Op zaterdag 21 april 2001 23:29 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Had ik eerder ook al geopperd, maar niemand die daar wat voor voelde. Dan zijn de adjes hun unieke -krachten- kwijt...

Ik denk dat dat het niet is.
Maar het blijft gewoon een goed idee. Als een topic dan onterecht is gesloten door de menigte, dan kan een ad hem toch weer open gooien met een nieuw sluit limiet?
lekker handig, nog meer werk voor de mods.
Kost wat tijd om te proggen, maar dan heb je iets waarmee je ook van dat lite-modje gezuer afbent. Dan is iedereen een soort van mod.
Lite mods bestaan niet (meer). En iedereen
is al een soort mod, je kan gewoon in SU posten als iets gewoon helemaal niet kan.
Misschien wel een idee om dat te veranderen in wat neutralers, ik post daar heel vaak een suggestie voor een move, en dat zijn meestal geen stoute users, maar mensen die het nog niet zo snappen.

Geeft GOT ook weer een democratisch tintje, het is nu zo... despotisch...

Weet je wat dan het grote nadeel is: de tien lui die het voor de rest gaan verzieken, met veel clones enzo. Er wordt nu al enorm op dingen gezeikt.
En wat dacht je van het feit dat de discussie al 10 posts ver is, en dan wordt opeens die grens van 20 stemmen gehaald, omdat iemand vind dat het niet boeiend is (en hij is net de 20ste). Is dus niet zo handig.
Verder is het hier despotisch, maar niemand verplicht je hier te komen/hier te blijven!!