[BC3] Beetje vreemde slotjesaktie moderators

Pagina: 1
Acties:

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zie thread ''Supermicro dual PIII pro266 voor SDRAM !!!!''

Ik was op zoek naar een dual PIII mobo waar 768 Mb SDRAM oppast in vier slots. Was niet overtuigd door het aanbod wat er nu is, en heb geen zin om nog eens X gulden aan RDRAM of DDRDRAM uit te geven (Wie heeft er niet een hoop goedkoop geheugen gekocht de laatste tijd ?). Het geld groeit me niet op de rug namelijk. Op de site van Supermicro vond ik dit board met de PRO266 voor SDRAM.
Dit is nieuw en helaas nog niet hier gezien, maar echt dit wordt hem !
Is dit onbegrijpelijk Nederlands ? Misschien niet 100% duidelijk maar kennelijk wordt het direkt als grote opschep post gezien (zie de stompzinnige reaktie van Tupolev).En als toetje een slot.

Dit board is gloednieuw en nog niet hier te krijgen. *ik heb hem dus ook nog niet, OK.* Even wachten dus, maar Supermicro is een kwaliteitsmerk en dit board heeft goede features voor een lekkere prijs.
Goed nieuws dacht ik, en dus postte ik het hier met wat stats en een link, in de veronderstelling wat mensen te kunnen helpen die met hetzelfde probleem zitten.
Maar dat is kennelijk not done hier. Is goed, zal niet meer gebeuren.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

[zeikmode]
Dit moet naar LA
[/zeikmode]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid het betreft dit topic: [topic=166989]
Om het nog iets duidelijker te maken quote ik even het hele bericht wat je hebt geplaatst.
Dit is nieuw en helaas nog niet hier gezien, maar echt dit wordt hem !
Supermicro 370DDE
Dual PIII
VIA Apollo PRO266 chipset
4GB *SDRAM* (!!!)
onboard Promise ATA100 raid
blablabla meer info hier
Zal ik mij nog even nader specificeren waarom ik op dat moment heb besloten om het desbetreffende topic dicht te doen. Er is een melding in [SU] geweest met de mededeling dat er een vaag topic is gepost. Ik neem dus even een kijkje en zie bovenstaande posting staan. Wat denk ik dan, ik dacht huuuh:? wat is dit nu weer:? Waar gaat dit over, wat is zijn vraag, wat is het probleem, er staan alleen maar wat specificatie''s.

Met zo''n topic kan niemand iets, het was niet duidelijk wat het doel van je topic was. Wilde je een mening, wilde je hulp, advies of wildje je iets anders weten? Het was mij iig. onbekend, en niemand weet wat ie er mee aan moet. Topic toen dus gesloten.

Conclusie: Je topic was niet duidelijk genoeg, wat was de bedoeling, aanleiding, had je een vraag, wildje je hulp of wilde je alleen wat mede -delen. Op dit moment zou ik bij een soort gelijk topic opdezelfde manier handelen, en ik denk samen met mij vele moderators.

Hoop dat je het e.e.a. wat duierlijker is geworden waarom er uiteindelijk een slotje op je topic terecht is gekomen. Ik zie graag je reactie hierop tegemoet :)

• Bulldog
  • Niet online
OK :) Slotje haal ik eraf zodat je de post wat duidelijker kunt maken :)

• SkoolieDie
  • Niet online
OK,peace.
Ik ging er gewoon vanuit dat iedereen op de hoogte was van de VIA Apollo PRO 266 voor DDR en dus schreef ik SDRAM met uitroeptekens in het onderwerp en nog een beetje info in de body. Zie ook tijdstip van posting, doorhaalaktie dus dat vage klopt wel. Als je het slotje eraf haalt dan post ik nog wat info voor de duidelijkheid.

• Bulldog
  • Niet online
Slotje is eraf, heb ook alle overbodige reactie''s ge -trashed :)

• SkoolieDie
  • Niet online
Dankjewel :). Praatje staat erbij,het moet nu duidelijk zijn voor iedereen..

PS. Dit mobo gaat echt rocken hoop ik. Heb Anand en de rest al lastig gevallen met verzoeken voor reviews. Zal het des te sneller hier zijn. >:)
Pagina: 1