[BC3] nooit meer slotjes??

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry, maar modjes zijn mensen en geen botjes....

Zijn dus niet 24/7.... komt wel vanzelf een slotje op iig (hoop ik).

Verwijderd

heb ''t gevoel dat de crew de laatste tijd wel erg makkelijk een topic open laat staan, tijdje geleden kreeg je nog binnen een minuut een slotje als het fout was, voorbeelden:
[topic=168178]
Die staat er een paar topic''s onder nog, en deze:
[topic=167302]
tijdje terug stond er exact zo''n topic, heeft een slotje gekregen... dit is dus nog erger |:(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat leuk altijd he :)

veel slotjes = verkeerd
weinig slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd

:)

Verwijderd

die 2e staat er al 1 of 2 dagen, ik zat er wel naast toen ie gepost werd :) was op school, ik voorspelde een slotje maar nee hoor... :?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:23 schreef saviour het volgende:

veel slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd

Dat mag van mij in de FAQ :(

• saviour
  • Niet online
Goe van mij he? :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 25 april 2001 20:29 schreef saviour het volgende:
Goe van mij he? :P
Het is altijd verkeerd >:):P

Verwijderd

GoT is verkeerd, admins en mods zijn al helemaal verkeerd! >:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Nah de users zijn gewoon verkeerd :P >:) :)

Verwijderd

lekker positief... WinXp is niet OK, GOT is niet OK, Ad''s zijn niet ok...
ik zei niks hoor toen er nog vrij veel slotjes waren, wat niet aan de regels voldoet moet gewoon dicht, rest open...
niet veel slotjes of weinig, gewoon zoveel als nodig is :P

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 20:15

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Ik wil ook wel mod worden en dat zal ik wel ff elke dag een regen van slotjes oproepen...
Om jullie na vier uur ook scherp en alert te laten blijven >:)

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:56 schreef martin.h het volgende:
Ik wil ook wel mod worden en dat zal ik wel ff elke dag een regen van slotjes oproepen...
Om jullie na vier uur ook scherp en alert te laten blijven >:)
martin.h is exit :)

• IceStorm
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je iets ziet waarvan je vindt dat het een slotje verdient meldt het dan (gefundeerd) in SU aub ;)..

Verwijderd

ok, daar gaan ze, misschien niet echt een vermelding in SU nodig, maar deze 2 moeten t gewoon f hebbûh! >:)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 21:43 schreef IceStorm het volgende:
Als je iets ziet waarvan je vindt dat het een slotje verdient meldt het dan (gefundeerd) in SU aub ;)..
Deze draad, dikke onzin! }:O

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik ben voor een knopje bij elk topic dat er een waarschuwing naar de modjes gaat.
daar kan je alleen op klikken als je ingelogd bent om vals alarm te voorkomen

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik ben voor weinig slotjes, behalve als het topic bijv. "poep" is, en er staat in "vies he, vooral als er van die stukjes in zitten". :P

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 22:30 schreef paparoach het volgende:
ik ben voor een knopje bij elk topic dat er een waarschuwing naar de modjes gaat.
teveel werk denk ik voor de mod''s

• ArthurMorgan
  • Niet online
>:)>:)>:) en dat voorkomt vals allarm:?:?
krijg je allemaal van die onderwerpen in LA van "kheb er perongeluk op geklikt" :D

<edit>
en dat is verkeerd:7
</edit>

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

vals alarm voorkomen??? dat snap ik ni helemaal, maar zal wel aan mij liggen.
Maar zo''n knoppie benk ook wel voor ja.
En bij teveel vals alarm: waarschuwing, daarna: ban. >:) :P

• Papa Roach
  • Niet online
pcies jij hebt het door

• Papa Roach
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 22:33 schreef Belegen_Kaas het volgende:
vals alarm voorkomen??? dat snap ik ni helemaal, maar zal wel aan mij liggen.
Maar zo''n knoppie benk ook wel voor ja.
En bij teveel vals alarm: waarschuwing, daarna: ban. >:) :P
ik ben dus benieuwd wat de modjes/adjes van het idee vinden

en vals alarm voorkomen:
je kan alleen op dat knoppie drukken als je bent ingelogd zodat mods kunnen zien wie er heeft geklikt :) dus dat je niet bij elk topic heel leuk op het knoppie gaat zitten rammen :)
snappie?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 22:37 schreef paparoach het volgende:

