Toon posts:

[BC3] Teriguana = broertje, straks ik niet meer tweaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, geloof dat mijn broertje een beetje aan het kloten is geweest hier op tweakers. Username is teriguana, geloof dat ie iets van 15 posts heeft, en 3 hebben geen slotje. Maar als jullie hem nou bannen doen jullie dat dan op ipbasis zegmaar. Want als dat zo is, kan ik ook niet meer tweaken denk ik :(
Als dit zo is, zouden jullie hem dan niet willen bannen? Dan timmer ik hem wel een keer zijn hoofd in >:)

volgende keer weer enters, beloof ik

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, ik moet dit even overleggen met de rest van de crew. Hij heeft tenslotte een aantal waarschuwingen gekregen, zelfs meerdere malen zeer dringende waarschuwingen, en daar heeft hij helemaal niets mee gedaan. Tenslotte heeft hij na zijn eerste ban ook nog een clone account aangemaakt, en is daarmee ook nog aan de haal gegaan. Al met al zijn we er dus niet echt blij mee. Mwhja, zoals gezegd zal ik het even overleggen :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een ban is een idee. Een IP-ban is ervoor om ''m weg te houden als íe terugkomt/gaat klieren.

In jou geval zal je het ''m wel duidelijk kunnen maken dat íe echte problemen krijgt als íe een IP-ban voor elkaar krijgt.

ik zou me iig niet veel zorgen maken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg het net tegen hem, zegt ie dat hem dat niet uitmaakt, dat hij er geen last van heeft.

Als iemand hier een stukje software voor me heeft of me kan vertellen hoe ik kan voorkomen dat hij naar die site gaat, wil ik het graag horen. Ik zit toch niet op dezelfde pc als hem, dus voor mij maakt het niet uit.

Ik internet wel via ons netwerk, pc beneden belt in, en ik internet mee op mijn eigen pc, maar mijn ip is voor jullie dan hetzelfde als die van onze pc beneden denk ik? Zo niet, dan hoor ik het graag en bannen jullie hem maar, hij moet maar normaal doen.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 21:11 schreef Whistler112 het volgende:
Ik zeg het net tegen hem, zegt ie dat hem dat niet uitmaakt, dat hij er geen last van heeft.

Als iemand hier een stukje software voor me heeft of me kan vertellen hoe ik kan voorkomen dat hij naar die site gaat, wil ik het graag horen. Ik zit toch niet op dezelfde pc als hem, dus voor mij maakt het niet uit.

Ik internet wel via ons netwerk, pc beneden belt in, en ik internet mee op mijn eigen pc, maar mijn ip is voor jullie dan hetzelfde als die van onze pc beneden denk ik? Zo niet, dan hoor ik het graag en bannen jullie hem maar, hij moet maar normaal doen.
Zo goed?

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Draait er een firewall op jullie centrale server? Is so, dan kun je hem zelf bannen door zijn IP niet meer met de IP van tweakers laten verbinden.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik spoor niet graag aan op fysiek geweld maar
Ik zeg het net tegen hem, zegt ie dat hem dat niet uitmaakt, dat hij er geen last van heeft
in dit geval maakt het voor hem waarschijnlijk wel uit. IPban is dus alleen als íe meerdere keren terugkomt na een ban. Voor die tijd zal je zelf wel zo slim zijn geweest om een ''goed gesprek'' te houden :).

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 21:12 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Stop in zijn xxx file de volgende regel:

xxx

Als ie niet te slim is komt ie daar niet achter.
Dit leest hij straks wel, of je met het nu even weg editten (ik neem aan dat Whistler het al gelezen heeft) :)

Verwijderd

Ik zou ''m even goed afrossen. Dat helpt!

• Exirion
  • Laatst online: 15:44

Exirion

Gadgetfetisjist

En als ie ervoor zorgt dat je gebanned wordt dan prop je ''m gewoon in de wasmachine op 55C, en dan even een kwartiertje op de hoogste stand laten centrifugeren >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ipv een ban gewoon slaan? Helpt hier wel!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
dat van die hosts file heb ik mijn broer al weleens zien doen, wel een goed idee
dat mag je wel weghalen nu ja

geen firewall, en centrale server? we bellen beneden gewoon in, en met sygate share in ons internet. Ik kan natuurlijk ook dat modem in mijn pc hangen en dan wel ff een firewall installeren >:)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zeg het net tegen hem, zegt ie dat hem dat niet uitmaakt, dat hij er geen last van heeft
Zou ''m toch even er op wijzen 8-) dat bepaalde naai-acties consequenties kunnen hebben...>:)

...now where did I leave that baseballbat...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Wat ik dus al zeg : gewoon FF afrossen. En dat meen ik serieus. Gewoon FF hardhandig duidelijk maken dat ie niet moet lopen kutten.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Modjes die oproepen tot zinvol geweld....

