Professioneel Hyves-weigeraar
En welke feature-request zijn toegevoegd?
Virussen? Scan ze hier!
Ennuh, welke bugs opgelost zijn merken we vanzelf wel. Als het goed is iig alle ''echte'' bugs.
Changelog 1.2.9 - 24 april 2001
- bugfix: urlregexps.
- bugfix: menu met archieven op index was stuk. (mozilla snapt ''t nog steeds niet..)
- bugfix: code-tags gefixt (fixed-font etc.)
- bugfix: hier en daar een extensie aan url toegevoegd.
- code: optie ''alleen geuploade plaatjes laten zien'' ipv ''webicons gebruiken'', als user geen webicon heeft, wordt het geuploade icon weergegeven indien deze aanwezig is.
- code: bij wijzigen van profile moet password altijd worden ingevoerd.
- code: bij password wijzigen is veld niet leesbaar, twee maal vragen om ervoor te zorgen dat correcte is ingevoerd.
- code: gesloten topics komen onderaan de topiclist.
- code: preferences met checkbutton ipv radiobuttons.
- code: in search links naar pagina''s
- code: [Dit bericht is gewijzigd..] alleen als er veel gewijzigd is, ook kleiner lettertype en andere kleur.
- code: bij deleten van icon wordt profile ook geupdate.
- new: nieuwe smileys toegevoegd
- new: - & codes.
- new: bij moven topic een bericht kunnen opgeven.
- new: voor adjes rechtstreekse link bij elke user naar useradmin.
- new: moderators hebben nu ook een rechtstreekse link naar notes in andere dan hun eigen forum.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Virussen? Scan ze hier!
Mjah, je hebt gelijk. Maar dit is natuurlijk wel een van de meest irri-bugs (voor NS-users) en zou toch wel vermeld moeten worden lijkt me.Op woensdag 25 april 2001 10:27 schreef Onno het volgende:
Hoezo ''dus''? Daniel zegt er toch duidelijk bij dat het een onvolledige lijst is...
Nah ja, we wachten maar ff af hé.
Virussen? Scan ze hier!
Nu topics >255 posts mogen zijn zou het wel handig zijn om ook enkel de pagina waarop je ''post reply'' of
hebt geclickt of indien post op pagine < aantal = laatste zoveel posts tonen bij reply.Nu moet ik bijvoorbeeld op een snelle verbinding vaak ruim een halve minuut wachten eer het motor kopen part 2 (''k heb hem bijna)
Verwijderd
En dat met die -[sub] en [sub] kun je daar je letter grote mee veranderen??
Superscript en subscript lijkt me...En dat met die -[sub] en [sub] kun je daar je letter grote mee veranderen??
Virussen? Scan ze hier!
Vind ik nogal meevallen. De volgende update zal er meer bevatten denk ikOp woensdag 25 april 2001 10:54 schreef dennisdotcom het volgende:
Tering wat veel nieuwe features. Dat met die pagina''s in search is wel handig, zeker nu er geen posts-limieten meer zijn!
CorrectOp woensdag 25 april 2001 10:41 schreef wildhagen het volgende:
Superscript en subscript lijkt me...
Hmmmmm we wachten afOp woensdag 25 april 2001 11:06 schreef havana het volgende:
[..]
Vind ik nogal meevallen. De volgende update zal er meer bevatten denk ik
Maarre dat van die gesloten topics onderaan is al eens een discussie over geweest, toen kwam naar vorig dat het niet handig zou zijn, i.v.m newbies die hun topics "kwijt" zijn.
Zit zeker wel wat in....Maarre dat van die gesloten topics onderaan is al eens een discussie over geweest, toen kwam naar vorig dat het niet handig zou zijn, i.v.m newbies die hun topics "kwijt" zijn.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Staat er toch wel in?Op woensdag 25 april 2001 10:23 schreef wildhagen het volgende:
Helaas, de [code]-bug nog steeds niet dus? Da''s pas een irri bug
neem aan dat de Netscape bug daar ook onder valt.- bugfix: code-tags gefixt (fixed-font etc.)
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
Dus ik hoop eigenlijk dat dit pas het begin is van een vruchtbare periode vol fixes/updates/uitbreidingen/etc..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Vrijwilligers die willen testen: hier melden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Virussen? Scan ze hier!
