They made me do it.
Oh ja, en dan mag hij nu ook op slot, want je hebt antwoord
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
omdat de mods hier niet van domme vragen houden hier...ook al hebben ze niet door dat jij er door geholpen kan wordenOp woensdag 25 april 2001 15:34 schreef Smoothy_ het volgende:
Waarom wordt deze topic gesloten???
[topic=167964]
Ja, dat kan ook natuurlijkOp woensdag 25 april 2001 15:39 schreef McVirusS het volgende:
Photoshop is voor pro''s....en pro''s stellen niet zo''n domme vraag....als je nieuw document aanmaakt kan je gewoon maten opgeven pfft.
Daarnaast is PhotoShop beswel duur; mensen die er geen verstand van hebben, geven geen kapitaal uit aan een programma dat ze niet snappen.Op woensdag 25 april 2001 15:39 schreef McVirusS het volgende:
Photoshop is voor pro''s....en pro''s stellen niet zo''n domme vraag....als je nieuw document aanmaakt kan je gewoon maten opgeven pfft.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Uhhhhhhh....en als je photoshop wil uit proberen...en wilt lerenOp woensdag 25 april 2001 15:39 schreef McVirusS het volgende:
je moet hem toch eerst kopen om er verstand van te krijgenOp woensdag 25 april 2001 15:41 schreef pven het volgende:
[..]
Daarnaast is PhotoShop beswel duur; mensen die er geen verstand van hebben, geven geen kapitaal uit aan een programma dat ze niet snappen.
They made me do it.
Verwijderd
Op woensdag 25 april 2001 15:42 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
je moet hem toch eerst kopen om er verstand van te krijgen
Details blijf je houden.Op woensdag 25 april 2001 15:42 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
je moet hem toch eerst kopen om er verstand van te krijgen
Ik heb nog nooit een demo-versie van PhotoShop gezien, maar ik ben ook maar een mens.
[ Voor 98% gewijzigd door Tom op 08-12-2020 10:42 ]
Verwijderd
die is er toch echt hoor....Op woensdag 25 april 2001 15:43 schreef pven het volgende:
[..]
Details blijf je houden.
Ik heb nog nooit een demo-versie van PhotoShop gezien, maar ik ben ook maar een mens.
bedanktOp woensdag 25 april 2001 15:42 schreef Grrrrrene het volgende:
A4 is 21,0 cm breed en 29,7 cm hoog
They made me do it.
[mee-echo mode]Ja, dat kan ook natuurlijk :)[/mee-echo mode]Op woensdag 25 april 2001 15:43 schreef McVirusS het volgende:
Op woensdag 25 april 2001 15:44 schreef hazes het volgende:
[..]
die is er toch echt hoor....
Heb je een URL? Op adobe.com kan ik nl. (nog?) geen demo vinden, terwijl ik (uhmz, de baas vnl) interesse heb.
Verwijderd
oke oke NU is de vraag beantwoord op dat topic waar hij het over had....maar nog steeds niet over de waarom van het sluiten.Op woensdag 25 april 2001 15:43 schreef Tom het volgende:
[img]http://antonis.interbizz.nl/zooi/a4.gif> En[/img] NEW, een schermpje dat je in 95% van alle Windows-proggies kunt vinden.
Oh wij kregen in groep 4 van de basisschool al omgaan met een lineaal.Op woensdag 25 april 2001 15:44 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
bedankt
OK, graag gedaan... Kan dit topic dan nu dicht? We zijn duidelijk uitgesprokenOp woensdag 25 april 2001 15:44 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
bedankt
iddOp woensdag 25 april 2001 15:47 schreef hazes het volgende:
[..]
oke oke NU is de vraag beantwoord op dat topic waar hij het over had....maar nog steeds niet over de waarom van het sluiten.
They made me do it.
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden (gaat in de meeste gevallen wel op)
Dat is iets wat een beetje PS-er wel uit zijn hoofd weet, toch?Op woensdag 25 april 2001 15:47 schreef Tom het volgende:
[..]
