[BC3] nieuwe nick

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een klein probleempje. Omdat ik daarjuist niet binnengeraakte met mijn oude nick (FR, bleek niet te bestaan), heb ik een nieuwe aangemaakt (Feeree). Nu bleek dat probleem echter van korte duur. Is het mogelijk mijn oude account te deleten (als ik toch de keuze heb, kies ik voor Feeree)?

Dank u!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dit is dus mijn oude nick.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 24 april 2001 00:10 schreef Feeree het volgende:
Is het mogelijk mijn oude account te deleten (als ik toch de keuze heb, kies ik voor Feeree)?
Accounts worden (in principe) niet gedelete.
Je kunt in [topic=165950] staat dat wel uitgelegd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 00:16 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Accounts worden (in principe) niet gedelete.
Je kunt in [topic=165950] staat dat wel uitgelegd.
Dat weet ik wel, maar ik dacht dat mijn oude niet meer werkte, daarmee... :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je hebt nu gewoon een reserve account.

Of moe''k ''m bannen. Dan kun je er niet meer mee posten.

Maar waarom zou je willen?

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 01:22 schreef HlpDsK het volgende:
Je hebt nu gewoon een reserve account.

Of moe''k ''m bannen. Dan kun je er niet meer mee posten.

Maar waarom zou je willen?
Ik vreesde gewoon voor mensen die me zouden melden als iemand met 2 accounts... En dat ik misschien gebanned zou worden omdat dat niet mag. Maar als het geen probleem is, mag de oude account blijven hoor.

Verwijderd

Ja, ''t is niet de bedoeling dat je meerdere accoutns hebt eigenlijk. Maar dat is dus primair bedoeld voor mensen die wij gebanned hebben, en die dan terugkomen onder een ander naam.

Dit is een heel ander geval, en daar doen we dan ook niet moeilijk over.
Pagina: 1