[BC3] geen flame

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Hallo allemaal.

Ik ben geen regular, maar ik maak zo nu en dan gebruik van de hopen kennis die op jullie forums aanwezig zijn. Een maatje van me heeft op het moment ook wat probleempjes met z''n bak en ik heb hem dus aangeraden hier eens rond te snuffelen. Zijn naam is: ..... (niet schrikken).... Gasgijs.
Hij had het een en ander gepost en kreeg een paar duidelijke en bruikbare antwoorden. Een paar weken later bleek dat er hier naar aanleiding van zijn posts een complete flamewar was losgebarsten. Hij vertelde mij dat en zei ook dat ie er de ballen van begreep. Ik ben nog eens gaan kijken wat ie had gedaan en eerlijk gezegd begrijp ook ik er weinig van. De enige fout die hij had gemaakt was het *per ongeluk* tweemaal posten van hetzelfde bericht. Ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is voor het barsten van een elektronische waterstofbom....
In de thread die uit de hand liep las ik dat hij ook nog eens in een verkeerd forum zou hebben gepost. Vraag me af waarom, want zijn probleem was niet bepaald duidelijk aan een kaart of iets dergelijks toe te schrijven en hoorde dus inderdaad in hardware algemeen.
Hij zou ook een waarschuwing hebben gehad, maar nergens kan ik een dergelijke waarschuwing terug vinden. Zoals ik al heb aangegeven in het subject wil ik niemand af fakkelen met dit bericht. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik begrijp er namelijk de ballen van.

mvg,
RedTop

Verwijderd

en over welk topic hebben we het dan?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien is het slim als je ff verteld over welke draad dit gaat :?

edit: de heer tineau was me voor :(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• RedTop
Het zijn er twee:

de eerste waarin Gasgijs het probleem voorlegt:

ff kijken of mijn computer hoogtevrees heeft....

en de flamewar:

helpfdesk is wel erg streng

Verwijderd

maar [topic=158295] loopt niet echt uit op een vette flamewar? Dus er _moet_ een andere zijn!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 26 april 2001 00:34 schreef RedTop het volgende:
Het zijn er twee:

de eerste waarin Gasgijs het probleem voorlegt:

ff kijken of mijn computer hoogtevrees heeft....

en de flamewar:

helpfdesk is wel erg streng
[topic=158295]

en

[topic=159672]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het topic waarin Gasgijs een waarschuwing krijgt is weg, daar kan dus weinig over gezegd worden. Het gaat dus in ieder geval niet over "ff kijken of m''n computer hoogtevrees heeft".

Professioneel Hyves-weigeraar

• RedTop
Deze ja. De andere stond geloof ik onder lieve adjes en besloeg maar liefst 69 steken over en weer.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die flamewar die er uit vloeit is overigens nep. Tom en HlpDsK maakten een grapje.

Edit: maar jij bent niet de enige die erin is getrapt hoor ;)

Verwijderd

mwaah dan is dit dus niet echt een zinvolle discussie :Z.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 26 april 2001 00:42 schreef WouterTinus het volgende:
Die flamewar die er uit vloeit is overigens nep. Tom en HlpDsK maakten een grapje.
Grapje is dus goed overgekomen!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Discussie over het ''grapje'' is ook al uitgebreid gevoerd trouwens :).

• RedTop
Een geintje? Geen wonder dat ik er geen hol van begreep :). Het vreemde is dat z''n account wel is geblokkeerd. Geen idee waarom want hij heeft nooit die waarschuwing gezien.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Trouwens, als je in [topic=159672] kijkt, en dan de laaste paar post van HlpDsK. Lekkere reactie man, en gelijk 5 in 1 keer he. :)

• RedTop
Ik vind het er nog steeds behoorlijk overtuigend uitzien :) Ik vond het al niets voor GoT... Flamers zijn Lamers en ik ben hier nog maar heel weinig lamers tegengekomen.

Maarre, geen idee waarom z''n account is geblokkeerd?

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 00:48 schreef jelmervos het volgende:
Trouwens, als je in [topic=159672] kijkt, en dan de laaste paar post van HlpDsK. Lekkere reactie man, en gelijk 5 in 1 keer he. :)
Dat was echt lache toen :)
Kheb ''m nog steeds in m''n favolijstje staan voordat ie helemaal naar onderen afgezakt was. Al is het jammer dat het geintje bij sommige lui nogal verkeerd gevallen is (ik bedoel niet jou redtop). Tom & HlpDsK hadden die draadjes gewoon moeten wissen zoals ik toen al zei, want er was de dag daarna een heleboel onduidelijkheid over omdat mensen niet alles lazen, niet doorhadden dat het een grap was en gelijk in SG gingen posten dat Tom & HlpDsK ruzie hadden. En zelfs nu kom je er nog verwarde users over tegen :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 26 april 2001 00:52 schreef RedTop het volgende:
Ik vind het er nog steeds behoorlijk overtuigend uitzien :) Ik vond het al niets voor GoT... Flamers zijn Lamers en ik ben hier nog maar heel weinig lamers tegengekomen.

Maarre, geen idee waarom z''n account is geblokkeerd?
Weet je zeker dat ie geblokkeerd is dan? Kan ie niet inloggen of wat?

• RedTop
Volgens hem is ie geblokkeerd. Ik geloof dat ie z''n password ook niet eens kan laten sturen naar zijn mailbox. Misschien dat ie *weer* :) een foutje heeft gemaakt... Zal eens vragen of dat witte hoopje stof op die muismat van hem wel echt "stof" is :)
Pagina: 1