Hmmz, klinkt mischien een beetje vaag maar als ik dit uit onafhankelijk oogpunt bekijk denk ik dat het juist niet verstandig is om alle moderators ook global moderator rechten te geven.
Natuurlijk is het leuk om meer te kunnen doen, maar vraag je dan ook af of het een vooruitgang voor het forum zou kunnen beteken? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Er zijn juist specifiek moderators gekozen voor elk sub -forum om het op dat gebied specifiek in de gaten te houden. Als je dan toch de global moderator rechten zou hebben, dan is de kans aanwezig, dat je je veel eerder met andere delen van het forum bezighoudt dan met je eigen specifieke forum -deel. Met andere woorden: je concentratie /inzicht in het forum waar je voor bent aangesteld zou kunnen verzwakken /omdat je er minder op gespitst bent. En dit komt de kwaliteit
niet ten goede.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, de een kan het iets beter dan de ander, en dat is ook helemaal niet erg. Maar ik denk dat de manier zoals de organisatie structuur nu is opgebouwd goed in elkaar zit.
Tja, of ik gelijk heb weet ik niet maar zo denk ik er over, reactie''s zijn altijd welkom