Hoe sloop ik het forum in een z''n kort mogelijke tijd.Op woensdag 25 april 2001 19:38 schreef Arshia het volgende:
wat valt er te testen![]()
Als het werkt Arjen/Jorma +1 Goed. Anders -5 slecht
oowOp woensdag 25 april 2001 19:43 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Hoe sloop ik het forum in een z''n kort mogelijke tijd.Oftewel verzin zoveel mogelijk combinaties van dingen waarvan je weet/denkt dat het fout gaat. En test dit.
Als het werkt Arjen/Jorma +1 Goed. Anders -5 slecht
is denk ik toch niets voor mij... ben wel goed in alles stukmaken, maar ben geen pjoeternerd
en niet vragen wat ik hier dan doe, want ik weetut ook nie
\o/
Verwijderd
nee, maar wij welOp woensdag 25 april 2001 19:50 schreef Arshia het volgende:
[..]
knip
Arshia, wat doe je eigenlijk hierOp woensdag 25 april 2001 19:50 schreef Arshia het volgende:
Beetje vrouwelijke creativiteit missen de meeste hier dus doe een poging zou ik zeggen en test het forum op ''vrouw-vriendelijkheid''Op woensdag 25 april 2001 19:50 schreef Arshia het volgende:
oow
is denk ik toch niets voor mij... ben wel goed in alles stukmaken, maar ben geen pjoeternerd
pfff.... ik zou hoogstens alleen kunnen kijken hoe onzinbestendig het isOp woensdag 25 april 2001 20:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Beetje vrouwelijke creativiteit missen de meeste hier dus doe een poging zou ik zeggen en test het forum op ''vrouw-vriendelijkheid''
vrouwvriendelijk is het als je er een hunky hunk in ondergoed als achtergrond bij hebt
\o/
Misschien speciaal voor jouw een andere style sheetOp woensdag 25 april 2001 20:06 schreef Arshia het volgende:
[..]
pfff.... ik zou hoogstens alleen kunnen kijken hoe onzinbestendig het is
vrouwvriendelijk is het als je er een hunky hunk in ondergoed als achtergrond bij hebt
Rick dus? Hmm.. doe maar een vrouwonvriendelijk Topix danvrouwvriendelijk is het als je er een hunky hunk in ondergoed als achtergrond bij hebt
tsssk... rick is cute hoor!Op woensdag 25 april 2001 20:08 schreef Chaos het volgende:
[..]
Rick dus? Hmm.. doe maar een vrouwonvriendelijk Topix dan
\o/
Mening of feit:?Op woensdag 25 april 2001 20:12 schreef Arshia het volgende:
tsssk... rick is cute hoor!
Wat wil jij nou? Dat ie foto''s gaat nemen om het te bewijzen? Liever nietOp donderdag 26 april 2001 14:21 schreef Jaymz het volgende:
Ok 4POX, controleer maar
aan 4POX nu ons te laten zien of rick nu echt cute is (want het is controleerbaar.)
Ok, ik wil wel helpen, heb zat tijd morgen.Op woensdag 25 april 2001 18:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
Dat hopen wij ook...Arjen zei overigens tegen mij dat hij eerst nog een dag wilde testen met de nieuwe versie. Daadwerkelijke upgrade zal dus op vrijdag plaatsvinden.
Vrijwilligers die willen testen: hier melden
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Precies want wij zijn blind en zij is blondt. Toch?Op donderdag 26 april 2001 14:30 schreef RickJansen het volgende:
Als Arshia het zegt dan is het zo!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nou, het is nu vrijdag.[b]Op woensdag 25 april 2001 18:52 Daadwerkelijke upgrade zal dus op vrijdag plaatsvinden.
mochten er nog meer testers nodig zijn.. ik wil wel helpen als ik instructies krijg..Op vrijdag 27 april 2001 11:54 schreef Tweaky het volgende:
[..]
Nou, het is nu vrijdag.Hoe laat gaan ze upgraden:?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Wil ik ook wel eens weten, als ik geen info oid krijg kan ik ook niet helpen....Op vrijdag 27 april 2001 11:54 schreef Tweaky het volgende:
[..]
Nou, het is nu vrijdag.Hoe laat gaan ze upgraden:?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ah ok, volgt verdere info ?Op vrijdag 27 april 2001 12:17 schreef havana het volgende:
vanavond 21:00 geloof ik
( Wel handig om te weten,waar,wanneer enzo
That''s what i mean.Op vrijdag 27 april 2001 12:01 schreef bolk het volgende:
[..]
ik wil wel helpen als ik instructies krijg..
http://gathering.tweakers.net
Je moet even opnieuw registreren en alle postings worden getrashed. Gaarna alleen serieuze tests, geen ongein
Op vrijdag 27 april 2001 16:36 schreef fkooman het volgende:
dat admin gedeelte is kewl!
ja he??? das echt wreed!Op vrijdag 27 april 2001 16:36 schreef fkooman het volgende:
dat admin gedeelte is kewl!
