Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
errrmmm....als ik um wil uploaden via mijn profiel instellingen gaat er altijd iets mis. althans, dat zegt de php....dan krijg ik zo''n mooi kruisje erbij.
edit: Hij werkt wel als Web icon, maar niet als hij op de tweakers server staat. (gewoon icon dus)
edit: Hij werkt wel als Web icon, maar niet als hij op de tweakers server staat. (gewoon icon dus)
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Done.Op maandag 23 april 2001 15:07 schreef Webgoodie het volgende:
Ik zal zo om 15:10 weer ff m''n eigen icoon terugzetten...
Maar ik weet dus niet waarom hij het bij jouw niet doet en bij mij wel...
Zet gewoon als webicon in je profile: http://www.strato.f2s.com/crap/stratoface.gif
Of upload ''m naar de GoT server...
dat uploaden werkt dus niet.
andere icons heb ik al ge-upload, dat ging altijd prima.
andere icons heb ik al ge-upload, dat ging altijd prima.
heej, nou werkt het ineens allemaal....jaja??
lijkt windows98 wel.
problem solved?!. danku.
lijkt windows98 wel.
problem solved?!. danku.
Ik heb hetzelfde probleem,ik zie m''n icon ook niet meer,
het gaat om deze:
het gaat om deze:
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Geocities staat linken niet toe. Je zult hem ergens anders neer moeten zetten
Ok,bedankt,kep inmiddels al een andere gevonden:)
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Klopt, hij werktOp maandag 23 april 2001 17:50 schreef Kezmanatic het volgende:
Ok,bedankt,kep inmiddels al een andere gevonden:)
Bij mij doet ie het ook niet. Ik krijg dat icoon met geen mogelijkheid ge-upload... krijg een wit sterretje. Een ander icoontje uploaden lukt wel
Pagina: 1