Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Heeft de paashaas het toevallig gejat?Op zaterdag 21 april 2001 16:41 schreef HaaZie het volgende:
ook z''n paasword is weg...
Op zaterdag 21 april 2001 16:46 schreef 007 het volgende:
[..]
Heeft de paashaas het toevallig gejat?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Peez: dolphi@chello.nl
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Dat had ik dus gedaan, maar omdat ik toen nog steeds niks ging posten was ik die later alweer vergetenOp zaterdag 21 april 2001 16:46 schreef jordyb het volgende:
Waarom maakt hij geen nieuw account aan.
Is makkelijker en sneller.
Maar helaas, het account ''Dolphi'' blijkt niet van mij te zijn terwijl ik dacht dat het wel zo was, maar het is niet mijn emailadres...
Zal wel niks aan te doen zijn, ondanks dat ''Dolphi'' inactief is?
Verwijderd
Niet dusOp zaterdag 21 april 2001 16:41 schreef HaaZie het volgende:
m''n broer heeft zich hier geregistreerd onder de naam Dolphi
Verwijderd
Verwijderd
Was het niet ooit de bedoeling dat samen te voegen?Op zaterdag 21 april 2001 17:43 schreef HlpDsK het volgende:
GoT en T.Net zijn 2 verschillende databases. Je moet voor beide apart registreren.
Verwijderd
denk je dat dat verstandig is met de huidige db problemen op GoT? (ooit opgevallen dat t-net zelf meestal wel doordraait?)Op zondag 22 april 2001 22:58 schreef Revolution het volgende:
[..]
Was het niet ooit de bedoeling dat samen te voegen?
De enige oplossing die dan overblijft is een van de userdatabases weggooien en de andere voor beiden gaan gebruiken. Dat komt er dan zo ongeveer op neer dat je of van het forum of van t.net alle reacties moet overzetten op een nobody-account, waardoor veel van de waarde van de oude posts verlorengaat.
En dan heb je natuurlijk nog het probleem dat iemand op GoT een nick bezet houdt terwijl hij/zij daar nog nooit geweest is en omgekeerd, of dat nou zo handig is..
komt hier nog een reactie op?Op zondag 22 april 2001 22:47 schreef PeeZ het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid: Wat mijn vraag eigenlijk min of meer is, is dat ik graag de username Dolphi zou willen gebruiken, die gebruik ik overal. Het blijkt nu dus zo te zijn dat hier op GoT al iemand is die die naam heeft geregistreerd. Maar als ik search gebruik kan ik nergens iets vinden van Dolphi. Volgens mij is er nooit gebruik van gemaakt ondanks dat de naam al een tijd terug is geregistreerd. Ik heb desbetreffende persoon gemaild, maar geen reactie ontvangen. Is het niet mogelijk om die registratie te schrappen zodat ik Dolphi kan registreren? Het is echt zonda dat je niet van je eigen nick gebruik kunt maken terwijl er nooit mee gepost wordt...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Dus de kans bestaat dat ik binnenkort Dolphi kan zijn?Op zondag 29 april 2001 18:06 schreef Kees het volgende:
We zijn er mee bezig, het zal dan zoiets worden als: delete alle gebruikers met 0 posts en een registertijd van > 6 maand
Zou erg leuk zijn!
Op welke termijn denken jullie het te kunnen regelen?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN