[BC3] Terugloop gebruik Devschuur

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja vooral in HID wordt errug weinig gepost (was laatst ook een topic over..)
Ik denk dat de terugloop vooral te maken heeft met de sluiting van het sitecheck forum.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
De mensen die alleen voor sitecheck forum kwamen waren over het algemeen niet echt een nuttige aanvulling/toevoeging op de Devschuur.

Verwijderd

Ik persoonlijk heb het idee dat er maar heel weinig mensen nog gebruik maken van de Devschuur, en dat het aantal gebruikers hiervan erg is teruggelopen. Kan dit gevoel kloppen, hebben jullie vergelijkende hitcounts van dit forum?

Ik merk nl. dat het nogal een behoorlijk tijd duurt voordat een topic van positie, reply-count wijzigd.

Verwijderd

Erg jammer ;(

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 16:51 schreef McVirusS het volgende:
De mensen die alleen voor sitecheck forum kwamen waren over het algemeen niet echt een nuttige aanvulling/toevoeging op de Devschuur.
Dat is waar, en ik kwam voornamelijk op GoT zelfs voor SC... maar sinds SC er niet meer is kom ik steeds minder in de hele webschuur..

Ik denk dat de mensen die toch wel veel in SC kwamen ook wel es een kijkje namen in de andere fora van Devschuur

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik kom ook veel minder recentelijk, en met mij nog wel wat meer mensen die er stevig de balen van hebben dat er zo laks wordt gemod.

Wat mij betreft mag dit gebeuren:

-Werving & serieuze spamming = BAN
-De 1000e persoon die vragen heeft waar een goed forum aan moet voldoen = HAND ERAF
-De 1001e persoon die vraagt waar hij het FORUM van GOT kan downloaden = Andere Hand eraf (Meestal valt deze persoon dus ook in de categorie van de vraag ervoor :) )

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
klopt..
de enigste beetje interessante topics zijn die van tom, lotte, dusty, graasgast, ozboz ea..

en zo interressant zijn die nou ook weer niet...

Verder is er ook gewoon weinig te vragen dat niet gewoon op internet te vinden is. Als iemand wat moet vragen, is tie bijna altijd gewoon lui.
Pagina: 1