[..]

en vals alarm voorkomen:
je kan alleen op dat knoppie drukken als je bent ingelogd zodat mods kunnen zien wie er heeft geklikt :) dus dat je niet bij elk topic heel leuk op het knoppie gaat zitten rammen :)
snappie?
ah, op die manier, ik d8 meer in de richting van: users kunnen toch ook vals alarm slaan, maar nu vat ik em...
ben wel erg voor!!! admin moet snel ff deelnemen aan deze thread! :9 :9~

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 25 april 2001 22:37 schreef paparoach het volgende:

[..]

en vals alarm voorkomen:
snappie?
Jaja en als je het heel erg leuk vind om op die knopjes te drukken: Clone maken en drukken maar.:(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

huh?? :?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 22:41 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Jaja en als je het heel erg leuk vind om op die knopjes te drukken: Clone maken en drukken maar.:(
moet je geen vast ip hebben

Verwijderd

fuckerdefuck, da''s wel fucked ja, enige nadeel van een vast ip: je bent altijd herkenbaar :(
naja, ik gedraag me toch altijd heel netjes :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zich een goed idee, we hadden zelf ook al zo iets bedacht voor de moderators/administrators. Op zich is een uitbreiding om een user te laten "klikken" dan niet eens zo veel meer moeite denk ik.

Naar een eventuele invoering moeten we nog wel onderzoek plegen natuurlijk, maar het idee is zeker niet verkeerd :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Grrrrrene
  • Niet online
*zucht*, er wordt wel een hoop gezeken over slotjes de laatste tijd. Dit is inderdaad, zoals Saviour al zei, een groot probleem:

veel slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd

En zo ook met nieuwe topics en de search:

1. Nieuw topic openen over iets wat een paar weken geleden nog langs is geweest, mag niet. Gebruik de search, dan vind je vanzelf een antwoord.

2. Een oud topic omhoog halen mag niet, je moet een nieuw topic openen of niet reageren.

Conclusie: Je kunt over iets wat al langs is geweest niet meer praten, het is taboe :?

Ik vind gewoon dat je de users (de meesten tenminste) best zelf kunt laten beslissen wat wel en niet kan. Niet dat je de modjes af moet schaffen natuurlijk, maar zij moeten erop toezien dat newbies en irritante users het forum niet verzieken. GoT is leuk, laten we dat zo houden.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 23:11 schreef Grrrrrene het volgende:
2. Een oud topic omhoog halen mag niet, je moet een nieuw topic openen of niet reageren.
Wrom mag dat niet? Als het onderwerp nog relevant is en het is een goede discussie geweest die toch doodgevallen is kan dat toch best?
Hmmm, lijkt me geen slecht idee. Maar met een kleine aanpassing: elke user mag maar 1 keertje op een onzintopic klikken om aan te geven dattie op slot moet. En pas als 10 verschillende mensen hebben geklikt gaat er een berichtje naar de modjes.

Op deze manier hou je tegen dat als er een newbie per ongeluk op het knopje drukt de modjes voor nix op komen draven, en dat lui die alles willen verzieken ook weinig kans hebben omdat ze wel 100x op dat knopje kunnen drukken, maar ze tellen maar 1 keertje mee. Bovendien zullen er pas berichten worden gestuurd als echt meerdere mensen het onzin vinden, en het dus ook wel onzin is.
En imho ook heel belangrijk: mensen hoeven geen SLOTJUH meer te roepen, wat ik heel irritant vind (laat zo''n onzintopic dan naar beneden zakken en breng het niet omhoog door zoiets doms en onnuttigs te posten)...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

vbb heeft zoiets ja. Moet niet al te moeilijk zijn lijkt me en dan kan dat "stoute usertjes" gedoe ook de deur uit c.q. onzichtbaar worden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Ouwe koeien omhooghalen mag wat mij betreft wel, maar niet puur om ''m omhoog te halen of om een of andere loze [onderwerp] RULEZ! of [onderwerp] SUCKS! kreet te plaatsen.

