[BC3] idee (code55)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is het niet een idee om de code 55 pagina na een paar (3 of 5 of 10) sec automatisch te laten refreshen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Volgens mij gebeurt dat al.

Ik had hem namelijk laten staan met die code en later open ik hem en staat de index er gewoon weer. :)

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Hmm, zou wel weer telkens extra load kosten.. ik w8 meestal wel FF... een minuutje ofzo...

BTW: Een code 55 duurt vaak wel langer dan 5 minuten..

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bij mij meestal is het na 1 keer refreshen weer goed :)

Verwijderd

Jelmervos had een GoTchecker gebouwd, zodra GoT weer up was, dan kreeg je een up.wav te horen. :P

Hoewel ik soms het idee heb dat je die up.wav evengoed kunt verwijderen, wordt toch niet gebruikt... >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja bij mij ook druk 1x op refresh meteen zodra je een #55 pagina krijgt en hij doet ut weer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Bij mij is het nog niet vaak voorgekomen dat ik meer dan 5x op F5 moet drukken, en als dat wél gebeurt dan wacht ik even een minuutje ofzo.
Pagina: 1