De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat het forum op zijn bek ligt omdat het te druk is (nou ja.. of te rustig maar ik zal je niet vermoeien met allemaal vage dingen
).
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Stats
het verbaast me dat het niet veel vaker fout gaat206 queries per seconde gemiddeld
Professioneel Hyves-weigeraar
zoiets als:
Pas op !
Loslopende Code !
Als hij komt:
Plat op de grond gaan liggen en op hulp wachten...
Mocht er geen hulp komen sterkte...
* Pizzaman duikt onder zijn bureau *
Pas op !
Loslopende Code !
Als hij komt:
Plat op de grond gaan liggen en op hulp wachten...
Mocht er geen hulp komen sterkte...
* Pizzaman duikt onder zijn bureau *
Er moet wat bijgetweakt worden met het maximaal aantal threads. Hij wil niet voorbij 250 en daardoor ontstaan er problemen als het druk is. Zoals nu.
iedereen heeft een bingokaart met alleen maar #55 erop... en de eerste die de kaart vol heeft, wint een #55... snap je?Op woensdag 25 april 2001 22:07 schreef GSMboy het volgende:
Ik ben ook nog mar een newbie en zie regelmatig hier op het forum de code #55 vorbij vliegen. Wat betekent dat?
\o/
Kun je volle kaarten niet ruilen voor handdoeken of servies?Op woensdag 25 april 2001 22:15 schreef Arshia het volgende:
[..]
iedereen heeft een bingokaart met alleen maar #55 erop... en de eerste die de kaart vol heeft, wint een #55... snap je?
Professioneel Hyves-weigeraar
neej, later worden al die kaarten #55-behangrollenOp woensdag 25 april 2001 22:16 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Kun je volle kaarten niet ruilen voor handdoeken of servies?
\o/
Die volle kaarten zijn ook makkelijk als je niks te doen hebt op school. Kun je makkelijk vliegtuigjes vouwen en daarmee anderen vervelen
.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
om dit tijdstip heb ik liever een biertjeOp woensdag 25 april 2001 22:16 schreef Femme het volgende:
Koffie!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
of hij gaat zelf kofie drinken
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Hehehe. Volgens mij schenken ze ''s nachts decafe. Zonder caffeine valt SQL in slaap. Reslutaat: #55Op woensdag 25 april 2001 22:16 schreef Femme het volgende:
Koffie!
nee dank je, maar ik wil wel graag citroenthee met 2 klontjes suiker, geen melk en niet te sterk. En een koekje erbij als het kan. ThnxOp woensdag 25 april 2001 22:16 schreef Femme het volgende:
Koffie!
\o/
En nog eisen stellen ookOp woensdag 25 april 2001 22:38 schreef Arshia het volgende:
[..]
nee dank je, maar ik wil wel graag citroenthee met 2 klontjes suiker, geen melk en niet te sterk. En een koekje erbij als het kan. Thnx
Femme, leer die MYSQL eens bier drinken.....is stoerder. Maar alcoholvrij he? Ander heeft ie de volgende morgen een kater en komt er nog meer #55!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En er kwam weer een #55 spokk voorbij! Femme bel de Ghost Busters eens op! 
Lets go Ghost Buster Let go, Let Go
Lets go Ghost Buster Let go, Let Go
Pagina: 1