Dag, ik wil van mijn oude image "het_studentje" af, dat doe al op nieuwsgroepen, op ICQ, chatprogjes en andere forums, ik studeer nl niet meer. Is het mogelijk dat te laten doen? Of anders: wordt het geaccepteerd eenmalig(!) opnieuw te registreren en het vorige account niet meer te gebruiken?
Username veranderen doen ''we'' niet aan maar het is imho gewoon goed als je je opnieuw registreerd..
Zet in je profile van je oude naam dan gewoon dat je verder bent gegaan op een andere account ofzo
Zet in je profile van je oude naam dan gewoon dat je verder bent gegaan op een andere account ofzo
ExplainOp zondag 22 april 2001 14:15 schreef Revolution het volgende:
Slecht idee om zoiets toe te staan.
ok. thx IceStorm
Ik ben namelijk nog redelijk nieuw hier en wil hier vaker gaan rondhangen. Ben beginnende modder/tweaker. Maar ik wil niet onder deze naam verder. Het wordt "Mr Oizo".
Ik ben namelijk nog redelijk nieuw hier en wil hier vaker gaan rondhangen. Ben beginnende modder/tweaker. Maar ik wil niet onder deze naam verder. Het wordt "Mr Oizo".
Wacht nog even de mening van een ''echte'' mod af..
.. Ik zeg nu alleen maar wat ik ''redelij'' zou vinden
Bij deze
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Had het nou twee dagen later gedaan.Op zondag 22 april 2001 14:37 schreef Mr.Oizo het volgende:
Bij deze
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik tel niet mee als echt modje
, maar ik meende dat als de user echt een andere naam wilt hebben, dat zoiets als wat de student doet, mag.
''t is zeker niet erg als de oude account wordt gebanned? Dan is er weer 1 accountje open
.
''t is zeker niet erg als de oude account wordt gebanned? Dan is er weer 1 accountje open
''k Snap nog steeds niet waarom het hier niet kan, op tweakers.net kan het wel gewoon
Ik vind wel dat het moet kunnen als de oude en nieuwe nick duidelijk gerelateerd zijn.
Er zijn bijvoorbeeld ook enkele nick''s die te lang zijn en elke keer dat die persoon post is de layout verneukt. Dat moet toch aangepast kunnen worden, het is nogal slordig vind ik.
Er zijn bijvoorbeeld ook enkele nick''s die te lang zijn en elke keer dat die persoon post is de layout verneukt. Dat moet toch aangepast kunnen worden, het is nogal slordig vind ik.
Kun je het niet zo doen dat iemand 1 of 2 zijn nick mag wijzigen? Op deze manier krijg je allemaal lui die een andere nick willen en dan dus een ander account aan maken. Volgens mij wordt het dan een dikke bende.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Logisch, de enige manier dat een user hier herkenbaar is is aan z''n username (soort unieke sleutel).Op zondag 22 april 2001 14:16 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Explain
Dat klopt idd, maar moet je zomaar toetstaan dat mensen een nieuw GoT account aanmaken alleen voor een nieuwe nick?Op zondag 22 april 2001 18:29 schreef Revolution het volgende:
[..]
Logisch, de enige manier dat een user hier herkenbaar is is aan z''n username (soort unieke sleutel).
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Dat doen ze dan maar, maar als jij jelmervos laat veranderen in pietjepuk, dan weet niemand dat dat dezelfde personen zijn, als jij daarentegen nogmaals registreert, dan is dat jou zaak want dat is toch niet tegen te houden.Op zondag 22 april 2001 18:38 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar moet je zomaar toetstaan dat mensen een nieuw GoT account aanmaken alleen voor een nieuwe nick?
Erg grappig. De laatste tijd zie je overal topics waar newbies worden uitgescholden omdat ze de FAQ niet door hebben gelezen en dan zie je een topic als dit.
Zie ook hierNu GoT eindelijk databasedriven is kunen jullie vast wel snel&simpel m''n username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
en waarom denk je dat mijn ondertitel de komende maand nog "ex-studentje" is? Mijn nickname sloeg ergens op: ik studeerde. Dat doe ik niet meer, vandaar de verandering. Da''s wat anders dan van Herman naar Hendrik of zo...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik snap je heel goed, Mr.Oizo f.k.a. Het_Studentje, ik wilde ook eigenlijk xxfile als nick hebben.
Is dat wel mogelijk? Aangezien het een lettertje extra is en daardoor mijn identiteit niet in discrediet wordt gebracht?
Ook wil ik gewoon mijn usericon, ondertitel en sig''s houden zoals ik ze nu heb, wat toch ook mede mijn identiteit is.
Is dat wel mogelijk? Aangezien het een lettertje extra is en daardoor mijn identiteit niet in discrediet wordt gebracht?
Ook wil ik gewoon mijn usericon, ondertitel en sig''s houden zoals ik ze nu heb, wat toch ook mede mijn identiteit is.
Nieuw, nu met Twitter
Pagina: 1