Verwijderd
Zou d''r een bug counter worden bij gehouden:?
edit: de titel van dit topic klopt niet. Moet zijn 1.2.9b
waren we nu maar admin.. dan hadden we het kunnen veranderen..Op vrijdag 27 april 2001 17:23 schreef Tweaky het volgende:
Dat gaat vanavond feest worden als ze met dit gaan upgraden.
Zou d''r een bug counter worden bij gehouden:?
edit: de titel van dit topic klopt niet. Moet zijn 1.2.9b
typo
Denk het ook. Dat bugforum zit best wel vol enzo.Op vrijdag 27 april 2001 16:38 schreef bolk het volgende:
volgens mij is het nog niet helemaal verstandig om up te graden..
Verwijderd
en ie heeft nog een familie lid meegenomen ook.Op vrijdag 27 april 2001 17:37 schreef Thetallguy het volgende:
Koel, #55''s zitten er nog steeds in:P
Een WIT spook.
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Verwijderd
Administrator / adminOp vrijdag 27 april 2001 18:03 schreef Le Mol het volgende:
Wat is de admin login op de dev. versie dan?
Maar ''k moet zeggen dat het best wel grappig is een beetje als adje klooien
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik mag inderdaad hopen dat DIT niet gaat draaien hier, bugs zijn NOG erger dan in deze versieOp vrijdag 27 april 2001 19:43 schreef YakuzA het volgende:
Ik denk dat het nog wel een tijdje kan duren voordat het goed gaat werken
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hoezo? Arjen fixed nu alles wat in Bugreport staat wel binnen een paar uur. Mischien nog niet vandaag, maar eind van ''t weekend moet ie toch wel kunnen denk ik ..Op vrijdag 27 april 2001 19:44 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat DIT niet gaat draaien hier, bugs zijn NOG erger dan in deze versie![]()
Ja, oké, maar volgens Daniel word het vandaag om 21:00 geupgrade, dus over een minuut of 2 ofzo... stond ook ergens in deze thread.Op vrijdag 27 april 2001 20:57 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Hoezo? Arjen fixed nu alles wat in Bugreport staat wel binnen een paar uur. Mischien nog niet vandaag, maar eind van ''t weekend moet ie toch wel kunnen denk ik ..
Virussen? Scan ze hier!
Gelukkig zegt Wildhagen het, dus is het zoals gewoonlijk onjuist...Ik mag inderdaad hopen dat DIT niet gaat draaien hier, bugs zijn NOG erger dan in deze versie
Nou nee. Check maar: ''powered by topix v1.2.8c - android dynamic sites'', en de tijd : ''21:08''. 1.2.8c != 1.2.9b en 21:08 > 21:00. Wat is daar onjuist aan?Op vrijdag 27 april 2001 21:06 schreef Femme het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Wildhagen het, dus is het zoals gewoonlijk onjuist...
Virussen? Scan ze hier!
Andere server misschien? 2 min tijdverschil.. so what ?Op vrijdag 27 april 2001 21:08 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nou nee. Check maar: ''powered by topix v1.2.8c - android dynamic sites'', en de tijd : ''21:08''. 1.2.8c != 1.2.9b en 21:08 > 21:00. Wat is daar onjuist aan?
PSN
Verwijderd
Wat is een n00b13:?:?:?:?Op vrijdag 27 april 2001 21:20 schreef YakuzA het volgende:
Kunnen we niet alle n00b13''s op het testforum een weekje laten spelen voordat we ze loslaten op het gewone forum???
PSN
Ah, in ieder geval wel zo eerlijk dat jij daar nu zelf ook een weekje gaat kloten.Geregistreerd op: 06 maart 2001
1 voordeeltje: morgen ben ik hele dag op LAN (zonder internet|:()Op vrijdag 27 april 2001 22:53 schreef Chaos het volgende:
[..]
Ah, in ieder geval wel zo eerlijk dat jij daar nu zelf ook een weekje gaat kloten.
Dus dat is al 1 dag minder;)
PSN