Die melding krijd ik minimaal 1x per dag. Ach, 1x per dag denk je dan. Maar commercieel gezien is dat bagger slecht natuurlijk. Nu weet ik wel dat jullie adjes er veel aan doen, en dat er hard geklust wordt. Maar ik heb toch af en toe het idee dat de tweakers crew nog niet echt kan kiezen tussen vriendenclub of professionele site. Als professioneel dan moet er volgens mij gewoon een hele dure server komen met vette backup server.
Maar weet je wat dat kost ED?
Ja ik heb wel enig idee, maar er zijn ook tig theorieen over hoe database problemen en downtime je hits en dus inkomsten kunnen beinvloeden. misschien kunnen jullie me met 1 link al zeggen van "ED, eikel, dit is al aan de orde geweest zie hier maar" maar anders is het misschien een idee voor een medeling over dit soort dingen ooit. Ook omdat veel users volgens mij nog niet echt een idee hebben wat ze nu weet van tweakers/GoT moeten verwachten.
Maar weet je wat dat kost ED?
Ja ik heb wel enig idee, maar er zijn ook tig theorieen over hoe database problemen en downtime je hits en dus inkomsten kunnen beinvloeden. misschien kunnen jullie me met 1 link al zeggen van "ED, eikel, dit is al aan de orde geweest zie hier maar" maar anders is het misschien een idee voor een medeling over dit soort dingen ooit. Ook omdat veel users volgens mij nog niet echt een idee hebben wat ze nu weet van tweakers/GoT moeten verwachten.
Ik ben fan van dingen