[BC3] Damn, wat is die Turkeyboy een sfeerverzieker...

Pagina: 1
Acties:

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Bovengenoemde blijft maar terug komen, telkens onder verschillende nicks, das gewoon niet leuk meer :( Kunnen daar geen maatregelen tegen worden genomen :? IP-Ban ? Iets "regelen" via zijn provider ?

Ik heb echt schoongenoeg van dat figuur, en ik ben echt niet de enige hier denk ik :(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yup, we hebben sterke vermoedens dat het onze bekende bezoeker weer was. Heeft inmiddels al een aantal bans op zijn naam staan, echter weet hij telkens terug te komen. Dit maal is er gebruik gemaakt van diverse internationale proxy servers, iets waar we dus moeilijk iets aan kunnen doen. Enja, het is erug irritant maar hij wil maar niet ophouden.

Verwijderd

Hij heeft meestal aan 10 minuten genoeg om duidelijk te maken dat hij het weer is, en dan heeft hij weer een ban, en blijft weer een tijdje weg. Hij zou ook elke dag terug kunnen komen, zou veel vervelender zijn. |:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Sjezus Turkeyboy, jij geeft niet snel op he?? |:(

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Das waar, maar ''t valt wel op dat ie erg veel moeite doet om zich iedere keer weer te kunnen reggen hier...d''r moet toch een oplossing voor zijn om van dit soort problemen af te kunnen komen :?

Verwijderd

Dit is em dus weer he, die fake-bulldog, ga maar ff in SG kijken.

Verwijderd

Ik lees net dat ie weg gaat, dus we hopen daar maar op.:)

Verwijderd

leuk dit :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pagina: 1