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 01:31 schreef WouterTinus het volgende:
vbb heeft zoiets ja. Moet niet al te moeilijk zijn lijkt me en dan kan dat "stoute usertjes" gedoe ook de deur uit c.q. onzichtbaar worden.
neuh, dat kan wel blijven vinnik. Kun je tenminste usertjes die altijd op flamewars uitzijn verrade >:)

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-02 13:45

Leon

Rise Of The Robots

Ik pleit voor een forum waar iedereen elkaarr gewoon helpt en in het geval van GoT: elkaar helpt met pc problemen :)

Maar jah, waar vindt je tegewoordig zulke users Afbeeldingslocatie: http://node10d9f.a2000.nl/phpBB/images/smiles/hypocrite.gif

Eeuwige n00b

• Papa Roach
  • Niet online
Op donderdag 26 april 2001 01:28 schreef PsyFlux het een en ander:
hmz het lijkt mij dan handiger dat je een melding krijgt van: met deze knop gaat er een melding naar de modjes wil je doorgaan.
en misschien is het ook handig dat het knopje pas gebruikt kan worden vanaf 100 posts om vervelende klonen tegen te gaan

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Op donderdag 26 april 2001 07:15 schreef paparoach het volgende:
hmz het lijkt mij dan handiger dat je een melding krijgt van: met deze knop gaat er een melding naar de modjes wil je doorgaan.
en misschien is het ook handig dat het knopje pas gebruikt kan worden vanaf 100 posts om vervelende klonen tegen te gaan
Dat zijn allemaal wel goede ideeën vind ik. Ik stem óók voor! Maar idd. arjen kan zo een popup maken in javascript die vraagt om bevestiging. Je moet wel heel stom zijn wil het dan nog per ongeluk gaan!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zit wel wat in :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Bulldog
  • Niet online
Misschien is het inderdaad wel een goed idee. Gewoon een knopje in elk topic waarop je kunt klikken en dat er dan automatisch een topic in [SU] word geopend. Het is zo ook veel makkelijker om de mods. een tip te geven, het gaat dan vrijwel allemaal automatisch!

Moet er naast dat knopje ook een opmerking venstertje komen zodat je kunt aangeven wat er precies aan de hand is, en dat dit automatisch in [SU] word geplaatst.

Ik zou haast zeggen dat het er op deze manier alleen maar makkelijker op word :)

Verwijderd

En hoe had je in gedachte dat wij modjes dan een bericht krijgen?

ICQ? - heb ik niet altijd aanstaan.
Mail? - lees ik niet de hele dag. Hotmail al helemaal niet, en daar gaat mijn T.Net mail heen.

• Bulldog
  • Niet online
Een automatische post in het [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] forum :)

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 07:15 schreef paparoach het volgende:

[..]

yep, voor de newbies...
Had ik ook al aan gedacht, maar da''s niet echt nodig. Want stel dat er een irritant kloontje bij zit, dan kan hij een draadje nog niet aanmelden als onzin, want hij is maar in z''n 1tje. En om nu 10x voor een ander ip te zorgen zodat je een draadje helemaal in je 1tje kunt aanmelden als onzin gaat zelfs de hardnekkigste user wel wat te ver denk ik :)
Daarom is het vooral erg belangrijk dat dezelfde ip niet 2x op dat knopje in dezelfde draad mag drukken, en dat er minstens 10 keer gedrukt moet zijn door verschillende mensen om een message naar de modjes te sturen. Eventueel kun je de hoeveelheid mensen die nodig zijn nog wat omhoog/omlaag brengen totdat alleen de echte onzintopics doorkomen.
Op donderdag 26 april 2001 10:28 schreef Bulldog het volgende:
Een automatische post in het [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] forum :)
idd dat had ik ook in gedachten! en dat er dan bij komt te staan dat die post automagisch gemaakt is door lui die op dat knopje hebben zitten drukken.

Ik vind het in elk geval een heel goed idee! Zoals ik het zie zijn er 4 voordelen:
* is makkelijker voor de modjes.
* is makkelijker voor de users (lekker snel klaar)
* Het forum word er schoner op (onzintopics sneller verwijderd)
* Je hebt geen slotjesschreeuwers meer. al zullen er misschien wel mensen komen die dingen gaan posten als: komop, laten we de thread van deze loser trashen!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45

Jaymz

Keep on moving !

Is er dan ook wat te breien dat je als modje een ''teken'' krijgt dat er iets (voor jouw) in SU staat.

Om per aangemaakt topic iedere mod een signaal te geven lijkt me wat overbodig.

