotje? Verontschuldiging? Emailtje?
Yep, dat is waar. Zie ook [topic=168206] :Op donderdag 26 april 2001 09:45 schreef Tom het volgende:
[..]
Tja ik vind dit soort dingen niet echt een groot probleem eigenlijk, ik wil hem ook wel dicht gooien natuurlijk maar het is wel krom. Als we dingen te snel dicht doen zijn we te streng, en als we dingen open laten moeten we juist strenger zijn en ze dichtknallen.
Ik kan er ook niets zinnigs meer over zeggen.veel slotjes = verkeerd
weinig slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd
Tuurlijk kunnen we verder zakken en gaan modderen over welke wet in welkk land geld. En hoe hoog het risico is om een regel te negeren. Of wanneer illegaal illegaal is.
1 ding weet ik wel. GoT heeft genoeg bezoekers. Zonder topics als deze is er nog genoeg te kletsen. Het zou dus krom zijn om het forum te laten vervuilen met dit soort flame of script gedoe.
weinig slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd
Ja het leven is hard. Wie zegt dat alles fout is... is volgens mij niet helemaal GOED in zijn hoofd.
Regels zijn regels... ze zijn er om nageleefd te worden. Klopt een regel niet moet je het over die regel gaan hebben. En niet over detials zoals deze topic of deze flame.
Raar trouwens dat die flame ook zonder enig woord geaccepteerd word
Op donderdag 26 april 2001 09:54 schreef Malin het volgende:
Raar trouwens dat die flame ook zonder enig woord geaccepteerd word.
Op donderdag 26 april 2001 09:35 schreef Tom het volgende:
Jah kappen met flamen aubbe happy enzo
. En we hebben dit eerder gewoon toegestaan (deze thread) dus laat deze ook wel open.
Hahaha... wel grappig... als je het verkeerd leest... dan zou je haast gaan denken dat ie FLAMEN accepteerd in die tread
flames worden niet getollereerd, maar wat is een flame? wie is er schuldig aan? wat moeten de gevolgen zijn? dat zijn allemaal discussiepunten....
Het zonder meer op slot zetten van een flamewar kan namelijk een beloning van de flamer zijn. dus een waarschuwing kan soms beter op zijn plaats zijn, en daar merken wij als gebruikers weer weinig van.
Het editen van een post is als er een simpele wijziging of een toevoeging net nadat je hem gepost hebt veel prettiger dan een nieuwe post, althans dat vind ik.
<edit>
ff de draad gelezen en tot de conclusie gekomen dat de flamewar door jezelf is opgestart|:(
als je wilt beweren dat iets illegaal is zul je dat moeten aantionen, en dat doe je nergens....
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
[totaal offtopic]Op donderdag 26 april 2001 10:00 schreef Malin het volgende:
Jah kappen met flamen aub be happy enzo . En we hebben dit eerder gewoon toegestaan (deze thread) dus laat deze ook wel open.
Hahaha... wel grappig... als je het verkeerd leest... dan zou je haast gaan denken dat ie FLAMEN accepteerd in die tread
Je maakt heel vaak de spelfout dat je iets op een D laat eindigen terwijl het een T moet zijn.
[/totaal offtopic]
Ik snap jouw redenering niet. Waarom zou Tom accepteren dat er ge-flame-d wordt?
Hoog van de toren blazen? Sorry hoor... ik ben al JAREN een gebruiker van sms services. Dus mag ik ook wat zeggen? Daarnaast is een mens een mens. Hoe lang hij of zij lid is van een bepaalde club maakt geen moer uit. Sins wanneer gaan de GoT regels boven die van de wet? (wet op discriminatie bijvoorbeeeld)
What the F*CK heeft discriminatie hier nu weer mee te maken?!?Op donderdag 26 april 2001 10:06 schreef Malin het volgende:
Hoog van de toren blazen? Sorry hoor... ik ben al JAREN een gebruiker van sms services. Dus mag ik ook wat zeggen? Daarnaast is een mens een mens. Hoe lang hij of zij lid is van een bepaalde club maakt geen moer uit. Sins wanneer gaan de GoT regels boven die van de wet? (wet op discriminatie bijvoorbeeeld)
I rest my case, ik ga niet meer reageren. Je verdomt het gewoon om andere reacties te lezen en te begrijpen en daar wil ik mijn tijd niet aan verspillen...
bewijs dan gewoon dat het illegaal is.... dat is mijn punt, het gaat er niet om dat jij denkt dat het illegaal is.Op donderdag 26 april 2001 10:06 schreef Malin het volgende:
sorry voor de spelvouten!
