Waarom mijn reply''s altijd gekickt worden 
Eerst staan ze er gewoon en 5 min later kijk ik weer en dan is mijn reply al weer weg
Is het mijn manier van reply''en, mag je geen scheldwoorden gebruiken, zitten de moderators de heletijd alles af te speuren of doe ik iets verkeerd met versturen ???
PLLZZZ vertel het me dan kan ik er rekening mee houden
Eerst staan ze er gewoon en 5 min later kijk ik weer en dan is mijn reply al weer weg
Is het mijn manier van reply''en, mag je geen scheldwoorden gebruiken, zitten de moderators de heletijd alles af te speuren of doe ik iets verkeerd met versturen ???
PLLZZZ vertel het me dan kan ik er rekening mee houden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit hoort denk in LA, maar goed:
[topic=164079]
[topic=164083]
Ik persoonlijk vind dat het SOMS je manier van replyen is. Je geeft best vaak nuttige antwoorden, maar over sommige antwoorden moet je iets langer nadenken.
[topic=164079]
[topic=164083]
Ik persoonlijk vind dat het SOMS je manier van replyen is. Je geeft best vaak nuttige antwoorden, maar over sommige antwoorden moet je iets langer nadenken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Moderators hebben het veelste druk om op 1 iemand te blijven letten, dus nee...
Wel wordt iemand die constant loopt te onzinnen of flamen iets beter in de gaten gehouden dan de gemiddelde user...
Voor de rest move ik dit naar LA, waar het thuishoort...
Wel wordt iemand die constant loopt te onzinnen of flamen iets beter in de gaten gehouden dan de gemiddelde user...
Voor de rest move ik dit naar LA, waar het thuishoort...
Verwijderd
Ik verwijder ook nooit een reply, als het te erg is edit ik hem, en als er teveel onzin in een topic is wil die nog weleens opgeschoont worden door een moderator, dat heb ik geloof ik nog nooit gedaan of misschien 1 keer...Op vrijdag 20 april 2001 11:25 schreef Bulldog het volgende:
Hmm, ik verwijder nooit een reply. Indien nodig zal ik het bericht hoogstens wijzigen.
Ik doe het zelden, maar als het erg de verkeerde kant op gaat met een topic, schoon ik hem wel op. Verder niets, maar dat doe ik altijd nadat ik gezegd heb dat ik dat ga doen, en nadat ik aangegeven heb dat het te erg off-topic gaat ofzo.
Ik doe het sporadisch, als een topic imo ''puur'' moet blijven.
Men kan reageren op mijn FAQ-delen, maar onzin filter ik er na een paar weken weer tussenuit.
Ik denk niet dat users doorhebben/lasthebben als ik zoiets doe.
Men kan reageren op mijn FAQ-delen, maar onzin filter ik er na een paar weken weer tussenuit.
Ik denk niet dat users doorhebben/lasthebben als ik zoiets doe.
Ik delete in principe eigenlijk nooit een posting van een User, editten komt eigenlijk ook niet voor.
Aannames zijn fataal.
Ik gok dat daar toch verandering in gaat komen hoorOp vrijdag 20 april 2001 11:50 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik delete in principe eigenlijk nooit een posting van een User, editten komt eigenlijk ook niet voor.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1