Op maandag 23 april 2001 12:29 schreef POLICE het volgende:
Weten jullie wat, laat het maar ja, ik vind dat GoT de laatste tijd toch wat minder is geworden. Waar slaat het op, er zijn hier gewoon mensen geregistreerd die niet hier komen om mensen te helpen maar om op te letten dat er iemand iets verkeerds doet. Ik vraag hier om hulp niet om gezeur. shit man!
het probleem is gewoon dat ze hier erg bang zijn voor gezeur met de Buma Stemra, de bsa etcetera. Vaak terecht, in dit geval echter niet. want hetgeen Thor-korenwolf aanhaald klopt precies.
Op zondag 22 april 2001 16:31 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Als jij mij een nederlandse wet kun laten zien waarin staat dat je van cd-roms etc een kopie mag maken dan graag

..
gelukkig werkt het precies andersom in dit land, het is dus niet zo dat: hetgeen niet is toegestaan is verboden maar hetgeen niet verboden is dat is toegestaan.

Op zondag 22 april 2001 16:00 schreef Kees het volgende:
geloof je het zelf?
we kunnen het wel toestaan onder het mom van "backuppen" maar hoe kunnen wij ooit controleren of je niet toevallig de spellen van je buurman "backupped" of dat die "backup" ineens bij een vriend ligt..
daar hoeven jullie je gelukkig geen zorgen over te maken. Dat is de verantwoordelijkheid van degene zelf. De techniek en de uitvoering is, zolang voldaan aan artikel 45k Auteurswet, gewoon legaal en mag dus gewoon gepost worden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.