Mijn punt mbt het net lid zijn is dat dit soort mensen, en jij ook, niet gewoon even een berichtje in SU plaatsen en het dara bij laten maar gelijk antwoord en reactie willen. Zo werkt dat hier niet.
De modjes hebben even tijd nodig en beslissen dan zelf wel wat ze doen. Dan houdt de discussie op en anders ga je de modjes maar mailen...
Sorry? UhOp donderdag 26 april 2001 10:10 schreef ELANAZ het volgende:
Gewoon een lekker geil wijf beschikbaar stellen voor de user van de week, dan is in 1 klap alle ellende weg
Ok een man danOp donderdag 26 april 2001 10:11 schreef Malin het volgende:
[..]
Sorry? Uh![]()
"I rest my case" Sounds like a solid plan boy!
Discriminatie... nieuwe user/oude user.Op donderdag 26 april 2001 10:08 schreef pven het volgende:
[..]
What the F*CK heeft discriminatie hier nu weer mee te maken?!?![]()
I rest my case, ik ga niet meer reageren. Je verdomt het gewoon om andere reacties te lezen en te begrijpen en daar wil ik mijn tijd niet aan verspillen...
Hoe kan jij nu weten wat ik wel en niet lees???? Ik reageer zover ik kan op elke vraag! Ik ben superwoman niet!
allerlaatste reactie, ga de antidiscriminatie wetgeving er maar bij pakken, als je iets kunt vinden dat die vorm van discriminatie verbied krijg je van mij een volledig verzorgde vakantie van 2 weken naar een bestemming (op aarde) naar keuze....Op donderdag 26 april 2001 10:12 schreef Malin het volgende:
[..]
Discriminatie... nieuwe user/oude user.
Hoe kan jij nu weten wat ik wel en niet lees???? Ik reageer zover ik kan op elke vraag! Ik ben superwoman niet!
goeie dag verder nog, je kunt je antwoord naar me icqen of mailen...
Dat kan ik niet helemaal volgen hoorOp donderdag 26 april 2001 10:12 schreef Alfredt het volgende:
[..]
Ok een man dan
Ik hoef toch niet te bewijzen dat het illegaal is! Het is common knowledge! (tenzij je natuurlijk niet weet wat je doet)Op donderdag 26 april 2001 10:12 schreef Alfredt het volgende:
bewijs dan gewoon dat het illegaal is.... dat is mijn punt, het gaat er niet om dat jij denkt dat het illegaal is.
Mijn punt mbt het net lid zijn is dat dit soort mensen, en jij ook, niet gewoon even een berichtje in SU plaatsen en het dara bij laten maar gelijk antwoord en reactie willen. Zo werkt dat hier niet.
De modjes hebben even tijd nodig en beslissen dan zelf wel wat ze doen. Dan houdt de discussie op en anders ga je de modjes maar mailen...
naja nog eentje dan,Op donderdag 26 april 2001 10:16 schreef Malin het volgende:
Ik hoef toch niet te bewijzen dat het illegaal is! Het is common knowledge! (tenzij je natuurlijk niet weet wat je doet)
ik studeer dus rechten en ik weet dus dat het ergens moet staan dat het verboden is. En voordat ik het ergens heb zien staan geloof ik er niks van dat het illegaal is. Common knowledge zit er mij veel te vaak naast!
Eigenlijk is het simpel:
1) De icq sms service is bedoeld voor de ICQ client of de ICQ sms website. Dat je dat niet mag omzeilen met een script staat DUIDELIJK vermeld op verschillende plekken. Ik ga NIET een policy copieren. Dat zou vevuiling zijn.
