[BC3] Gesloten topic vanwege flame

Pagina: 1
Acties:

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Bluppy2
Net is mijn topic gesloten over startkabel omdat er Flame in zou zitten. Dat is absoluut waar, maar zo kan ik ook threads laten sluiten. FF wat gaan flamen in de thread van iemand anders, een flinke ruzie schoppen en dan wordt het topic vanzelf gesloten.

Ik vind het woord Flame in deze topic erg overdreven en discutabel. Ik zou liever willen spreken van een "pittige" discussie.
Ik vind dat wat startkabel heeft gedaan, te bepraten moet zijn, en omdat er altijd een beschuldigde en een beschuldiger is zul je pittige discussie altijd krijgen. Maar er werd niet gescholden ofzo en ik vind dat deze discussie voortgezet zou moeten kunnen worden.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ik zie allemaal "loser" en "sukkel" en "trut" ... niet echt een flame, maar erg gezellig was de sfeer ook niet.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Bluppy2
valt best mee.. je moet die dingen zien in de contest waarin ze gezegt werden. De mensen van startkabel hebben nnu hun zin en de thread is gesloten.. helaas..

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik denk dat je blij mag zijn dat deze thread gesloten is:
op de korte termijn is het prettig om je boosheid te ventileren, maar uiteindelijk werkt dat enkel tegen je.

de andere partij zal zich ook ingraven.
en een ange en kostbare strijd lijkt me nauwelijks tot je mogelijkheden behoren, een compromis is juist waarnaar je zou moeten streven

probeer nu eerst met de anderen tot een oplossing te komen alvorens je zaak te bepleiten door zoveel mogelijk threads erover te openen ( [topic=168079] )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Bluppy2
ok.... srry

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Net is mijn topic gesloten over startkabel omdat er Flame in zou zitten. Dat is absoluut waar
Ik vind het woord Flame in deze topic erg overdreven en discutabel. Ik zou liever willen spreken van een "pittige" discussie.
Spreek je jezelf nu niet tegen?

• Bluppy2
:)
ik probeerde mijzelf een beetje uit te drukken, maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb nu door dat ik een beetje aan het overdrijven ben en te veel threads post her en der. Ik loop hier verschillende mensen mee te irriteren dus ik stop er nu mee. Ik vind deze discussie nu over en uit. Helaas voor de liefhebbers van sappige verhalen maar ''t is mooi geweest.. ik heb in ieder geval mijn stoom kunnen afblazen.

[punt]

Pagina: 1