In wat voor wereld leven we :+

Mep iig die broer van GoT af, dat scheelt weer de juridische procedures van bannen >:)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 20 april 2001 21:32 schreef HlpDsK het volgende:
Wat ik dus al zeg : gewoon FF afrossen. En dat meen ik serieus. Gewoon FF hardhandig duidelijk maken dat ie niet moet lopen kutten.
Precies, dit heb ik ook al genoemd hier. Gewoon slaan, en onder druk zetten, dat helpt echt goed! >:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Afrossen? Dan ben ik niet meer veilig, laatst gaf ik hem, na een waarschuwing, 2 klappen, eerst linkerzij, toen rechterzij, en toen rende ie naar de keuken al roepend dat ie een mes ging pakken, en hij deed het nog ook, alleen mijn moeder stuurde hem naar mijn vader en dat ie die avond niet meer terug mocht komen zei ze. Maar als ie doorgaat dan volg is hlpdsk zijn advies wel even uit

Verwijderd

Als je broertje met messen gaat dreigen moet je ''m eens naar het RIAGG sturen. Verder een flinke trap voor z''n bek.

Sodeju .. dat moet er hier eens een komen flikken. :(

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 20 april 2001 21:38 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Precies, dit heb ik ook al genoemd hier. Gewoon slaan, en onder druk zetten, dat helpt echt goed! >:)
Zet ff een webcam aan tijdens deze mep sessie, live geweld doet het altijd geweldig >:)

Verwijderd

Tomorrow, on Jerry Springer!

• brammetje
  • Laatst online: 12-01-2025
damn, broertjes die met messen dreigen..

das ECHT ZIEK :r

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 20 april 2001 21:44 schreef HlpDsK het volgende:
Tomorrow, on Jerry Springer!
Tonight on GoT ? 8-)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 21:38 schreef Whistler112 het volgende:
Afrossen? Dan ben ik niet meer veilig, laatst gaf ik hem, na een waarschuwing, 2 klappen, eerst linkerzij, toen rechterzij, en toen rende ie naar de keuken al roepend dat ie een mes ging pakken, en hij deed het nog ook, alleen mijn moeder stuurde hem naar mijn vader en dat ie die avond niet meer terug mocht komen zei ze. Maar als ie doorgaat dan volg is hlpdsk zijn advies wel even uit
"soms" heeft ie nog wel eens goede adviezen :D ;)

Verwijderd

heej :P

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet wat er net gebeurde, heb nog niets van hlpdsk zijn adviezen opgevolgd, maar toch rend mijn broertje naar boven en smijt twee deuren dicht?? weet het ook niet, volgens mij is ie echt een beetje gek

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, dan heeft ie in ieder geval niks gebroken en geen inwendig letsel opgelopen >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Geef ''m z''n dagelijkse 25 druppeltjes dipipperon en doe z''n deur op slot.

Damn ,ik heb dat hier in huis dus ook. En het enige dat daadwerkelijk echt helpt is flink de beuk er in.

Subtiel is anders, maar niks anders helpt.

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Op vrijdag 20 april 2001 22:04 schreef Exirion het volgende:
Nou, dan heeft ie in ieder geval niks gebroken en geen inwendig letsel opgelopen >:)
behalve als hij de deur tegen zijn eigen kop gegooit heeft :P

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 22:07 schreef blitzkrieg het volgende:

[..]

behalve als hij de deur tegen zijn eigen kop gegooit heeft :P
Dan heeft ie zichzelf verwond en moet ie worden afgevoerd in een dwangbuis en overgeplaatst worden naar een gesloten inrichting :P

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Op vrijdag 20 april 2001 22:09 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dan heeft ie zichzelf verwond en moet ie worden afgevoerd in een dwangbuis en overgeplaatst worden naar een gesloten inrichting :P
hehehehehe >:)

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Verwijderd

Lekker broertje!
Die van mij waren gelukkig nooit zo erg tegen mij, maar wel tegen elkaar... alleen mijn oudste broertje was soms vrij irri tegen mij...
Ik probeer mijn broertjes hier ook te krijgen (de jongste is geinterresseerd in html, de middelste wilt programmeur worden en de oudste is diehard tweaker) maar als ze irri gaan doen mogen ze gerust gebanned worden >:) ik heb toch mijn eigen huisje incl. ip :)

• Bulldog
  • Niet online
Er is geen ip -ban uitgedeeld. Alleen de desbetreffende account''s zijn gebanned
Je kunt thuis dus nog gewoon op GoT komen, maar spreek je broertje er wel even op aan.

Verwijderd

Ik zou ook zeggen, even flink afrossen die gast:( Da''s een universele taal die iedereen verstaat...

• Bulldog
  • Niet online
Owky, nu weten we het wel :)
Eind goed, al goed :)
Pagina: 1