[BC3] GoT Refreshen om de 30 seconden

Pagina: 1
Acties:

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Topicstarter
2 minuten refreshen kan best irritant zijn met mijn casema als ik een plaatjes topic aan het bekijken ben. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Kunnen de fora op GoT niet om de 30 seconden automatisch gerefreshd worden? Dat bespaart namelijk mijn f5 knop.

[idote modus] dat geldt alleen voor fora, en dus niet als je een nieuwe topic aan het tikken bent, anders kan je om de 30 seconden opnieuw beginnen met je verhaal :P [/idote modus]

Het allermooiste zou zijn, dat als er een #55-je langs kwam fietsen dat ie dan automatisch om de 1 seconden refreshte.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

30 seconde lijkt me wel wat overdreven, maar 2 minuten zoals op t.net lijkt me wel een goed idee.
Het allermooiste zou zijn, dat als er een #55-je langs kwam fietsen dat ie dan automatisch om de 1 seconden refreshte.
Soms is het probleem dat MySQL teveel connecties krijgt of dat er geen threads gemaakt kunnen worden. Als half Nederland dan automatisch gaat refreshen wordt het probleem alleen maar groter ipv kleiner.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 10:05 schreef Femme het volgende:
30 seconde lijkt me wel wat overdreven, maar 2 minuten zoals op t.net lijkt me wel een goed idee.
[..]

Soms is het probleem dat MySQL teveel connecties krijgt of dat er geen threads gemaakt kunnen worden. Als half Nederland dan automatisch gaat refreshen wordt het probleem alleen maar groter ipv kleiner.
Tja, laat dat verhaal van die 1 seconden maar hangen. Maar als je die twee minuten refresh door kan voeren (of misschien 1 minuut, want bij GoT veranderen de fora sneller dan op t.net) zou dat geweldig zijn. Alvast bedankt.

Je medetweaker,
BlaxLash

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 15:24 schreef YakuzA het volgende:
2 minuten refreshen kan best irritant zijn met mijn casema als ik een plaatjes topic aan het bekijken ben. :)
Het kan ook uit, maar waarom doen we dan geen pull-down menuutje met de keuze 30, 60, 120, 300, 600 seconden? En ik heb het liefst dat de topiclist gerefreshed wordt, niet de topic zelf... Dan kun je niet eens rustig de posts lezen en hij begint al te refreshen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 15:29 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Het kan ook uit, maar waarom doen we dan geen pull-down menuutje met de keuze 30, 60, 120, 300, 600 seconden? En ik heb het liefst dat de topiclist gerefreshed wordt, niet de topic zelf... Dan kun je niet eens rustig de posts lezen en hij begint al te refreshen.
Mee eens. Gewoon een vinkje kunnen geven, om te zeggen dat de topic om de minuut moet vernieuwen. Zet je die uit, gebeurt dat niet.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-02 15:03
laat maar lekker zo als het nu is het forum werkt nu al vaak brak genoeg. ;(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 15:37 schreef WhiteMan het volgende:
laat maar lekker zo als het nu is het forum werkt nu al vaak brak genoeg. ;(
Jawel, maar misschien komen we door de toegenomen serverload dan in de nacht van die code #55 errors af :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 25 april 2001 10:05 schreef Femme het volgende:
[..]
Ahh. nu begin ik te snappen waarom mijn tweakotine tegenwoordig relatief zo laag is :(.

* mrknowitall wants ADSL

One of the animals has left its cage today.

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-02 10:12
Op woensdag 25 april 2001 15:56 schreef mrknowitall het volgende:

[..]

Ahh. nu begin ik te snappen waarom mijn tweakotine tegenwoordig relatief zo laag is :(.

* mrknowitall wants ADSL
Dat kan niet komen doordat je geen refresh ingeschakeld hebt, want tweakotine krijg je niet op de frontpage, en dat is de enige pagina die automatisch refresht.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Hmmm, ja topics refreshen is een erg goed idee, aangezien ik daar erg vaak op F5 ram, net zoals waarschijnlijk velen anderen...

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 25 april 2001 17:44 schreef Jelle Niemantsverdriet het volgende:

[..]

Dat kan niet komen doordat je geen refresh ingeschakeld hebt, want tweakotine krijg je niet op de frontpage, en dat is de enige pagina die automatisch refresht.
Dan moeten er gewoon errug veel fanatieke bezoekers bijgkomen zijn :)

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1