"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Als ik nu moderator was geweest (had ik allang moeten zijn btw) had ik je nu gebanned wegens offtopic posten!Op woensdag 25 april 2001 00:51 schreef WouterTinus het volgende:
Begin maar eens met niet steeds off-topic te posten. Neem een voorbeeld aan mij ik <font size=-1>blablabla</font><font size=-2>blabla</font>
Verwijderd
ik stem voor Dexter als opperhoofd en dan mag woutertinus voetslaaf spelen!Op woensdag 25 april 2001 00:51 schreef WouterTinus het volgende:
Begin maar eens met niet steeds off-topic te posten. Neem een voorbeeld aan mij ik <font size=-1>blablabla</font><font size=-2>blabla</font>
(en had je goed kunnen quotenOp woensdag 25 april 2001 00:52 schreef Revolution het volgende:
[..]
Als ik nu moderator was geweest (had ik allang moeten zijn btw) had ik je nu gebanned wegens offtopic posten!
Verwijderd
Hej, dat was een bug in Topix!Op woensdag 25 april 2001 00:54 schreef Onno het volgende:
[..]
(en had je goed kunnen quoten)
Neuh, dat heten HTML-rechten!Op woensdag 25 april 2001 00:55 schreef Revolution het volgende:
[..]
Hej, dat was een bug in Topix!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
/me wil ook HTML rechten...Op woensdag 25 april 2001 01:00 schreef Moartn het volgende:
[..]
Neuh, dat heten HTML-rechten!
Dream on!Op woensdag 25 april 2001 01:03 schreef Revolution het volgende:
[..]
/me wil ook HTML rechten...
(heuh... en & gt; enzo wordt hier niet omgezet naar & amp;gt;... great...)
Verwijderd
<blaat>, inderdaad, deze <blaat> functie is in feite gewoon een <blaat> bug.Op woensdag 25 april 2001 01:07 schreef Onno het volgende:
Is alleen maar irrant joh. Kun je niet eens meer fatsoenlijk stukjes irc log pasten enzo, omdat alle <blaat>''s niet omgezet worden naar <blaat>''s.
Verwijderd
Zit me niet zo te pesten met die HTML-rechten...Op woensdag 25 april 2001 01:09 schreef HlpDsK het volgende:
<marquee left><font size=1><font color=red>html? wasda?</font></font></marquee>
In de zin van alleen 2nd level (tweakers.net) ?Op woensdag 25 april 2001 00:35 schreef WouterTinus het volgende:
Is in verband met de beveiliging afgezet. (hint: cookies)
( * alt-92 gaat normaal voor gevulde koeken
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
We spend our years as a tale that is told
Nope... Er moet gewoon zoals op andere forums een checkboxje komen naast elk post-schermpje waarmee je kunt aangeven of je wel of geen html en/of forumcode wilt. Kleine moeite.Op woensdag 25 april 2001 01:10 schreef HlpDsK het volgende:
<blaat>
grr, dat gaat dus echt niet.
JaOp woensdag 25 april 2001 01:11 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
In de zin van alleen 2nd level (tweakers.net) ?
Verwijderd
Hoe doe je dat nou?Op woensdag 25 april 2001 01:11 schreef WouterTinus het volgende:
<blaat>
<blaat>
(nu moest ik gvd weer raden hoe de & moest
(en Moartn, loop niet zo in de weg... nou is weer niet duidelijk waar dit een reactie op is. foei.)
Puur uit interesse: waar moet ik aan denken dan?Op woensdag 25 april 2001 01:12 schreef WouterTinus het volgende:
Ja
(in de zin van: bug ergens in waar ik ook tegenaan kan lopen;))
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bug in de zin van, iedereen met de juiste scripts op een *.tweakers.net site kan jou cookies lezen. Oftewel je sessie op GoT gebruiken en de md5 hashes van je wachtwoord pakken en proberen te brute-forcen.Op woensdag 25 april 2001 01:14 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Puur uit interesse: waar moet ik aan denken dan?
(in de zin van: bug ergens in waar ik ook tegenaan kan lopen;))
Sorry, het zal niet meer gebeuren, ik zal voortaan voor iedere post die ik doe ff navragen of jij toevallig ook niet bezig bent...Op woensdag 25 april 2001 01:14 schreef Onno het volgende:
(en Moartn, loop niet zo in de weg... nou is weer niet duidelijk waar dit een reactie op is. foei.)
<hey! er zit een slotje op het onzintopic!?>
<lul maar weer verder in Area 51 :P>
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan