[BC3] pven

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hij zit iedereen op te naaien en leverd overal commentaar op

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En jij bent het lieverdje van de klas?

Pven geeft dingen aan die niet kunnen/mogen etc.

Als je vindt dat ie fout zit moet je met een onderbouwing komen en dat maar in LA posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yup, hier kunnen we dus absoluut helemaal niets mee. Zeggen dat iemand vervelend is, das nogal breed gezegd. Beargumenteer je reden en het liefst nog met meerdere argumenenten, dan kunnen we er mischien wat aan doen mits wij dat nodig achten. Bye, bye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Owhja, dit topic is ff gemoved naar het [LA] forum. Reageren mag, maar houd het netjes ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank voor het moven!

Viking: geef eens EEN draad aan waarin ik iemand aan het opnaaien ben? Commentaar leveren mag op een forum, dus aan die opmerking schenk ik geen aandacht.

[voetnoot]
Als dit zo doorgaat, lopen er over mij meer draadjes dan over HlpDsk :)
[/voetnoot]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 20 april 2001 15:50 schreef --VikinG-- het volgende:
Pot, ketel.
En de ketel is een flink stuk schoner dan de pot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
no offence pven maar het viel mij ook al op dat jij een wel erg hoog ''wannabe mod'' gehalte hebt.. aldoor ''klikken'' bij de adjes enzo is nie echt leuk :(:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ruling of my court:
Guilty, allebei een ban ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ff voor de duidelijkheid: ik wil graag weten waarom sommige GoT-ers zich irriteren aan mij. In het verleden zijn er al meer draadjes over mij geweest, vandaar. Ik weet dat ik veel post in SU, maar dan heb je altjd nog de Adjes en Modjes als een soort firewall om te filteren of er terecht geklaagd is.

Ik weet ook wel dat ik Viking niet al te serieus moet nemen, maar ik ben gewoon benieuwd.

Ter info: ik wil GEEN modje zijn o.i.d., dat is mij te veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik doe ff search en eerste de beste post van pven: [topic=164806]

waar bemoei je je mee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da''s heel wat anders dan
roepen.
Let ook even op wie het zegt.

Ach, tijdje geleden was wildhagen de boeman en de wanna-be-mod, nu een ander.

Daar is SU toch ook voor bedoeld?
Of een modje er wel of niet wat mee doet hangt weer van de mod af.
rick_h, waar maak je je druk om zeg...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 16:11 schreef rick_h het volgende:

Dat is onnodige forum-vervuiling, net als deze draad trouwens, dus boeien. En wat dan nog? Ik mag toch klagen in SU als ik het ergens niet mee eens ben?!? Daar is SU toch voor gemaakt?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 16:12 schreef pven het volgende:

[..]

Dat is onnodige forum-vervuiling, net als deze draad trouwens, dus boeien. En wat dan nog? Ik mag toch klagen in SU als ik het ergens niet mee eens ben?!? Daar is SU toch voor gemaakt?!?
je begrijpt het echt niet he.. naja laat ook maar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Haaalllo, mag hier best even serieus discussiëren maar hou het hier wel een beetje on -topic! En wat betreft pven, heb er totaal geen last van, doet goed werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Hoezo?
Het is maar goed ook dat de adjes er op worden gewezen waar topics staan die tegenstrijdig met de FAQ zijn.
Orde moet er zijn en de adjes zien ook wel eens wat over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 16:13 schreef rick_h het volgende:

[..]

je begrijpt het echt niet he.. naja laat ook maar :Z
Ok, one down, one to go... :(

Kom nou toch eens met goede argumenten aan. Geef eens EEN reden waarom ik niet in SU zou mogen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hmmmmm.. Yummiee wat is het toch een lekker ding :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sjees, gaan we nu ook al users afzeiken?

Alleen zeikerds vallen op (in negatieve zin).
Users die vaker dan normaal naar SU gaan willen gewoon een schoon forum, daar zitten echt geen dubbele bodems verborgen of wannabe-modjes in verstopt.

''t is alleen jammer dat mensen die niet weten hoe het hoort last hebben van mensen de het wel weten. ''tzou eigenlijk andersom moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 20 april 2001 16:17 schreef ecteinascidin het volgende:
Sjees, gaan we nu ook al users afzeiken?
Sommige mensen zeiken om het zeiken. Nu het niet meer mag op een mod/ad moet er een ander pispaal worden gevonden (let wel: vind IK niet, ik trek alleen die conclusie).
Alleen zeikerds vallen op (in negatieve zin).
Users die vaker dan normaal naar SU gaan willen gewoon een schoon forum, daar zitten echt geen dubbele bodems verborgen of wannabe-modjes in verstopt.
God, toch nog iemand die het snapt...
Ach, tijdje geleden was wildhagen de boeman en de wanna-be-mod, nu een ander.
Read my lips: het zal me echt aan mijn derrière oxideren wat een ander van me vind. Ik zal d''r vannacht geen milliseconde slechter van slapen.

En wannabe-mod ben ik ook al niet, heb het veels te druk met andere zaken, los van het feit dat ik daar gewoon geen zin in heb. Dus dat argument mag je ook wegstrepen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn vermoeden wordt gelukkig bevestigd: de Adjes/Modjes vind mijn draadjes in SU nuttig.

Viking heeft nog niet gereageerd; ik heb hem gemaild of hij hier aub wilt reageren, maar dat schiet ook niet erg op.

rick_h zijn opmerking snap ik inderdaad niet (''je begrijpt het echt niet he''), maar goed: ook daar maak ik me niet druk over.

Samenvattend: :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 18:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 16:01 schreef pven het volgende:
Dank voor het moven!

Viking: geef eens EEN draad aan waarin ik iemand aan het opnaaien ben? Commentaar leveren mag op een forum, dus aan die opmerking schenk ik geen aandacht.

[voetnoot]
Als dit zo doorgaat, lopen er over mij meer draadjes dan over HlpDsk :)
[/voetnoot]
Je hebt zelf die aanval van iemand anders op mij vanmiddag gezien, dus je bent in ieder geval niet de enige :) Voordat ik de nieuwe topic van die persoon in LA ontdekte was ie al gesloten helaas. Ik heb de persoon in een mail een reactie op zijn topic gegeven, maar geen zinnige reactie mogen ontvangen. Toenadering op ICQ is ook genegeerd, dus tja... wat moet je dan met zulke aanvallen? :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 20 april 2001 16:23 schreef wildhagen het volgende:
Read my lips: het zal me echt aan mijn derrière oxideren wat een ander van me vind. Ik zal d''r vannacht geen milliseconde slechter van slapen.
Go, wildhagen go! :P

[prachtig taalgebruik ;)]
En wannabe-mod ben ik ook al niet, heb het veels te druk met andere zaken, los van het feit dat ik daar gewoon geen zin in heb. Dus dat argument mag je ook wegstrepen.
Bedoelde alleen maar dat jij er toen van ''beschuldigd'' werd ;)
Blijkbaar nog steeds niks van DextersLab gehoord dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Ik vind dat pven buitengewoon nuttig werk verricht om dit forum schoon en gezellig te houden. Trouwens......iemand aanvallen zonder goede beargumentatie kan als flamen worden opgevat....

Btw......dat uitgerekend --VikinG-- deze topic moet starten...erg typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 16:25 schreef pven het volgende:
rick_h zijn opmerking snap ik inderdaad niet (''je begrijpt het echt niet he''), maar goed: ook daar maak ik me niet druk over.
waar ik op doel is het verraden van andere mensen/medeforummers..
het is bijv. hetzelfde als jij een huis hebt met allemaal zwarte dakpannen en je legt er 1 bruine dakpan tussen. Je buurman ziet dit en gaat snel naar de gemeente en hier aangifte van doen.. dat zijn dezelfde soort streken. En dan mag je zelf uitmaken of je dit een coole actie vindt of niet 8-)

Kijk, dat je meldt als er ergens een link wordt gegeven naar illegale software is het terecht dat je er een melding van maakt (t.net kan er problemen mee krijgen).. maar al die andere meldingen (zoals bovengenoemd topic).. das toch alleen maar mierenn**kerij en niemand die er verder problemen mee heeft.. waarom moet het dan gemeld worden...? Het valt me op dat er een paar mensen zich hier erg druk mee bezig houden (zoeken en melden van eventueel-heel-mischien-wel verkeerde topics)
Dat vind ik gewoon :r (n*z* praktijken misschien wel)
Maar ik ben waarschijnlijk de enige die dat vind...

grtz B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 20 april 2001 17:20 schreef rick_h het volgende:

[..]

het is bijv. hetzelfde als jij een huis hebt met allemaal zwarte dakpannen en je legt er 1 bruine dakpan tussen. Je buurman ziet dit en gaat snel naar de gemeente en hier aangifte van doen.. dat zijn dezelfde soort streken. En dan mag je zelf uitmaken of je dit een coole actie vindt of niet 8-)
Wat een onzin. Als iemand fout bezig is, is íe gewoon fout bezig. Modjes zijn ook niet altijd als waakhond online. Wees blij dat mensen een modje ff aan een mouw trekken.

Lekkere insteek heb je trouwens: iemand verrader noemen. Als het forum van jou afhangt is het iig direct een puinhoop.

Op de lijst te-kicken-users staat Pven iig vrijwel onderaan. Rick_H daarentegen stijgt met stip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 17:28 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als iemand fout bezig is, is íe gewoon fout bezig. Modjes zijn ook niet altijd als waakhond online. Wees blij dat mensen een modje ff aan een mouw trekken.

Lekkere insteek heb je trouwens: iemand verrader noemen. Als het forum van jou afhangt is het iig direct een puinhoop.

Op de lijst te-kicken-users staat Pven iig vrijwel onderaan. Rick_H daarentegen stijgt met stip.
en op welke plaats sta ik nu dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53

GaMeOvEr

Is een hork.

[..]

*zucht*

Troep trekt troep aan.

Onzin gelul trekt nog meer onzingelul aan.

Willen mensen dat nu niet snappen ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 17:28 schreef ecteinascidin het volgende:
om hier nog even op terug te komen.. mag ik vragen waarom ik op die lijst sta? Wat heb ik fout gedaan? Ik kom al meer dan anderhalf jaar hier op GoT, heb nog nooit problemen veroorzaakt, en wordt er zo ff gezegd dat ik bovenaan op de banlijst kom te staan.. ik geef gewoon mn mening, meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

In dit topic schreef je niet echt fatsoenlijke teksten over je mede-users. Natuurlijk is die lijst denkbeeldig, maar mijn achting voor users stijgt niet echt als zulke opmerkingen vallen.

* Delerium heeft een goed geheugen en onthoudt honderden users, niet dat users er iets aan hebben, maar ik weet dan wel wat ik aan users heb.
...schreef rick_h het volgende:

....

Het valt me op dat er een paar mensen zich hier erg druk mee bezig houden (zoeken en melden van eventueel-heel-mischien-wel verkeerde topics)
...
grtz B-)
Overigens excuses voor uit hun verband gerukte quotes, maar zulke teksten schrijf je uberhaupt niet op een forum, laat staan LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 19:21 schreef ecteinascidin het volgende:
In dit topic schreef je niet echt fatsoenlijke teksten over je mede-users.
hmja.. dat is dit topic :?

het interesseert me verder niet hoe hoog of laag je mij acht maar gelijk maar gaan dreigen met bans en denkbeeldige lijsten vind ik gewoon nergens op slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 18:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 19:39 schreef rick_h het volgende:
gelijk maar gaan dreigen met bans en denkbeeldige lijsten vind ik gewoon nergens op slaan..
Waarom voelt iedereen zich zo snel bedreigd? DextersLab had daar ook al zoveel last van ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Tjonge wat een dom geleuter.... waar gaat dit over? Het valt me mee (ik kan beter zeggen TEGEN) dat hier nog geen slotje op is gepleurd.
Het valt me op dat er een paar mensen zich hier erg druk mee bezig houden (zoeken en melden van eventueel-heel-mischien-wel verkeerde topics)
Ik zie het verband niet helemaal..... ik denk dat je je termen wel wat beter mag kiezen.... dit is dus ongepast waar ik dus vet van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 20 april 2001 19:42 schreef Exirion het volgende:
Waarom voelt iedereen zich zo snel bedreigd?
Kan maar 1 ding betekenen...

SLECHT GEWETEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 20 april 2001 19:39 schreef rick_h het volgende:

[..]

hmja.. dat is dit topic :?

het interesseert me verder niet hoe hoog of laag je mij acht maar gelijk maar gaan dreigen met bans en denkbeeldige lijsten vind ik gewoon nergens op slaan..
De woorden dreigen en bans hoor je mij niet zeggen. Die zijn ook hier echt niet ter sprake. ''t gaat er alleen om dat users elkaar in hun waarde laten. Zo laat iedereen Pven of Wildhagen of whoever dus ook in hun waarde.
Pagina: 1