2) Flamen is niet netjes. Nieuwe of oude user. Man of vrouw... lelijk of dom... het maakt niet uit.
Me via ICQ lastig vallen ook niet. Misschien had ik beter mijn nummer hier niet moeten invullen
naja nog eentje dan,
ik studeer dus rechten en ik weet dus dat het ergens moet staan dat het verboden is. En voordat ik het ergens heb zien staan geloof ik er niks van dat het illegaal is. Common knowledge zit er mij veel te vaak naast!
---
Het staat ook ergens. Als jij rechten doet weet je ook, als het goed is, dat je het niet gelezen hoeft te hebben om toch aansprakelijk te kunnen worden gesteld.
klikt wordt een stuk tekst gequote. Kan wel eens nuttig zijn. Dit staat ook in de FAQ ( Die icoontjes aan de rechterkant ) Niet gelezen misschien?Do I need to say more?Op donderdag 26 april 2001 10:12 schreef Malin het volgende:
Hoe kan jij nu weten wat ik wel en niet lees????
Again: I rest my case.
Typo-tje
Ik zal wel te dom zijn om te snappen dat je geen illegale acties mag ''stimuleren'' ofwel ''toestaan'' hier. Maar het toch wel mag.
Ik zal wel te lui zijn om alle regels over te tikken die ik hier en daar tegen kom.
Ik zal wel te irritant zijn voor een moderator om een ander die mij af flamed een waarschuwing te geven.
ik kan het ook maar niet laten....Op donderdag 26 april 2001 10:24 schreef Malin het volgende:
---
naja nog eentje dan,
---
Het staat ook ergens. Als jij rechten doet weet je ook, als het goed is, dat je het niet gelezen hoeft te hebben om toch aansprakelijk te kunnen worden gesteld.
maar dan moet het ergens staan. En jij vraagt om een actie van de modjes op vermeend illegaal gedrag, dan moet je dat wel aantonen.... zo af en toe wordt er hier van de vreemdste dingen geroepen dat het illegaal is. Gewoon even de bepaling erbij waar in staat dat het niet mag en dan kunnen de modjes bepalen of ze het wel of niet op slaot zetten.
Maar "wie eist bewijst" en het bewijzen van een stelling zal nooit en te nimmer als vervuiling gezien worden....
btw, mail anders ff het ip nummer van degene die je lastig valt door aan een van de modjes of admins, misschien dat zij er achter kunnen komen wie het doet en die persoon een waarschuwing geven (moeten er natuurlijk wel vervelende dingen gezegd zijn)
Klaag me maar aan in SU (I really do not care), maar lees voor die tijd wel ff [topic=164822] door.Op donderdag 26 april 2001 10:32 schreef Malin het volgende:
Ik heb het wel gelezen. Waarom ge je verder en verder off-topic? Riekt verdacht veel naar verborgen flame.
Ok, nu for real: ik reageer echt niet meer. Sorry voor al mijn overbodige reacties in deze draad, maar wat ik heb gepost moest (naar mijn persoonlijke mening) echt gepost worden.
* pven vindt dat deze draad nu wel op slot mag.
Het oorspronkelijke ''probleem'' is opgelost.
Van mij mag hij ook op slot. Geen zin om wie dan ook aan te klagen... net zoals jij uit ik gewoon mijn mening. Dat moet genoeg zijn. Mocht ik weer in een geirriteerde bui zijn en weer wat lezen over "hoe kan ik de reclame in icqsms met een script omzeilen les 101" mail ik gewoon een simpel kort emailtje naar mirabilis. Laat die maar uitzoeken wat wel en niet mag. Wij hebben toch wel wat beters te doen?!
Een fijne dag!
Mijn dank is grootOp donderdag 26 april 2001 10:40 schreef obsidian het volgende:
Willen de mensen hier stoppen met deze overbodige discussie en flames? We zullen kijken wat we hiermee gaan doen.
lol... ik kijk wel uit om met jouw op vakantie te gaan
Jij ook een prettige dag