De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij gebeurt dat al.
Ik had hem namelijk laten staan met die code en later open ik hem en staat de index er gewoon weer.
Ik had hem namelijk laten staan met die code en later open ik hem en staat de index er gewoon weer.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Hmm, zou wel weer telkens extra load kosten.. ik w8 meestal wel FF... een minuutje ofzo...
BTW: Een code 55 duurt vaak wel langer dan 5 minuten..
BTW: Een code 55 duurt vaak wel langer dan 5 minuten..
Verwijderd
Jelmervos had een GoTchecker gebouwd, zodra GoT weer up was, dan kreeg je een up.wav te horen. 
Hoewel ik soms het idee heb dat je die up.wav evengoed kunt verwijderen, wordt toch niet gebruikt...
Hoewel ik soms het idee heb dat je die up.wav evengoed kunt verwijderen, wordt toch niet gebruikt...
ja bij mij ook druk 1x op refresh meteen zodra je een #55 pagina krijgt en hij doet ut weer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij mij is het nog niet vaak voorgekomen dat ik meer dan 5x op F5 moet drukken, en als dat wél gebeurt dan wacht ik even een minuutje ofzo.
Pagina: 1