[BC3] ideetje voor modereters.

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ikweet niet hoe ik eropkom, maar opeens kreeg ik de kreet "MetaTag" in mijn hoofd.

Zou het niet mogelijk zijn voor modjes om bij waardevolle opties een aantal steekwoorden op te schrijven (topics die dus de moeite zijn)? Als bij een search deze topics bovenaan eindigen dan heeft iedereen er wat aan. De zoeker en het forum.
De kant-en-klare Howto''s en FAQ''s komen dan ook tenminste direct bovenwater.

just a thought.

* Delerium denkt ook over autotrash: een slotje die na een week zelfdestruct doet (ie topic trashed).

Verwijderd

Ik dacht dat mods een eigen forum hadden :?

Bovendien zoals ik net al ergens las, aanpassingen in Topix duren 34 jaar, en dat is eerlijk gezegd best wel overdrijven, binnen een jaar moet Arjen toch wel voor mekaar krijgen als ie tijd maakt ;)

• Delerium
  • Niet online
* Delerium vroeg zich ook af of users daar wel iets in zien. Dit omdat users nogal vaak klagen over achterbaks gedrag van modjes.

Overigens is het herhalen van de wachttijd van Topix geen reden om het creatieve denken te stoppen.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 14:21 schreef ecteinascidin het volgende:
Overigens is het herhalen van de wachttijd van Topix geen reden om het creatieve denken te stoppen.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk wel dat je er niet veel zin meer in hebt nog iets te doen als er toch niks mee gedaan wordt

Verwijderd

Maar dan zit je met het feit dat er ook goede topics met zinnige reacties getrashed worden als ze aan het einde van de discussie iets te erg topic zijn gegaan waardoor het met [/onzin] wordt gesloten, terwijl de inhoud nog wel zinnig zan zijn.

• Delerium
  • Niet online
Simpel, offtopic-postingen kun je ook trashen. Maar het ging er iig om opdat de waaardevolle getagte topics in de search vrij hoog komen te staan :).

Overigens wil ik de echt goede topics natuurlijk wel in m''n dynamische FAQ proppen.
Pagina: 1