Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
ja dat kan, waarschijnlijk in je php.ini
kijk maar eens in phpinfo(); daar staan allemaal kleuren, deze zijn voor de showsource functie
kijk maar eens in phpinfo(); daar staan allemaal kleuren, deze zijn voor de showsource functie
>> Signature?
eeeuhm nee, chiller.
Heb ik je net al uitgelegd, nu dus nog even voor de algemeenheid, kennelijk ben ik een beetje onduidelijk geweest.
Het gaat om de php-code die je dmv. de tags [ php] en [ /php] gekleurd weer kunt laten geven. De comments worden nu oranje gemaakt, en dat is op de blauwe achtergrond slecht te lezen.
Heb ik je net al uitgelegd, nu dus nog even voor de algemeenheid, kennelijk ben ik een beetje onduidelijk geweest.
Het gaat om de php-code die je dmv. de tags [ php] en [ /php] gekleurd weer kunt laten geven. De comments worden nu oranje gemaakt, en dat is op de blauwe achtergrond slecht te lezen.
Is idd errug irritant lezen
..
Weer een puntje erbij gok ik...
Weer een puntje erbij gok ik...
Maar daarvoor gebruikt Topix de standaard highlight_code() oid, die gebruikt wel de kleurtjes uit php.iniOp maandag 23 april 2001 19:42 schreef Sebas het volgende:
Het gaat om de php-code die je dmv. de tags [ php] en [ /php] gekleurd weer kunt laten geven.
...dan heb ik er nog niets aan omdat ik het niet in mijn php.ini aanpassen kan.
Het is op de blauwe achtergrond gewoon slecht te lezen, that''s the point.
Het is op de blauwe achtergrond gewoon slecht te lezen, that''s the point.
Daarom gaat Rick nu zoeken naar die setting in php.ini die Topix gebruikt
Rick: G03dz00000!
Make me happy, jongen!
Make me happy, jongen!
Sebas: ...
Kan de kleur van de comments in de php-code veranderd worden? Juist de comments in de php-code zijn vaak belangrijk om een bepaald probleem te begrijpen. e rest is redelijk goed te lezen, het gaat alleen om de comments.
Thx in advance!
Ben ik nu echt weer de enige die er geen last van heeft
Zo af en toe je ogen trainen met vreemde kleurencombi''s is toch niet zo erg?
Kan de kleur van de comments in de php-code veranderd worden? Juist de comments in de php-code zijn vaak belangrijk om een bepaald probleem te begrijpen. e rest is redelijk goed te lezen, het gaat alleen om de comments.
Thx in advance!
Ben ik nu echt weer de enige die er geen last van heeft
PHP:
1
2
3
| <? //test ?> |
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Agreed, wat is er mis mee? Comments horen een beetje wazig te zijn, zodat de échte code heel goed opvalt.. En zo moeilijk is oranje op paars toch niet om te lezen?Op dinsdag 24 april 2001 03:10 schreef freak007 het volgende:
Ben ik nu echt weer de enige die er geen last van heeftZo af en toe je ogen trainen met vreemde kleurencombi''s is toch niet zo erg?
Ik heb ooit ergens gezien dat je in een php script de variabelen van php.ini kan overschrijven. Zou het dan niet mogelijk zijn om er een optie van te maken 
Het prefs scherm is nl. toch nog lang niet vol en ik vind de huidige kleur eiegnlijk wel ok.
Het prefs scherm is nl. toch nog lang niet vol en ik vind de huidige kleur eiegnlijk wel ok.
PHP:
1
2
3
4
5
| <? /* Irritante kleur */ phpinfo() ?> |
Hij doet het dus wel, maar ook dit wordt geparsed voordat het in de db komt te staan. Dus alleen nieuwe postings werken met de nieuwe kleur.
Helaas ziet het er dus niet in er een preference van te maken, want ik vind deze kleur ook niet erg fijn, hij lijkt nl. veel op het groen van variabelen.
Pagina: 1