[BC3] Slotje, komt weer de vraag: waarom ?

Pagina: 1
Acties:

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/166185

Bulldog sluit hem met ''/onzin + ban''...

Die ban snap ik wel, maar opzich is het topic wel interresant ook omdat het geen onzin is, je kan HD''s flashen. Als de mod hiervan niet op de hoogte is dan hoeft ie toch niet het topic dicht te gooien? Gewoon die irri msg''s van de gebannde persoon verwijderen zou volstaan.

Jammer van zo''n interresant topic :'(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Beetje crosspost.... [topic=166395]

• [eNeRGy]
Het gaat mij helemaal niet om de ban van die gozer, maar om het sluiten van dat specifieke topic, wat ik zonde vind.

• Dennis
Het werd een vette flame, dat is punt1. Maar inderdaad is het wel een interessante topic opzich. Maar antwoord is ook al een beetje gegeven, dus opnieuw opendoen heeft weinig zin.

• [eNeRGy]
Ja, maar in dit geval zou het, vind ik, beter zijn om gewoon het topic open te laten en gewoon de aanstootgevende berichten weg te halen.

Als ik nu een vraag heb die in het verlengde ligt van dit topic en ik zoek braaf eerst met de search kom ik op dit topic uit. Lees het door, kom erachter dat mijn vraag door dit topic niet bevredigend wordt beantwoord en wil dus een reactie erbij geven... dat gaat niet, topic is closed. Dus moet ik een nieuw topic beginnen, wordt je de eerste 10 reacties de huid vol gescholden dat je de search moet gebruiken en dat er al een topic over is geweest. Resultaat: 2 topics en ik heb nog geen antwoord.

Dat terwijl het anders kan door op een andere manier te gaan modden. En misschien is het dan een idee om een bericht niet te verwijderen (om evt de actie terug te kunnen draaien) maar invisible te maken.

• Dennis
Op maandag 23 april 2001 07:19 schreef [eNeRGy] het volgende:
Ja, maar in dit geval zou het, vind ik, beter zijn om gewoon het topic open te laten en gewoon de aanstootgevende berichten weg te halen.

Als ik nu een vraag heb die in het verlengde ligt van dit topic en ik zoek braaf eerst met de search kom ik op dit topic uit. Lees het door, kom erachter dat mijn vraag door dit topic niet bevredigend wordt beantwoord en wil dus een reactie erbij geven... dat gaat niet, topic is closed. Dus moet ik een nieuw topic beginnen, wordt je de eerste 10 reacties de huid vol gescholden dat je de search moet gebruiken en dat er al een topic over is geweest. Resultaat: 2 topics en ik heb nog geen antwoord.

Dat terwijl het anders kan door op een andere manier te gaan modden. En misschien is het dan een idee om een bericht niet te verwijderen (om evt de actie terug te kunnen draaien) maar invisible te maken.
Vraag dan aan een modje of hij hem weer open wilt gooien.... een beter idee heb ik niet

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Hij is weer open...

• Dennis
Op maandag 23 april 2001 07:28 schreef obsidian het volgende:
Hij is weer open...
Energy zal je wel dankbaar zijn.... :)

• [eNeRGy]
hehe :)

dank... alleen.. nu weet ik niet meer wat ik wilde posten :)
Pagina: 1