Sorry, maar modjes zijn mensen en geen botjes....
Zijn dus niet 24/7.... komt wel vanzelf een slotje op iig (hoop ik).
Zijn dus niet 24/7.... komt wel vanzelf een slotje op iig (hoop ik).
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat mag van mij in de FAQOp woensdag 25 april 2001 20:23 schreef saviour het volgende:
Wat leuk altijd he
veel slotjes = verkeerd
weinig slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd
Het is altijd verkeerd >:):POp woensdag 25 april 2001 20:29 schreef saviour het volgende:
Goe van mij he?
Verwijderd
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
martin.h is exitOp woensdag 25 april 2001 20:56 schreef martin.h het volgende:
Ik wil ook wel mod worden en dat zal ik wel ff elke dag een regen van slotjes oproepen...
Om jullie na vier uur ook scherp en alert te laten blijven
Verwijderd
Verwijderd
Deze draad, dikke onzin!Op woensdag 25 april 2001 21:43 schreef IceStorm het volgende:
Als je iets ziet waarvan je vindt dat het een slotje verdient meldt het dan (gefundeerd) in SU aub..
teveel werk denk ik voor de mod''sOp woensdag 25 april 2001 22:30 schreef paparoach het volgende:
ik ben voor een knopje bij elk topic dat er een waarschuwing naar de modjes gaat.
daar kan je alleen op klikken als je ingelogd bent om vals alarm te voorkomen
>:)>:)>:) en dat voorkomt vals allarm:?Op woensdag 25 april 2001 22:30 schreef paparoach het volgende:
ik ben voor een knopje bij elk topic dat er een waarschuwing naar de modjes gaat.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
ik ben dus benieuwd wat de modjes/adjes van het idee vindenOp woensdag 25 april 2001 22:33 schreef Belegen_Kaas het volgende:
vals alarm voorkomen??? dat snap ik ni helemaal, maar zal wel aan mij liggen.
Maar zo''n knoppie benk ook wel voor ja.
En bij teveel vals alarm: waarschuwing, daarna: ban.![]()
Verwijderd
ah, op die manier, ik d8 meer in de richting van: users kunnen toch ook vals alarm slaan, maar nu vat ik em...Op woensdag 25 april 2001 22:37 schreef paparoach het volgende:
[..]
ik ben dus benieuwd wat de modjes/adjes van het idee vinden
en vals alarm voorkomen:
je kan alleen op dat knoppie drukken als je bent ingelogd zodat mods kunnen zien wie er heeft gekliktdus dat je niet bij elk topic heel leuk op het knoppie gaat zitten rammen
snappie?
Jaja en als je het heel erg leuk vind om op die knopjes te drukken: Clone maken en drukken maar.:(Op woensdag 25 april 2001 22:37 schreef paparoach het volgende:
[..]
ik ben dus benieuwd wat de modjes/adjes van het idee vinden
en vals alarm voorkomen:
je kan alleen op dat knoppie drukken als je bent ingelogd zodat mods kunnen zien wie er heeft gekliktdus dat je niet bij elk topic heel leuk op het knoppie gaat zitten rammen
snappie?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
moet je geen vast ip hebbenOp woensdag 25 april 2001 22:41 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Jaja en als je het heel erg leuk vind om op die knopjes te drukken: Clone maken en drukken maar.:(
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En zo ook met nieuwe topics en de search:Wat leuk altijd he
veel slotjes = verkeerd
weinig slotjes = verkeerd
zwart = verkeerd
wit = verkeerd
middenweg = verkeerd
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Wrom mag dat niet? Als het onderwerp nog relevant is en het is een goede discussie geweest die toch doodgevallen is kan dat toch best?Op woensdag 25 april 2001 23:11 schreef Grrrrrene het volgende:
2. Een oud topic omhoog halen mag niet, je moet een nieuw topic openen of niet reageren.
Hmmm, lijkt me geen slecht idee. Maar met een kleine aanpassing: elke user mag maar 1 keertje op een onzintopic klikken om aan te geven dattie op slot moet. En pas als 10 verschillende mensen hebben geklikt gaat er een berichtje naar de modjes.Op woensdag 25 april 2001 22:30 schreef paparoach het volgende:
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Verwijderd
neuh, dat kan wel blijven vinnik. Kun je tenminste usertjes die altijd op flamewars uitzijn verradeOp donderdag 26 april 2001 01:31 schreef WouterTinus het volgende:
vbb heeft zoiets ja. Moet niet al te moeilijk zijn lijkt me en dan kan dat "stoute usertjes" gedoe ook de deur uit c.q. onzichtbaar worden.
