Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat denk je zelf? je maakt dat mail-adres en gaat dat tentoonstellen. Terwijl hier een HlpDsK rondloopt....
Of ben je pier@tweakers.net alweer vergeten.
Of ben je pier@tweakers.net alweer vergeten.
dat emailadres bestond al voordat ik hier kwam, luister dan eens! , ik herhaal wat ik in de desbetrefende toppic zei :
Het is ook nooit goed, probeer je de newbie vragen op te lossen door een howto, krijg je stank voor dank, ik had het graag gedaan maar zoals het nu moet nok ik ermee.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Kan, wel toevallig, precies die HOOFDLETTERS gelijk!Op zaterdag 21 april 2001 17:58 schreef pier het volgende:
dat emailadres bestond al voordat ik hier kwam, luister dan eens!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Neeee. geef ''s een argument dat het adres al bestond voor je hier kwam...
Volgens mij is dat namelijk hoogst onwaarschijnlijk, maar ik wil je wel het voordeel van de twijfel geven als je met een ''bewijsje'' kwam oid.
Kun je wel gaan lopen schreeuwen etc, maar op dit moment heb je zelf een probleem gemaakt, uitgebouwt en als vervelend ervaren.
* Delerium doet HUBO, hij doet het zelf
[edit], nog niets over pier@tweakers.net gehoord, want da''s een Jatadres pur sang, zodoende kan dat HlpDsK-adres ook jatwerk zijn.
Volgens mij is dat namelijk hoogst onwaarschijnlijk, maar ik wil je wel het voordeel van de twijfel geven als je met een ''bewijsje'' kwam oid.
Kun je wel gaan lopen schreeuwen etc, maar op dit moment heb je zelf een probleem gemaakt, uitgebouwt en als vervelend ervaren.
* Delerium doet HUBO, hij doet het zelf
[edit], nog niets over pier@tweakers.net gehoord, want da''s een Jatadres pur sang, zodoende kan dat HlpDsK-adres ook jatwerk zijn.
Ja call me stupid maar ik vindt het op zijn minst wel ERRUG toevallig. Voor een indicatie.. op heel icq is maar 1 "HlpDsK" te vinden. Geeft wel aan hoe ''normaal'' die nickname is.
En een howto wordt wel op prijs gesteld hoor. Alleen om dan meteen te roepen dat ie op de FP moet.. nah niet echt.
En een howto wordt wel op prijs gesteld hoor. Alleen om dan meteen te roepen dat ie op de FP moet.. nah niet echt.
Probeer het maar niet bij te praten, ik nok ermee, als hulp niet gewaardeerd word, fijn.
Ik kan net zo lullig doen als jullie, nog lulliger zelfs.
Maar ok, als jullie het alleen willen doen dan doe je dat maar.
* Destruction begint behoorlijk pissed te worden en besluit zich af te gaan reageren op een oude 286.
Maar ok, als jullie het alleen willen doen dan doe je dat maar.
* Destruction begint behoorlijk pissed te worden en besluit zich af te gaan reageren op een oude 286.
Ok ik wil zien waar & waneer ik dat gezegd heb.Op zaterdag 21 april 2001 18:04 schreef IceStorm het volgende:
Ja call me stupid maar ik vindt het op zijn minst wel ERRUG toevallig. Voor een indicatie.. op heel icq is maar 1 "HlpDsK" te vinden. Geeft wel aan hoe ''normaal'' die nickname is.
nogmaals, er is er maar 1 op dit moment lullig aan het doen.Op zaterdag 21 april 2001 18:05 schreef pier het volgende:
Bijven we zo doorgaan ?Op zaterdag 21 april 2001 18:06 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
nogmaals, er is er maar 1 op dit moment lullig aan het doen.
Jullie doen moeilijk om een emailadres dat niet eens van jullie is en waar jullie NIKS mee te maken hebben, en dan ben ik vervolgens lullig aan het doen?
Leg uit a.u.b
Dat weet je best..Op zaterdag 21 april 2001 18:06 schreef pier het volgende:
Ok ik wil zien waar & waneer ik dat gezegd heb.
Ennuh, ik waardeer het echt dat je een stukje tekst hebt geschreven voor newbies. Alleen het is nog lang niet ''af''.. Dat geeft niet maar verwacht dan ook geen geweldige reacties.
En van die mail is ja.. gewoon vreemd imho.
Op deze manier is er geen discussie.
Er worden vragen teruggesteld omdat er nogal veel '':('' verschijnen.
Je kunt het voordeel van de twijfel krijgen, maar als je zo rond gaat schoppen kan je beter zorgen dat je Howto niet op GoT gaan slingeren. Input is aardig, maar om jezelf dan op de borst te gaan kloppen .... neuh.
Dit slotje is er dus zuiver omdat deze discusiee geen zin heeft
.
Er worden vragen teruggesteld omdat er nogal veel '':('' verschijnen.
Je kunt het voordeel van de twijfel krijgen, maar als je zo rond gaat schoppen kan je beter zorgen dat je Howto niet op GoT gaan slingeren. Input is aardig, maar om jezelf dan op de borst te gaan kloppen .... neuh.
Dit slotje is er dus zuiver omdat deze discusiee geen zin heeft
Pagina: 1