De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Accounts worden (in principe) niet gedelete.Op dinsdag 24 april 2001 00:10 schreef Feeree het volgende:
Is het mogelijk mijn oude account te deleten (als ik toch de keuze heb, kies ik voor Feeree)?
Je kunt in [topic=165950] staat dat wel uitgelegd.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat weet ik wel, maar ik dacht dat mijn oude niet meer werkte, daarmee...Op dinsdag 24 april 2001 00:16 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Accounts worden (in principe) niet gedelete.
Je kunt in [topic=165950] staat dat wel uitgelegd.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je hebt nu gewoon een reserve account.
Of moe''k ''m bannen. Dan kun je er niet meer mee posten.
Maar waarom zou je willen?
Ik vreesde gewoon voor mensen die me zouden melden als iemand met 2 accounts... En dat ik misschien gebanned zou worden omdat dat niet mag. Maar als het geen probleem is, mag de oude account blijven hoor.Op dinsdag 24 april 2001 01:22 schreef HlpDsK het volgende:
Je hebt nu gewoon een reserve account.
Verwijderd
Ja, ''t is niet de bedoeling dat je meerdere accoutns hebt eigenlijk. Maar dat is dus primair bedoeld voor mensen die wij gebanned hebben, en die dan terugkomen onder een ander naam.
Dit is een heel ander geval, en daar doen we dan ook niet moeilijk over.
Dit is een heel ander geval, en daar doen we dan ook niet moeilijk over.
Pagina: 1