|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Uhm.. kun je niet zien bij mijn weten
Niet...maar als je het perse wilt weten moet je gewoon ff ICQtje naar een Global Mod - HGA- Admin sturen
(naar mij zou dus kunnen
).
Okidoki! De antwoorden zijn duidelijk. Dank!
Die persoon post niet meer.Op donderdag 19 april 2001 14:34 schreef pven het volgende:
Subject says it all. Wordt er dan iets veranderd in het profile, verdwijnt het profile of wordt er niet getoond dat iemand gebanned is?
(in ieder geval niet onder zijn oude nick...)
Daarnaast kun je ook naar de zeurtopics van vage users op LA gaan kijken, daar zit die persoon dan misschien tussen.
Aannames zijn fataal.
Klik in de profile op z''n naam en kijk naar z''n laatste post > meestal post er een boze mod/admin achteraan met de mededeling dat diegene een ban heeft
Je kunt een gebande user herkennen aan de ondertitel "The Banned User"
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
NatuurlijkOp donderdag 19 april 2001 15:34 schreef pier het volgende:
Dit is niet waar. SOMS kan je daar een gebannede (wat een woordOp donderdag 19 april 2001 15:34 schreef pier het volgende:
Die tekst heb ik wel eens bij een gebannede (daar is ie weerOp donderdag 19 april 2001 15:40 schreef Tom het volgende:
[..]
Natuurlijk
Soms iig.....Op donderdag 19 april 2001 15:40 schreef Tom het volgende:
[..]
Natuurlijk
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Laat arjen liever een functie maken dat je kan zien of ie gebanned was. Tis heel irritant.
Ik doe het iig nooit... misschien anderenOp donderdag 19 april 2001 15:44 schreef pier het volgende:
[..]
Soms iig.....
??Op donderdag 19 april 2001 15:56 schreef morgoth het volgende:
Laat arjen liever een functie maken dat je kan zien of ie gebanned was. Tis heel irritant.
Gewoon een persoon van de "Active users" verhuizen naar de "Banned Users" en eventueel dan naar "IP-banned Users" met mogelijkheden diverse nicks aan elkaar te linken, voor het geval ze meerdere nicks aan hebben gemaakt, kun je ze koppelen.
En dan met sorteer-opties op Nick, ICQ, en Email.
Kun je binnen de "XX users" altijd leuke overzichtjes uitpoepen.
[edit]
Dat is voor de Adjes dan.
Voor de users :
Op het moment dat een user gebanned wordt, zijn ondertitel replacen door zoiets als "Deze persoon was niet aardig, en komt dus ook niet meer terug"
(Of gewoon "gebanned"
)
[edit2]
Text een beetje leesbaar gemaakt en "opgeleukt"
En dan met sorteer-opties op Nick, ICQ, en Email.
Kun je binnen de "XX users" altijd leuke overzichtjes uitpoepen.
[edit]
Dat is voor de Adjes dan.
Voor de users :
Op het moment dat een user gebanned wordt, zijn ondertitel replacen door zoiets als "Deze persoon was niet aardig, en komt dus ook niet meer terug"
[edit2]
Text een beetje leesbaar gemaakt en "opgeleukt"
Aannames zijn fataal.
Denk ik dan wel ja...Op donderdag 19 april 2001 15:58 schreef Tom het volgende:
[..]
Ik doe het iig nooit... misschien anderen
Pagina: 1