Het valt me wel eens op dat sommige topics op SU meedere uren blijven hangen voordat er iets mee gebeurd (no offence).
Nu heb ik daar zelf geen moeite mee, maar dit is natuurlijk wel koren op de molen van de gebruikers, vooral degene die daar graag melding van maken.

[Zo nu en dan moet ik Testcase credit geven voor m''n icoon, zoals nu |:(]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Met zo''n automatisch-post-in-SU systeem is het een kleine moeite om ook de forum-afkorting erbij te zetten

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
10 verschillende users is wel weer veel denk ik, eerder 3 of 4 zou ik zeggen.

Dat is al een redelijke drempel en voorkomt dat het lang kan duren voor er een post in [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] komt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 11:15 schreef Floris_Diemel het volgende:
10 verschillende users is wel weer veel denk ik, eerder 3 of 4 zou ik zeggen.

Dat is al een redelijke drempel en voorkomt dat het lang kan duren voor er een post in [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] komt.
mwah, als je kijkt hoeveel SLOTJUH-schreeuwers er vaak in draadjes staan. En nu is het voor mensen makkelijker om ff iets aan zo''n onzintopic te doen, dus er zullen meer mensen zijn die dat knopje gebruiken. Ik zelf plaats vrijwel nooit een topic in SU omdat het gewoon teveel moeite is. Maar zo''n knopje zal ik zeker gebruiken!
Misschien heb je gelijk en is 10 wat aan de hoge kant. Als het in uitvoering word gebracht kun je in elk geval wel het beste een beetje laag beginnen denk ik. Dan zien mensen tenminste lekker snel dat het werkt, en dan kun je eventueel langzaam ophogen totdat de onterechte meldingen eruit gefilterd zijn...

• ArthurMorgan
  • Niet online
er moet in elk geval wel voorkomen worden dat er een directe link komt tussen het topic en een topicopening in SU anders heb je binnen de kortste keren een lijst van weet ik hoeveel topics in SU over hetzelfde onderwerp....

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 26 april 2001 01:36 schreef HlpDsK het volgende:
Ouwe koeien omhooghalen mag wat mij betreft wel, maar niet puur om ''m omhoog te halen of om een of andere loze [onderwerp] RULEZ! of [onderwerp] SUCKS! kreet te plaatsen.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het levert vaak een hoop commentaar op... Dat bedoelde ik.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:06

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Persoonlijk vind ik dat users niet moeten zeuren om een ban of een slotje omdat we daar Moderators voor hebben. Sommige users zijn daar volgens mij iets te fanatiek in :(

Natuurlijk moet er een meldpunt zijn voor discriminatie en zo maar dubbelpost en (semi) illegale zooi moet gewoon door de moderators beoordeeld en eventueel aangepakt worden. Ook ik zie door de vele topics de juiste niet meer en je vraag in een oudere topic plaatsen resuteert vaak dat je geen antwoord meer krijgt dus moet je soms wel een nieuwe starten...

Zielig hoe bepaalde topics verziekt worden omdat mensen gaan schreeuwen om een slotje en/of bans en daardoor de topic geheel off-topic raakt en dus alsnog slotjes krijgen.

Laten we dan een regel opstellen dat in de topics gezeur om slotjes of bans niet toegestaan zijn en die verwijzen naar dit of het SU forum om gezeur binnen de topic te vermijden. Stop bv. een filter op deze woorden :) en een tel de aangemelde slotjes en bans die rechvaardig en niet rechtvaardig waren. Bij te veel niet rechtvaardige vraag naar slotjes/bans dan de vrager aanpakken !

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Papa Roach
  • Niet online
ik heb wel goeie ideeen :)
en 2 mensen die klikken lijkt me genoeg :)

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op woensdag 25 april 2001 20:46 schreef morgoth het volgende:
Nah de users zijn gewoon verkeerd :P >:) :)
[..] |:(

>:)
Laten we dan een regel opstellen dat in de topics gezeur om slotjes of bans niet toegestaan zijn en die verwijzen naar dit of het SU forum om gezeur binnen de topic te vermijden. Stop bv. een filter op deze woorden en een tel de aangemelde slotjes en bans die rechvaardig en niet rechtvaardig waren. Bij te veel niet rechtvaardige vraag naar slotjes/bans dan de vrager aanpakken !
ehh, staat dat niet al in de FAQ ofzow?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1