Toon posts:

[BC3] Aanvraag ban

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze gozer 6000068 is echt gestoord! Hij heeft zomaar een grote mond zodra zijn topic zonder reden gesloten wordt.

En daarnaast gaat ie vervolgens ook nog vragen waarom! Het is toch niet te geloven he! En dan (moet) ie WEER en nieuwe topic openen om maar enigsins wat aandacht te krijgen! Dat is toch HET toppunt van forum vervuiling!

IK EIS EEN BAN! (domme koeien!)

Zie:

[topic=164018]

[topic=164023]

en

[topic=164040]

Verwijderd

:?

Verwijderd

Topicstarter
jah hey... als ik het snap ben ik sinterklaas ;)

Verwijderd

Ik stel voor hem niet te bannen, volgens mij vindt ie dat nog veel erger >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Gespleten persoonlijkheid?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier moet een psycholoog aan te pas komen...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Multiple Identity Syndrom:?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
lol.. i do not care shit ;)... and well.. trust me.. i will NOT take the effort to register again... geezz. u really should be arrogant to think a person like me would sink that LOW ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 19 april 2001 13:04 schreef 6000068.com het volgende:
lol.. i do not care shit ;)... and well.. trust me.. i will NOT take the effort to register again... geezz. u really should be arrogant to think a person like me would sink that LOW ;)
Je schijnt jezelf nogal grappig te vinden ofzo. Ha..ha...ha.....? :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
hahaha.. man.. jezus.. hahaha.. tuurlijk ik ben ziek... snap je de tread starter post dan niet???

Uhh.. oh wacht.. misschien heb je gelijk joh.. ik post de ene keer met de ene ID en de andere keer met de ander.. en dan ineens ben ik weer sinterklaas! Nah VAAAAAGGG hahahahha..

P.s. normaal reggen mensen meerdere accounts voor dit soort ziektes lol.. ik vraag me af waarom ik toch niet? ff aan m''n psyco vragen hoor.. het gaat niet goed zo hahahhahaHHAHHAHAHAHA ROLF

Verwijderd

geez, lijkt haast wel of iemand anders ingelogd heeft als 6000068.com en diegene geband wil laten worden...
Hij is er al wat langer namelijk: geregistreerd op 12 februari, maar juist vandaag issie strontvervelend, heeft ie z''n eerste waarschuwing en bijna een ban aan z''n broek...

• pven
  • Niet online
Drank/drugs maakt meer kapot dan je lief is. :?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zit een draadje bij ''m los

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ik.. niemand onder mijn account ingeloged.. en goh.. je vraagt je af waarom ik ineens zo vervelend bent?? heb je die links wel bekeken? Of vergis ik me nu dat het niet normaal is om topics zonder reden te sluiten. (of een rede die ik niet zo snel kan vatten en niet eens de kans krijg hierover te praten)...

Fuck man.. doe niet zo uit de hoogte... WHO CARES ABOUT A FORUM???? Ik zit er gewoon echt niet mee asl ik gebanned word voor zo iets ongelovelijks LAME''S!

• pven
  • Niet online
Flikker dan gewoon op en laat ons met rust... :Z
Niemand heeft je verplicht om GoT te bezoeken.

Verwijderd

Topicstarter
drugs... draadjes.. lol.. sure... lol.. praktizeer maar een end weg...

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 16:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ik heb inderdaad meerdere personen in die gast ondekt (MultiplePersonSyndrom) >:)

1) Grapjas: hacken en shit
2) Barbaar: schelden en vloeken
3) Gentleman: Engels spreken/typen
4) vul de rest zelf aan (komt misschien nog meer... :P

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 13:07 schreef PsyFlux het volgende:
geez, lijkt haast wel of iemand anders ingelogd heeft als 6000068.com en diegene geband wil laten worden...
Hij is er al wat langer namelijk: geregistreerd op 12 februari, maar juist vandaag issie strontvervelend, heeft ie z''n eerste waarschuwing en bijna een ban aan z''n broek...
PsyFlux heeft gelijk, kunnen jullie (mods) niet op een of andere manier kijken of het idd wel 6000068*347865893287435* (whatever, whoever) is?? Misschien probeert iemand hem idd wel en hak te zetten. Zoniet dan:(, do what you have to do.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik stel voor dat we onze goede vriend gewoon allemaal negeren vanaf nu. Dan is ie snel uitgeluld... :Z

Verwijderd

Topicstarter
flikker toch op?? laat ons met rust? hmmzz.. klink nogal grof.. hmmzz.. wacht.. heb je nog meer te melden???

• pven
  • Niet online
Op donderdag 19 april 2001 13:11 schreef 6000068.com het volgende:
flikker toch op?? laat ons met rust? hmmzz.. klink nogal grof.. hmmzz.. wacht.. heb je nog meer te melden???
Voel je je bedreigd? Ga dan ff met DextersLab babbelen of dien een klacht in tegen mij.

Verwijderd

Topicstarter
Nah ik ben terence van de haar.. bel me maar op mijn telefon.. 030-6000068 en check of ik mezelf een hak wil zetten...
anyways.. ik denk dat die gast gelijk heeft.. gewoon negeren en verder gaan met fucken van nieuwe users die een beeetje raar posten.. zal het forum goed doen.. staat ook zo lekker professioneel

Verwijderd

Topicstarter
dextersalab?? who the fuck it that???

Hallo.. dien een klacht in?? Hallo.. als jij denkt dat het goed is voor je me zo te beledigen dan.. ach lol.. laat maar.. ur too lame 2 talk too... i guesss u''r the type of guy who needs to feel instead of hear.

• pven
  • Niet online
Op donderdag 19 april 2001 13:15 schreef 6000068.com het volgende:
i guesss u''r the type of guy who needs to feel instead of hear.
Help! Ik voel me bedreigd... Nu heb ik lol! :)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 13:12 schreef pven het volgende:

[..]

Voel je je bedreigd? Ga dan ff met DextersLab babbelen of dien een klacht in tegen mij.
Misschien dat Dexter zulke topics over een maand wel toelaat :P :) lol

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 16:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Waarom zijn de ''post-vakjes'' uitgerekend van 6000068.com breder? :?:?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
/::onzin::/
Pagina: 1