[BC3] Acount gejat

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb al sinds een jaar ongeveer een account hier bij de gathering, maar nu wil ik vandaag een berichtje posten, accepteerd ie het passwoord niet.
Ik echt alles maar geprobeerd, maar niets werkte.

Dus ik laat me ff m''n pass toemailen, maar ik krijg niets binnen.

Ik begon toen al een vermoeden te krijgen, en toen ik ff een search op m''n naam deed kreeg ik berichten te zien die ik nog nooit gezien had!

De eerste is al van 18 april, dus al een tijdje geleden.
[topic=163283]

Ohja, m''n oude acount was dus -=Indigo=-.

Is hier nog iets aan te doen, want met dat ik een andere nick moet gebruiken kan ik nog wel leven, maar nu zit iemand dus gewoon dingen onder mijn naam te zeggen.

Ik hoop echt dat hier iets aan gedaan kan worden, want hier baal ik echt ontzettend van.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz da klop nie :7

Kan een ad/mod daar effes wat aan doen ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Heb je iemand je pass ooit gegeven?

• BC3 Victim
Nope, never

Ik weet ook zeker dat ik em nergens opgeslagen heb ofzo.
Ik gebruikte wel altijk die funtie van IE zodat m''n wachtwoord automatisch wordt ingevuld, maar dat heb ik alleen thuis op m''n comp, en daar is zeker weten geen vreemde achter geweest.

Ik zit wel eens op school te gotten, en dan zou iemand m''n pass afgekeken kunnen hebben, maar dat lijkt me erg sterk.
En ik ken ook zo geen sys beheerders, die hij claimt te zijn...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wat was het adres waarmee je je origineel hebt geregistreerd op GoT als -=indigo=- ?

Of was het niet gewoon ''indigo'' zonder die -==-?

Kijk, ik kan je account wel toewijzen, maar hoe verwacht je nou dat ik zeker weet dat dat jouw account wel is?

• BC3 Victim
M''n email adres?

dat was Indigo_5@yahoo.com

maar die kon nu niet meer gebruiken omdat dat niet mocht.

Verwijderd

Hoezo niet meer mocht? Er staat nu een hotmail adres, en die kan ook niet.

jeroenke@hotmail.com

Ik wil best helpen, maar hoe weet ik nou dat jij -=indigo=- bent en niet wie er nu onder die naam post.

Misschien is het je broertje of zo?

Verwijderd

Trouwens, dat topic dat je noemt is van de 18e. En er zijn 159 posts op die nick, ook van daarvoor. Dus geen periode van bijna een jaar zonder posts.

• BC3 Victim
Toen ik me net opnieuw wilde registren om dit topic te kunnen beginnen, moest ik een email opgeven. Toen mocht ik m''n yahoo email niet opgeven, want er mochten alleen provider adressen.

Hoe die ander dan een hotmail adress kan gebruiken weet ik ook niet.

En hoe ik dat kan bewijzen?
Tja, dat zou ik eigenlijk ook niet echt weten.
Ik weet niet of jullie dat kunnen zien, maar een paar dagen geleden moeten m''n pass, sig enzo allemaal veranderd zijn. M''n pic heeft ie overigens wel laten staan.

Ik heb in het afgelopen jaar wel gewoon gepost hoor.
Alleen de laatste 3 posts zijn niet meer van mij. Die staan ook allemaal in hetzelfde forum.
Mijn laatste post was hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/27721/2
Dat was dus de 17de.

Verwijderd

Welke posts zijn dan niet van jouw?

En ik kan alleen zien wat de huidige gegevens zijn. Password kan ik sowieso niet zien natuurlijk

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Je kan een hotmail adres wel hebben als je hem later hebt veranderd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Als je dat usericon nou eens weghaalt en vervangt door "deze nick is gekaapt" dan heb je al voor 99% bewezen dat ie van jou is :)
[edit]Damn, ik zie dat je geen webicon had ingesteld, dan gaat het niet op.
Aangezien hij pas nog gepost heeft, moet het toch niet moeilijk zijn hem ff een mailtje te sturen (de vermoedelijke kaper dus)?

Verwijderd

Ik heb het email-adres terug gezet op Indigo_5@yahoo.com

ALs je nou uitlogged, en op de inlogpagina op de passmailer klikt, dan vul je daar je nick in -=indido=- of zow .. en dan wordt er een nieuwe pass naar Indigo_5@yahoo.com gemaild waarmee jij je account terughebt.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

ehm, HlpDsK, ff puur uit interesse, maar hoe kon jij zien dat dat account ooit onder dat originele email is geregistreerd?

wordt dat bijgehouden?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Diadem: jah :) (uiteraard)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 23 april 2001 01:54 schreef Diadem het volgende:
ehm, HlpDsK, ff puur uit interesse, maar hoe kon jij zien dat dat account ooit onder dat originele email is geregistreerd?

wordt dat bijgehouden?
Dat is om kloontjes tegen te gaan is mij ooit een keer wijsgemaakt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 23:16
Op maandag 23 april 2001 05:42 schreef Alfredt het volgende:

[..]

Dat is om kloontjes tegen te gaan is mij ooit een keer wijsgemaakt.
Dat helpt niet veel dan >:)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat is een verkeerde conclusie, je zie namelijk niet in hoeverre het werl mensen tegenhoudt. Dit is gewoon 1 uitzondering....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Hardstikke bedankt voor het terugzetten van m''n email.
Ik heb m''n pass uiteraard weer veranderd.

Maar ik vraag me nog steeds af hoe hij ooit aan m''n pass is gekomen.
Daarom heb ik hem maar ff een mailtje verstuurd om wat uitleg te vragen, want ik vind dit echt heel vreemd.

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Millennium

Bug free !!!

En nu maar wachten hoelang het duurt voordat er een 2e topic "Account gejat" verschijnt...

Of zou de "jatter" het niet zo (slim:?) spelen...

Rampen bak 2004

Pagina: 1