Daar komen namelijk meer mensen dan in Audio&Video, en het gaat niet echt om de hardware maar meer om een plaat.
In pricipe bestaat die wel HlpDsK, het is tenslotte audio. Dus in SG zou het topic verkeerd staan.
Bovendien is het dan een crosspost, hij staat al in AV...
Wel netjes dat je het vraagt, menig tweaker kwakt hem er gewoon neer en ziet wel of hij gesloten wordt...
Wel netjes dat je het vraagt, menig tweaker kwakt hem er gewoon neer en ziet wel of hij gesloten wordt...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Misschien zou je in SG een topic kunnen maken waar in staat dat er in AV een topic staat die er toe dient een plaat te zoeken...weet ook niet of dat mag...maar dan is het niet echt een crosspost...
Toch denk ik niet dat je veel mensen vindt in SG die veel plaatjes hebben (ja wel pics van vrouwen en computers, maar geen trance!)
Succes!
Toch denk ik niet dat je veel mensen vindt in SG die veel plaatjes hebben (ja wel pics van vrouwen en computers, maar geen trance!)
Succes!
reserveringshouder Tesla Model 3
Hmm ik zie dat er vandaag niemand op heeft gereageerd... (omdat ik een oude thread van mezelf gebruikt heb)...
Zeg nou gewoon "vooruit dan maar" dan heb ik ook geen last van slotjes
Zeg nou gewoon "vooruit dan maar" dan heb ik ook geen last van slotjes
Ik zeg, nee dat mag niet. Want dan staat ie in het verkeerde forum. Maar misschien heb je mazzel en reageert iemand voordat ik het zie.
Op vrijdag 20 april 2001 14:58 schreef obsidian het volgende:
Ik zeg, nee dat mag niet. Want dan staat ie in het verkeerde forum. Maar misschien heb je mazzel en reageert iemand voordat ik het zie.
Als ik het niet gevraagd had had je er niks van gezegd, want ik heb het al zovaak gedaan en anderen ook!
Verwijderd
Ik vind dat dit gewoon in SG moet. Muziek is een algemeen iets, als dit in AV forum moet doe dat dan ook met al die andere topics die over muziek gaan. Ik tel er al 7 in SG
En van mij ook hoor
Ik bedoel, mijn posting daar van "Dit MOET je zien, superwreed SWF''je" staat ook in SG, terwijl dat eigenlijk ook in webdesign hoort
Ik bedoel, mijn posting daar van "Dit MOET je zien, superwreed SWF''je" staat ook in SG, terwijl dat eigenlijk ook in webdesign hoort
Hee, het mag niet, wil niet zeggen dat we er altijd moeilijk over doen. Maar daar is een forum voor, en dat is niet SG.
True, ''t moet natuurlijk niet te gek worden, anders gaat iedereen ''t doet...ik zou het aardig vinden vd mods als ie em er mag neerzetten maar als ie op slot gaat kan ik dat ook wel begrijpenOp vrijdag 20 april 2001 15:49 schreef obsidian het volgende:
Hee, het mag niet, wil niet zeggen dat we er altijd moeilijk over doen. Maar daar is een forum voor, en dat is niet SG.
pff vraag ik eens een keer wat is het nog niet goed!
die draad is nu al bijna uit het forum verdwenen...
0 reacties op mijn nieuwe nummer daar!
wat aardiger mag ook wel obsidian! djeez..
maar nee "ik ben de baas"!
Ik vind het niet erg onlogisch om zo''n topic in SG te zetten, maar toch wel logischer om hem in AV te zetten. Ik zie trouwens dat het wel meevalt met het aantal reacties op je nieuwe nummer (40).
Euhm, ik wil niks zeggen maar ONDER aan de thread heb ik het over een nieuw nr, die bovenste is oud.Op vrijdag 20 april 2001 18:10 schreef Jag het volgende:
Ik vind het niet erg onlogisch om zo''n topic in SG te zetten, maar toch wel logischer om hem in AV te zetten. Ik zie trouwens dat het wel meevalt met het aantal reacties op je nieuwe nummer (40).
Ehhh... ik was het helemaal niet die hem verplaatst heeft hoor. Ik was volgens mij niet eens meer online tegen de tijd dat ie geplaatst werd.Op vrijdag 20 april 2001 16:40 schreef Mastermind het volgende:
m.a.w. als je het maar vraagt dan mag het.Mastermind schreef op: vrijdag 20 april 2001 16:40
Dan staat LA snel vol als dat de policy zou worden.
Ik vind het terecht dat obsidian voet bij stuk houd.
Pagina: 1