Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dus de mods negeren SU gewoon, als ze online op GoT zijn ? ?
[update]
Ik hou hier over op voordat ik echt te ver ga.
[update]
Ik hou hier over op voordat ik echt te ver ga.
Zie titel.
Kan niet iemand daar om de 2 uur ofzo ff gaan kijken ?
Kan niet iemand daar om de 2 uur ofzo ff gaan kijken ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Je bedoelt dat er bijna 255 topics instaan ? ? ?
Dat niet, maar er is genoeg voor iedere mod te doen als ie in SG kijktOp dinsdag 24 april 2001 16:01 schreef Jaymz het volgende:
Je bedoelt dat er bijna 255 topics instaan ? ? ?
Voor minstens 5 mod''s
Klopt niet helemaal, ik ben mod, maar voor mij staat er niets in.
Mods zijn ook mensen, maar bedankt voor de waarschuwing, ik zal de mods vragen of ze even hun werk willen doen (ik weet alleen ff niet hoe ik ze moet bereiken dan via SU)
Misschien kijken ze er binnenkort zelf wel.
Mods zijn ook mensen, maar bedankt voor de waarschuwing, ik zal de mods vragen of ze even hun werk willen doen (ik weet alleen ff niet hoe ik ze moet bereiken dan via SU)
Errhm je kun toch het mod-forum in ?Op dinsdag 24 april 2001 16:08 schreef Jaymz het volgende:
Klopt niet helemaal, ik ben mod, maar voor mij staat er niets in.
Of icq ofzo...
( Just a tip )
Naja zie maar
Zou je zo vriendelijk willen zijn de mods hun eigen werkwijze te laten bepalen? Daar zijn we echt wel toe in staat voor zover ik weet.Op dinsdag 24 april 2001 16:10 schreef pier het volgende:
[..]
Errhm je kun toch het mod-forum in ?
Of icq ofzo...
( Just a tip )
Naja zie maar
Ik ben toch zeker niet van plan het over te nemen als je dat dacht.Op dinsdag 24 april 2001 16:15 schreef AntonT het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn de mods hun eigen werkwijze te laten bepalen? Daar zijn we echt wel toe in staat voor zover ik weet.
*Oef*Op dinsdag 24 april 2001 16:17 schreef pier het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker niet van plan het over te nemen als je dat dacht.
Ik ff blij zeg...
Pagina: 1