Oh wij kregen in groep 4 van de basisschool al omgaan met een lineaal.
Nu ik erover nadenk, ik heb geneens een lineaal
Verwijderd
http://www.adobe.com/products/photoshop/tryreg.htmlOp woensdag 25 april 2001 15:46 schreef pven het volgende:
[..]
offtopic:
Heb je een URL? Op adobe.com kan ik nl. (nog?) geen demo vinden, terwijl ik (uhmz, de baas vnl) interesse heb.
Omdat het gewoon een stomme domme kinderachtige kutvraag is. Je klikt op FILE > NEW en je maakt een documentje aan met de maten van een A4.... man mijn zusje van 12 zonder Photoshop-ervaring kan dat zelfs vindenOp woensdag 25 april 2001 15:47 schreef hazes het volgende:
[..]
oke oke NU is de vraag beantwoord op dat topic waar hij het over had....maar nog steeds niet over de waarom van het sluiten.
Verwijderd
lekkere instelling TomOp woensdag 25 april 2001 15:49 schreef Tom het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een stomme domme kinderachtige kutvraag is. Je klikt op FILE > NEW en je maakt een documentje aan met de maten van een A4.... man mijn zusje van 12 zonder Photoshop-ervaring kan dat zelfs vindenlekkere topics op GoT hoor.
Daar is dit Forum toch juist voor
Je hebt trouwens wel een plotter nodig om een A4-tje voor 100% te vullen met zo''n plaatje. Een printer heeft nog altijd marges...Op woensdag 25 april 2001 15:49 schreef Tom het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een stomme domme kinderachtige kutvraag is. Je klikt op FILE > NEW en je maakt een documentje aan met de maten van een A4.... man mijn zusje van 12 zonder Photoshop-ervaring kan dat zelfs vindenlekkere topics op GoT hoor.
Beter lezen!Op woensdag 25 april 2001 15:47 schreef hazes het volgende:
[..]
Precies, zelfs op het computer idee forum staan niet zulke domme vragenOp woensdag 25 april 2001 15:49 schreef Tom het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt?Op woensdag 25 april 2001 15:49 schreef Tom het volgende:
[..]
They made me do it.
Verwijderd
oké wat heb ik overgeslagen danOp woensdag 25 april 2001 15:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Beter lezen!
quote het maar
newbie die niet eens FILE > NEW kan vindenOp woensdag 25 april 2001 15:50 schreef hazes het volgende:
[..]
lekkere instelling Tom...ooit gehoord van newbies die ook geholpen willen worden
Verwijderd
weet je watOp woensdag 25 april 2001 15:53 schreef Tom het volgende:
[..]
newbie die niet eens FILE > NEW kan vindentriest hoor.
Je hebt het zelf gezegd, in je eerste post in deze draad!Op woensdag 25 april 2001 15:52 schreef hazes het volgende:
oké wat heb ik overgeslagen dan
quote het maar
Ben ik nou echt de enige die een hele makkelijke oplossing ziet om deze flamewar te stoppen? Ik mag er volgens de faq niet om vragen, maar...Op woensdag 25 april 2001 15:54 schreef hazes het volgende:
[..]
weet je watlaat ook maar. I''m outta here
Ik doelde er meer op of er een soort sjabloon in zit die gelijk de goede maten hebben.Op woensdag 25 april 2001 15:53 schreef Tom het volgende:
[..]
newbie die niet eens FILE > NEW kan vindentriest hoor.
btw FILE > NEW kan ik niet vinden. Wel Bestand > Nieuw
They made me do it.
btw, het is terecht dat dit topic gesloten was, laten ze dat soort vragen maar bij computeridee of neer zetten..... voor je het weet heb je allemaal van die newbies hier waardoor , de overall kwaliteit weg zal vloeien omdat het voor meer geoefende tweakers veel minder interessant wordt.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Tuurlijk zijn newbees welkom. Wat je echter wel in de gaten moet houden is dat er wel verwacht wordt dat je zelf enigzins dingen probeert. Dit is gewoon iets wat je met een minuutje zoeken kunt vinden.Op woensdag 25 april 2001 15:50 schreef hazes het volgende:
[..]
lekkere instelling Tom...ooit gehoord van newbies die ook geholpen willen worden
Als iemand vraagt hoe je de start-knop aanklikt, sta jij toch ook even vreemd te kijken ?
Het blijft hier tenslotte Gathering of Tweakers en niet computeridee.nl
(No offence !)
Je wilt mensen best helpen, maar het moet natuurlijk niet te simpel worden. Anders daalt de kwaliteit gewoon, en hebben de mensen met veel kennis geen zin meer om hier rond te hangen, die hebben dan zoiets van, "Ga wel ergens anders heen, waar ik wel wat met mijn kennis kan..."
Daar moet je dus voor waken.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
[tochnogffreplien]Op woensdag 25 april 2001 15:55 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die een hele makkelijke oplossing ziet om deze flamewar te stoppen? Ik mag er volgens de faq niet om vragen, maar...
flamewar
dit noem ik een meningsverschil.
[/tochnogffreplien]
Nog niet, maar dat kan nog komenOp woensdag 25 april 2001 15:57 schreef hazes het volgende:
[..]
[tochnogffreplien]
flamewarnoem je dit een flamewar
dit noem ik een meningsverschil.
[/tochnogffreplien]
K. ThanxOp woensdag 25 april 2001 16:07 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Moet nog aangepast worden door Rick. Maar het komt eraan hoor.
Verwijderd
Je hebt 1 dag Photoshop 5.5 en je wilt er al een voorkant van een werkstuk mee maken??
Das heel erg knap hoor. Wat je dan kan is nog de helft van wat je in Paint zou hebben gedaan.
Ik ben een tijd bezig al met Photoshop maar snap sommige dingen nog steeds niet.
Maarjah laat mij maar lullen.
Verwijderd
dat is nog steeds geen reden om een topic te sluitenOp woensdag 25 april 2001 16:00 schreef jordyb het volgende:
Mijn idee was waarom het topic gesloten was dit:
Je hebt 1 dag Photoshop 5.5 en je wilt er al een voorkant van een werkstuk mee maken??
Das heel erg knap hoor. Wat je dan kan is nog de helft van wat je in Paint zou hebben gedaan.
Ik ben een tijd bezig al met Photoshop maar snap sommige dingen nog steeds niet.
[schaam-mode]Op woensdag 25 april 2001 15:49 schreef hazes het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/products/photoshop/tryreg.html
D*mn! Had ik overheen gekeken.
Thx! Ik ga de baas gelukkig maken.
[/schaam-mode]
er zitten een paar handige dingen in zoals layers, mooie effecten, enz...Op woensdag 25 april 2001 16:00 schreef jordyb het volgende:
Mijn idee was waarom het topic gesloten was dit:
They made me do it.
Verwijderd
[:+-mode]Op woensdag 25 april 2001 16:01 schreef pven het volgende:
[..]
[schaam-mode]
D*mn! Had ik overheen gekeken.
Thx! Ik ga de baas gelukkig maken.
[/schaam-mode]
stort je salarisverhoging maar op mijn rekening
[:+-mode]
Moet nog aangepast worden door Rick. Maar het komt eraan hoor.Op woensdag 25 april 2001 16:05 schreef dennisdotcom het volgende:
Gameover (sorry voor foute hoofdletters) waarom staat het aantal posts nog niet achter je naam?
Aannames zijn fataal.
Domme vragen stellen: Ok
MAARRrrr: doe er alsjeblieft zelf eerst een beetje moeite voor en laat ook merken uit je vraag dat je zelf geen lambal bent die ff snel een antwoord wil zonder z''n hersencellen te verslijten.
Dan zullen mensen een stuk eerder bereid zijn om te helpen en zul je veel vragen niet eens hoeven stellen.
Professioneel Hyves-weigeraar