Eeuwige n00b
hmz het lijkt mij dan handiger dat je een melding krijgt van: met deze knop gaat er een melding naar de modjes wil je doorgaan.Op donderdag 26 april 2001 01:28 schreef PsyFlux het een en ander:
Dat zijn allemaal wel goede ideeën vind ik. Ik stem óók voor! Maar idd. arjen kan zo een popup maken in javascript die vraagt om bevestiging. Je moet wel heel stom zijn wil het dan nog per ongeluk gaan!Op donderdag 26 april 2001 07:15 schreef paparoach het volgende:
hmz het lijkt mij dan handiger dat je een melding krijgt van: met deze knop gaat er een melding naar de modjes wil je doorgaan.
en misschien is het ook handig dat het knopje pas gebruikt kan worden vanaf 100 posts om vervelende klonen tegen te gaan
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Verwijderd
yep, voor de newbies...Op donderdag 26 april 2001 07:15 schreef paparoach het volgende:
[..]
hmz het lijkt mij dan handiger dat je een melding krijgt van: met deze knop gaat er een melding naar de modjes wil je doorgaan.
Had ik ook al aan gedacht, maar da''s niet echt nodig. Want stel dat er een irritant kloontje bij zit, dan kan hij een draadje nog niet aanmelden als onzin, want hij is maar in z''n 1tje. En om nu 10x voor een ander ip te zorgen zodat je een draadje helemaal in je 1tje kunt aanmelden als onzin gaat zelfs de hardnekkigste user wel wat te ver denk iken misschien is het ook handig dat het knopje pas gebruikt kan worden vanaf 100 posts om vervelende klonen tegen te gaan
idd dat had ik ook in gedachten! en dat er dan bij komt te staan dat die post automagisch gemaakt is door lui die op dat knopje hebben zitten drukken.Op donderdag 26 april 2001 10:28 schreef Bulldog het volgende:
Een automatische post in het [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] forum
Professioneel Hyves-weigeraar
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
mwah, als je kijkt hoeveel SLOTJUH-schreeuwers er vaak in draadjes staan. En nu is het voor mensen makkelijker om ff iets aan zo''n onzintopic te doen, dus er zullen meer mensen zijn die dat knopje gebruiken. Ik zelf plaats vrijwel nooit een topic in SU omdat het gewoon teveel moeite is. Maar zo''n knopje zal ik zeker gebruiken!Op donderdag 26 april 2001 11:15 schreef Floris_Diemel het volgende:
10 verschillende users is wel weer veel denk ik, eerder 3 of 4 zou ik zeggen.
Dat is al een redelijke drempel en voorkomt dat het lang kan duren voor er een post in [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url] komt.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het levert vaak een hoop commentaar op... Dat bedoelde ik.Op donderdag 26 april 2001 01:36 schreef HlpDsK het volgende:
Ouwe koeien omhooghalen mag wat mij betreft wel, maar niet puur om ''m omhoog te halen of om een of andere loze [onderwerp] RULEZ! of [onderwerp] SUCKS! kreet te plaatsen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[..]Op woensdag 25 april 2001 20:46 schreef morgoth het volgende:
Nah de users zijn gewoon verkeerd![]()
![]()
ehh, staat dat niet al in de FAQ ofzow?Laten we dan een regel opstellen dat in de topics gezeur om slotjes of bans niet toegestaan zijn en die verwijzen naar dit of het SU forum om gezeur binnen de topic te vermijden. Stop bv. een filter op deze woorden en een tel de aangemelde slotjes en bans die rechvaardig en niet rechtvaardig waren. Bij te veel niet rechtvaardige vraag naar slotjes/bans dan de vrager aanpakken !
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq