[BC3] [Suggestie] Battle Arena

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Dit is een kleine suggestie, of jullie er wat mee doen moeten jullie zelf weten.

Een beetje naar aanleiding van deze thread.

Wat dacht men van een Battle Arena naast het webdesign en Graphics forum. Eerste poster verzint de regels (bijvoorbeeld grootte, techniek, no-no''s en programma) en daagt de rest uit iets beters te maken.

Zo krijg je een beetje het competitiegevoel dat nu zo heerst onder de sitechecks, en het kan een leuke bron van inspiratie worden.

Ik heb dit al eens vaker gezien op een forum ergens en ik denk dat het leuke resultaten op kan leveren.

Slechts een suggestie...

Verwijderd

Dat wordt naar mijn idee gewoon weer een sitechecks gedeelte met alleen een andere forumnaam. Ik ben er dus niet voor.

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Het gaat hier dus niet om sites, het gaat om design en graphics. De pieces moeten wel in de draad zichtbaar geplaatst worden. Geen links dus..

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

ja maar waarom moet daar nou weer een apart forum voor komen. Zo af en toe (te veel is ook niet meer leuk) er tussen door bij webdesign en graphics (waar het dus toch gewoon thuis hoort) is toch mooi zat?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Leuk idee; maar IMHO is daar geen nieuw forum voor nodig, gewoon een topic starten in [url="/listtopics.php/13"]Webdesign & Graphics[/url] moet genoeg zijn :).

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
is idd goed idee, maar is geen apart forum voor nodig

*echo*

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ehm, joh dit topic is al zo oud, hier haal je niets nuttigs meer uit.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.