Toon posts:

[BC3] Interactie op het forum steeds minder

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik refereer even naar dit topic!

[topic=167915]

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 25 april 2001 14:19 schreef FlameHeaD het volgende:
Arghhh meen je dit serieus?
Sjonge zeg, use the search en post daar het ofzo... opgevoerde newbee...
[van dit soort posts, komt mijn naam vandaan !]

--------------------------------------------------------------------------------

Als iedereen alleen maar de search gebruikte, was het heel stil!.. kraak niet iedereen direct af, zoek in de search, waar is dan de interactie???.. kunnen we net zogoed alle vragen en antwoorden in een word doc zetten klaar... forum dicht.. ( knap hoor

Word het dan niet steeds stiller, het is toch leuk om gewoon te reageren op de topic!?

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Zonder heel flauw te willen doen, dit topic hebben we ook al meerdere malen gehad. Nee, ik ga ze niet voor je opzoeken. Dat doet vast wel iemand anders....

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Je hebt een punt maar je neemt de verkeerde thread als voorbeeld; over dit onderwerp zijn al talloze _lange_ threads geweest.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Er is toch meer dan genoeg interactie buiten de posts om die we al 20x hebben gezien?

Daarbij doet iedereen gewoon fijn mee aan topics waarbij eerst gezegd word dat er gesearched moet worden, dus of het nou zoveel uitmaakt :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 14:24 schreef gsmguru het volgende:

Word het dan niet steeds stiller, het is toch leuk om gewoon te reageren op de topic!?
Dan ga je toch lekker naar je ONZINFORUM of gebruik gvd eens de SEARCH man. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, .. maar ik wil graag converseren met mensen, ik kan op oude topics niet reageren, dat kan wel maar dan zijn sommige pissig weer!, ik bedoel, new threads, new ideas, new voices!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij heeft deels wel gelijk. Een oud probleem ofzo mag je wel weer opnieuw posten, maar dit soort "polls" hebben we hier dus wekelijks, dat moet jij ook weten, want ik zie je regelmatig.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Was inderdaad te verwachten dat je zoiets ging posten hiero :).

Denk alleen dat de modjes daarover beslissen en dat je dus in LA moet zijn.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 14:27 schreef krz het volgende:

[..]

Moet dat nou zo? :(

Verwijderd

Okay dit kan beter in LA afspelen o.i.d. want SG is meer een speelplaats met soms een FF een kwaliteitsschot...

Waarom ik dat zeg?
Nou aangezien er 2 weken geleden een psies zelfde soort topic werdt ge-opend, met de zelfde vraag..

Waarom het nog meer gezegt wordt:
Vragen die al 100x langs zijn gekomen, en die voor sommige mensen echt te simpel zijn.
Kijk als iemand in Devschuur gaat vragen hoe hij een forum gaat maken, terwijl hij 1 dag PHP op z''n win98 bakkie heeft staan...
Ja, laterz joh... [ik zoek trouwens nog wel dat fakepostje, een phpguru had dat gemaakt, om newbee''s FF te wijzen op hun stommiteiten]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:27 schreef krz het volgende:

[..]

Hij heeft het niet op mij? Is ook niet zo ramp! ik stoor me niet aan dit persoon!

Jammer dat hij zo fel uit de hoek moet komen

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
[url="/listtopics.php/1"]Stuffis Generalis[/url] >> [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zoek je gewoon een oud topic en daar zet je jouw opmerking onder!

En je heb je de search ook nog gebruikt!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Helldesker
Op woensdag 25 april 2001 14:29 schreef FlameHeaD het volgende:
[ik zoek trouwens nog wel dat fakepostje, een phpguru had dat gemaakt, om newbee''s FF te wijzen op hun stommiteiten]
Klopt of Sinterklaas 86 tm of Cyberjunk had dat geschreven / gemaakt ofzo.. Kheb hem thuis nog..

Verwijderd

offtopic:
Arghh moet ik nog sneller gaan typen, dit is niet te doen mensen, ik klikte als eerste ! ;)

En gsmguru, interactie die kan je hier genoeg krijgen.. aangezien GoT blijft groeien, en er ook steeds meer mensen komen met ''echte'' vragen. [sorry als ik een beetje denigrerend doe!]

En trouwens SEARCH wordt ook gebruikt omdat het wel duidelijk is dat zo''n persoon GEEN tijd in zijn spullen heeft gestopt!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:31 schreef suffer&die het volgende:
Zoek je gewoon een oud topic en daar zet je jouw opmerking onder!

En je heb je de search ook nog gebruikt!!!!
Dat zie ik wel gebeuren, maar dan hebben somige personen zoiets van.. Haal geen oude topics op of iets in die trend... ik wil geen flame of zo uitlokken, bedoel het gewoon ef serieus, ik zelf gebruik de search ook altijd!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik weet wat Gsmguru bedoeld, maar ik kan mij ook voorstellen dat het irritant is als er weer eens zo''n topic is, als er een topic van "wat voor ''n p.c heeft de tweaker" oid stuur ik hem door naar TB''s page, waar het staat.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 14:31 schreef Helldesker het volgende:

Klopt of Sinterklaas 86 tm of Cyberjunk had dat geschreven / gemaakt ofzo.. Kheb hem thuis nog..
Hmm, ALS je de link nog hebt..
Arghh, volgens mij was dat topic gemaakt toen we nog op UBB zaten :r, zou je hem anders FF naar mij willen sturen?
Thenkz anyway :)
[/persoonlijkeadvertenties]

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 14:29 schreef gsmguru het volgende:

[..]

Hij heeft het niet op mij?
Niet persoonlijk, maar wel om sommige opmerkingen van je, maar goed. Je kan niet met iedereen bevriend zijn.

