I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
tijd = heeel veel voorkomend.. als je daar op zoekt zul je vrij weinig nuttigs vinden, je zult dus specifieker moeten zoeken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dus ik kan niet naar tijd zoeken in de windows tread omdat ik niets op klok vind..Op zondag 22 april 2001 00:46 schreef Kees het volgende:
tijd = heeel veel voorkomend.. als je daar op zoekt zul je vrij weinig nuttigs vinden, je zult dus specifieker moeten zoeken
Baah... Want het woordje windows zoekt íe wel naar.. En die komt vaker dan tijd voor
:?:?Op zondag 22 april 2001 00:46 schreef HlpDsK het volgende:
zoek eens naar school
Is daar een lijst van?Op zondag 22 april 2001 00:46 schreef HlpDsK het volgende:
zoek eens naar school
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
LOL (letterlijk zelfs!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarom kan ''school'' eigenlijk niet dan? Uitleg!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Te veel voorkomend ofzoOp zondag 22 april 2001 03:14 schreef jelmervos het volgende:
Waarom kan ''school'' eigenlijk niet dan? Uitleg!
Verwijderd
Zoeken op "opleiding" of "studie" kan wel.Op zondag 22 april 2001 05:46 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Te veel voorkomend ofzo
Vraag me niet waarom. I''m baffled also
Is er al iemand die bijhoudt hoeveel draden er worden gewijdt aan het opsommen welke dingen niet goed zijn aan de search??
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Hehe ik denk dat diegene de tel kwijt zou zijn geraakt...Op zondag 22 april 2001 10:46 schreef Burat het volgende:
Is er al iemand die bijhoudt hoeveel draden er worden gewijdt aan het opsommen welke dingen niet goed zijn aan de search??
Exact expert nodig?
Domme redenatie. Wat is de beste manier om specifieker te zoeken? Een zoekterm toevoegen. Dus niet "tijd" maar "tijd nogwat". Maar dat wordt nu dus "nogwat". Of te wel: minder specifiek.Op zondag 22 april 2001 00:46 schreef Kees het volgende:
Dat je niet *alleen* op zulke woorden kunt zoeken is niet erg, maar dat ze compleet genegeerd worden is slecht. (behalve natuurlijk de paar échte noisewords... noiseword != veelvoorkomend woord)
Je zoekactie naar ''onno'' leverde 1104 resultaten op >:):);)Op zondag 22 april 2001 11:41 schreef Onno het volgende:
Dat je niet *alleen* op zulke woorden kunt zoeken is niet erg, maar dat ze compleet genegeerd worden is slecht. (behalve natuurlijk de paar échte noisewords... noiseword != veelvoorkomend woord)
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd met de search, maar het is een te veel voorkomend woord (search aanpassingen / bugs), dus het precieze aantal kan ik je niet gevenOp zondag 22 april 2001 10:46 schreef Burat het volgende:
Pagina: 1