[BC3] Willekeur of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Dat mijn topic is dichtgegooid kan ik niet echt mee zitten.

gathering.tweakers.net/showtopic.php/165026

Maar een soortgelijke topic kan wel openblijven:

gathering.tweakers.net/showtopic.php/163739

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Is het hoe de pet staat van de MOD of zie ik het helemaal verkeerd?

Verwijderd

Die van jouw is gewoon onzin. Leuk, maar niks bijzonders.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Ik denk van wel, maar dat is per God verschillend. De een is wat meer zwart/wit en rechtlijnig dan de ander.

;) wie de schoen past.......

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Tsjah, een topic op slot voten? Lijkt me niet echt lekker met al die boze clones van gebande users die hier rondhuppelen.

• Artwido
Het gaat mij er niet om om te redetwisten welke er nu leuker is of niet, maar dat bepaal jij dus.
Ik zou het logischer vinden dat wanneer er negatieve replies op zouden komen er dan pas een reden is om het dicht te gooien.

Verwijderd

Dat bepaal ik idd. En met ik bedoel ik FF voor het gemak dus de crew in het algemeen. Dat is nou net de taak van een ad/mod. En in zaken die niet kei-hard vast staan is dat gewoon een kwestie van eigen inzicht.

• Artwido
ok, even goede vrienden. :)

Maar vroeg me gewoon af waarom de een wel en de ander niet.
Antwoord was nu duidelijk genoeg.

Einde discussie.

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Hier stond dus dat ik H''s uitspraak "Ik bepaal dat" niet gepast vond en dat ik andere mods / ads de vraag stelde hem aub wat tact aan te leren.

In a nutshell...

(ik had deze post verwijderd toen ik zag dat er (nog) geen reactie was, om de discussie die die hieronder volgt te vermijden :) )

Verwijderd

Dit heeft geen ruk met tact te maken. Het is gewoon zo. En dan is het gewoon de netste manier om dat ook gewoon zo te zeggen.

Jij ziet overal foute dingen in. Ik bepaal hier dingen die jij niet kunt. En dat zint je niet of zo. Maar het is nou eenmaal zo. Dat is nou net wat modden inhoudt.

Jij bent de enige die daar een probleem van maakt.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zucht. Daar gaan we weer inderdaad. HlpDsK is gewoon degene die dat op zo''n moment bepaalt (en ook mag bepalen, net als de rest van de crew). Dat zegt ie toch ook |:(. Waarom zou hij (of iemand anders) dat onder stoelen of banken steken?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Precies. Ik zie het probleem werkelijk niet. Tenzij je gewoon het niet kunt verdragen dat er überhaupt moderatie is op het forum.

Als ik zeg "ik mag slotjes zetten" dan zeg ik daar niks verkeerds mee. Net zoals ik zou zeggen "Jotti mag slotjes zetten". Of als ik zou zeggen "Floris bepaalt naar welke reclames we kijken"

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Ik post elke keer net iets te vroeg. Ik had de inhoud van de voorgaande posting dus al verwijderd voor dat HlpDsk zijn reactie plaatste. Uit zijn antwoord blijkt het strekking van die posting wel redelijk. Misschien dat ik de andere nog wel ff aanpas.

Maar HlpDsk, in mijn doe jij extra veel moeite om zo overheersend en arrogant mogelijk over te komen. En ik jouw ogen ben ik de enige die hier over klaagt. In beide gevallen zal de waarheid wel in het midden liggen.

Het vervelendst vind ik het feit dat jij niet onderkent dat mensen problemen kunnen hebben met jouw manier van communiceren. Maar dergelijke wijsheid komt met de jaren zal ik maar zeggen.

Hetzelfde geldt voor mij, ik ben me er echt wel van bewust dat ik doordram en over hetzelfde onderwerp blijf doorzeiken. Ik blijf het wel doen, maar ik geef wel toe dat ik min of meer fout zit. Nee, dat maakt het niet goed, maar toch.

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Op zaterdag 21 april 2001 00:16 schreef Jotti het volgende:
Zucht. Daar gaan we weer inderdaad. HlpDsK is gewoon degene die dat op zo''n moment bepaalt (en ook mag bepalen, net als de rest van de crew). Dat zegt ie toch ook |:(. Waarom zou hij (of iemand anders) dat onder stoelen of banken steken?
Dat trek ik ook helemaal niet in twijfel. |:( Natuurlijk mag hij dat op dat moment beslissen, dat wordt ook van hem verwacht. De manier waarop bevalt me gewoon niet.

Verwijderd

Ik ben niet mr. Niceguy nee. dwz : ik zeg wel gewoon waar het op staat. Heel direct. En dat kan idd geinterpreteerd worden als bot. Wat dus niet zo is IMO.

Heb je niet liever duidelijkheid dan vage uitspraken?

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Artwido:Ik vond ''m ook erg LOL hoor, dat barbie ding :)

Overigens hoeft duidelijkheid niet meteen botheid te betekenen, he..
Je kunt ook op niet-badinerende toon duidelijk zijn.
En een beetje tact en respect voor een ander tonen betekent ook niet meteen dat je alleen nog maar vage uitspraken kunt doen.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het valt me op, altijd als het weekend is komen er zo''n topics :D
Pagina: 1