Ennuh.... >:) is nog altijd een sarcastische smiley. Dat jullie ''m nou verkeerd opvatten is jullie probleem. :P [zo beter? >:)]

Verwijderd

Dat zie ik wel gebeuren, maar dan hebben somige personen zoiets van.. Haal geen oude topics op of iets in die trend... ik wil geen flame of zo uitlokken, bedoel het gewoon ef serieus, ik zelf gebruik de search ook altijd!
Gsmguru ik snap wel wat je bedoeld, heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Maar als jij een oudtopic [3 x geleden ofzo] weer oprakeld en daarin een goede vraag stelt, dan lijkt mij dat logisch dat daar niet gelijk naar geroepen wordt...
Of ben ik nou een naïve + ideologische gotter ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:34 schreef krz het volgende:

[..]

Niet persoonlijk, maar wel om sommige opmerkingen van je, maar goed. Je kan niet met iedereen bevriend zijn.

Ennuh.... >:) is nog altijd een sarcastische smiley. Dat jullie ''m nou verkeerd opvatten is jullie probleem. :P [zo beter? >:)]
Ach ja, shit happens.. domme opmerkingen bestaan niet, alleen domme mensen.. zullen we het zo zeggen :) :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 14:32 schreef gsmguru het volgende:

[..]

En zo mag er dus overal maar 1 keer over gediscussieerd worden:

1. Je mag geen oude topics naar boven halen, open maar een nieuw topic...

2. Je mag geen topics openen over onderwerpen die je met de search kunt vinden...

I''m confused :?

Open dus gerust een nieuw topic, tenzij binnen een periode van 2 maanden geleden zo''n topic geweest is en duidelijk afgesloten was. Is het binnen een week geleden geweest, dan schop je toch dat topic lekker omhoog? Ik vind het allemaal wel best en volgens mij zijn dit de algemeel geaccepteerde regels hier, maar ja, ik ben ook maar een usertje :)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 14:35 schreef gsmguru het volgende:

[..]

Ach ja, shit happens.. domme opmerkingen bestaan niet, alleen domme mensen.. zullen we het zo zeggen :) :)
Gaan we bijdehand doen? Domme mensen maken domme opmerkingen. Dus.... :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:35 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Gsmguru ik snap wel wat je bedoeld, heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Maar als jij een oudtopic [3 x geleden ofzo] weer oprakeld en daarin een goede vraag stelt, dan lijkt mij dat logisch dat daar niet gelijk naar geroepen wordt...
Of ben ik nou een naïve + ideologische gotter ? :)
Nee je hebt wel gelijk hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 14:37 schreef krz het volgende:

[..]

Gaan we bijdehand doen? Domme mensen maken domme opmerkingen. Dus.... :) :)
Daarom zeg ik het net! ik probeer alleen maar wat lol in de tent te brengen!.. ben Maastrichtenaar he!: :)

• Helldesker
Op woensdag 25 april 2001 14:33 schreef FlameHeaD het volgende:
Hmm, ALS je de link nog hebt..
Arghh, volgens mij was dat topic gemaakt toen we nog op UBB zaten :r, zou je hem anders FF naar mij willen sturen?
Thenkz anyway :)
[/persoonlijkeadvertenties]
De link heb ik nog wel. Of het verder nog werkt... Tis idd een oudje...

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 14:37 schreef gsmguru het volgende:
ben Maastrichtenaar he!: :)
Dat verklaart alles. :) :)

Dag dag kinders, slaap lekker en snaveltjes toe. :z

Verwijderd

Aan de snelheid van dit topic te zien wel meerdere mensen :)
Open dus gerust een nieuw topic, tenzij binnen een periode van 2 maanden geleden zo''n topic geweest is en duidelijk afgesloten was.
Over openen, er moet echt gezocht zijn, niet FF de gotsearch en de 5 eerste links ofzo..
Maar ik geef je gelijk!
Is het binnen een week geleden geweest, dan schop je toch dat topic lekker omhoog? Ik vind het allemaal wel best en volgens mij zijn dit de algemeel geaccepteerde regels hier, maar ja, ik ben ook maar een usertje :)
1 week, mag naar mijn ID wel 2 weken worden...

De regels die jij noemt vind ik wel best wel OK, ik hou me daar zo veel mogelijk aan [okay nu open ik niet dagelijks een nieuw topic, maar toch!]

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 14:40 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Aan de snelheid van dit topic te zien wel meerdere mensen :)
[..]

Over openen, er moet echt gezocht zijn, niet FF de gotsearch en de 5 eerste links ofzo..
Maar ik geef je gelijk!
Vanzelfsprekend... Maar dat is niet echt te controleren, of je moet iedere keer zelf de eventueel niet uitgevoerde search zelf doen... Heb ik geen zin in... Daar heb ik een geheugen voor.
[..]

1 week, mag naar mijn ID wel 2 weken worden...
Dat had ik er eerst ook staan, maar het ligt een beetje aan het topiconderwerp en of de discussie een beetje afgelopen was.
De regels die jij noemt vind ik wel best wel OK, ik hou me daar zo veel mogelijk aan [okay nu open ik niet dagelijks een nieuw topic, maar toch!]
Ik ook niet, zeker geen polls. Enige wat ik post zijn problemen in het Hardware-forum, dus...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 25 april 2001 14:37 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

En zo mag er dus overal maar 1 keer over gediscussieerd worden:

1. Je mag geen oude topics naar boven halen, open maar een nieuw topic...

2. Je mag geen topics openen over onderwerpen die je met de search kunt vinden...

Nee man, is niet nodig. Dit lijken me (globaal) wel een beetje goede regels: