Toon posts:

[BC3] nog even dit... (you reading this exirion?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Strontvervelend... wanneer iemand vraagt om je nader te verklaren, waarna je een verhaal gaat zitten typen en een mod besluit de thread op slot te gooien.

Kan deze even openblijven gaarne? Dank u zeer.

Hier mijn verhaal wat eigenlijk hoorde in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163264 :
Op vrijdag 20 april 2001 13:42 schreef Exirion het volgende:

[..]

Laat maar eens zien op welke posts je precies doelt, want ik vind je erg vaag nu.
Jij bent een persoon die er 2 manieren van lullen op nahoudt.

Ten eerste is er de doodnormale, sociale en soms grappende (en niet te vergeten post-opschroevende) manier van lullen. Zeg maar a la Dexterslab-thread.

Ten tweede zijn er je posts in (met name) het PW-forum, waar beginners een grote bek van je kunnen krijgen wanneer ze, in jouw ogen, domme fouten maken. Je bleert naar mensen dat ze ''the fucking search'' moeten gebruiken. Je stelt voor om een ''hoe leer ik coden''-thread dicht te gooien wanneer ik iemand aan het adviseren ben, omdat er immers al zoveel zijn (waarbij ik mij afvraag waarom al die anderen wel gewoon open mogen zijn). Je schept maar wat graag op over dat asm-coden je zo''n kick geeft, en wat er allemaal wel niet te beleven valt bij jou op de Uni.

Het scheelt al dat je je opschepperige sig hebt verandert in iets dat wat meer doornsee is... nu de rest van je arro-gedrag nog.

Ik zeg er even bij dat ik niet de enige ben die zich eraan ergert. Ik zie wel eens vaker posts van mensen die je duidelijk willen maken dat je wat kalmer aan moet doen.

Verschil tussen die mensen en mij is dat ik doorgaans m''n best doe om zo extrovert mogelijk te zijn als maar mogelijk is. Vandaar dat ik besluit je even aan te spreken erop.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Trots dat je het gemeld hebt?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vecht dit verder maar uit per mail /icq /irc /etc. maar niet hier!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 20 april 2001 14:11 schreef Helsie het volgende:
Nee, daar gaath het niet om.. Dit soort dingen vechten jullie maar over icq/mail uit.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 14:11 schreef Helsie het volgende:
Tsjah, wat is trots zijn tegenwoordig nog waar?!?
Ik wil alleen ff aan Codin laten weten dat niet heel GoT met zijn anti-sympathie tegen Exirion lastig gevallen hoeft te worden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 14:12 schreef pven het volgende:

[..]

Tsjah, wat is trots zijn tegenwoordig nog waar?!?
Ik wil alleen ff aan Codin laten weten dat niet heel GoT met zijn anti-sympathie tegen Exirion lastig gevallen hoeft te worden.
Wil je niet lastiggevallen worden met wat ik te zeggen heb, lees m''n posts dan niet.

Ik post het niet uit trots. Ik kom op voor alle lieden die zich, net als ik, persoonlijk beledigd voelen door exirion.

Plain&Simple.

Zie het als mijn bijdrage om de gebruikersvriendelijkheid van GoT te verbeteren. Dit is toch een forum voor klachten/complimenten? Bij deze dien ik een klacht in. Ik ben niet te spreken over de houding van sommige mensen hier (en dan bedoel ik met name naar newbies toe). Verander het topic-titel maar naar ''GoT gebruikersvriendelijk'' of iets dergelijks om het wat algemener te maken.

Of hebben we daar al zoveel threads over dat deze ook weer op slot wordt gegooid?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 20 april 2001 14:16 schreef Codin het volgende:
Zie het als mijn bijdrage om de gebruikersvriendelijkheid van GoT te verbeteren.
Post dan op een andere manier.. Richt je niet naar Exirion maar naar iedereen dan.
Dit is gewoon een troll alleen op Exirion gericht.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 14:18 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Post dan op een andere manier.. Richt je niet naar Exirion maar naar iedereen dan.
Dit is gewoon een troll alleen op Exirion gericht.
Zo lijkt het wel ja als je iemands naam in de topic zet.

Maar goed, zie mijn gewijzigde post boven de jouwe.
Pagina: 1