De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel goed van je dat je dit doet, een pluim voor jouw!
[En zijn mensen die verneuken de hele layout van dit forum, voorbeelden: a casama user at work, of hoe hij ook mag heten!]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik vind dat hier zeker een uitzondering voor mag worden gemaakt
En anderz moet er maar een max aan charz opgezet worden vind ik.
Bhuhuuuuh...Op maandag 23 april 2001 17:06 schreef saviour het volgende:
Ach boeiend...kvind het niet erg storend zo hoor
En anderz moet er maar een max aan charz opgezet worden vind ik.
Mijn monitortje trekt maar 800 x 600, dus voor mij maakt het wel uit!
Maarrr... misschien binnenkort een nieuwe (grotere) dus dan ga ik me ff reggen onder * Blistimo ofsow...
En dan onthoud die de ouwe niet? Nahja, ik probeer wel ffOp maandag 23 april 2001 17:03 schreef Jaymz het volgende:
Wijzig dan eerst je adres.
Kan een van beide dit ff doen?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Die functie zit namelijk niet in het control panel (jammer, jammer
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Ja, eigenlijk zijn die MOD''s wel lievOp maandag 23 april 2001 21:18 schreef Hyp Hyper het volgende:
Je ziet dat er toch wel moeite wordt gedaan voor de gebruiker met goede intenties.
[Sorry jongens, ik heb te veel naar Beatles - Love Me Do geluisterd!]