Toon posts:

[BC3] onzin topics over moderators

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou zit ik weliswaar nog niet zo heel lang op GOT, maar ik kom nu toch wel erg vaak topics als deze:
[topic=163659]
tegen.
Soms schijnen het grappen van moderators te zijn, maar meestal niet.
Ik heb helemaal geen problemen met onzinnige discussies oid, dan moet ik maar gewoon niet in het topic kijken, maar ik vind dit toch wel een beetje té.
Oeverloze discussies over het al dan niet terecht zijn van slotjes en andere moderator acties vermoeien mij enigszins. Is het niet mogelijk om automatisch een grep -v op die onzin uit te voeren?
In ieder geval lijkt het me duidelijk dat dit een forum is waarop gemodereerd wordt, dat is duidelijk aangegeven overal. Als jullie nou ook nog even aangeven (net als bij prijsvragen) dat er over de uitslag van een moderator niet gecorrespondeerd kan worden?

Thanx.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 16:19

Tim Schuhmacher

abasios

Als je automatisch topics gaat verwijderen krijg je weer extra topics in de trant van: ''Waar is mij topic gebleven''.

En natuurlijk krijg je gezeur, waarom de een wel en de ander niet...enz

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja, hoge bomen vangen veel wind zullen we maar zeggen. Persoonlijk vind ik het voorbeeld wat je geeft een typisch geval van "mijn topic is gesloten dus ik ga zeuren want dat werkt bij mij moeder ook zodat ik TOCH een ijsje krijg". Oftewel veel blaten en weinig wol :).

Als je het ergens niet mee eens bent kom dat dan hier in LA melden maar doe het NORMAAL (dus niet zoals in het voorbeeld :P). Blijf gewoon rustig en ga niet lopen kloten.. dan blijft iedereen rustig en kan er eventueel wat extra uitleg/discussie uit voortkomen.

En verder zijn veel mods ook prima per mail/icq te bereiken (ik iig wel :P).

Verwijderd

Topicstarter
Kan je er dan niet voor zorgen dat je dat soort onzin gewoon niet bespreekt, jammer dan dat je niet begrijpt waarom je topic niet verschijnt, blame it on NT. Moet toch te automatiseren zijn met een mooi programmaatje (kan volgens mij zelfs met cgi) dat gewoon een content check uitvoert. Hoeft niet eens te ingewikkeld te zijn, gewoon op topic ofzo. Hoewel, dan hebben ze dat na verloop van tijd ook wel weer door en krijg je heel interessante topics met gezeik er onder en dan zijn we nog verder van huis.
@#$%^ ik weet de oplossing ook niet, maar let it be noted.
Ik :r van dat geneuzel. Ik hoef toch ook niet uit te leggen waarom ik op mijn Unix systemen /tmp leeg flikker. Moeten ze er maar geen lulkoek inzetten, daar is /home voor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het!!!
Doe het net als bij de mailsweeper!
Stuur de user een automatisch gegenereerd berichtje met een text in de trend van:
Uw topic is wegens overbodigheid automatisch gedelete door de server.

Dan heeft een moderator het ook niet gedaan maar het script, en dan zet je in de voorwaarden dat het script niet ter discussie staat >:)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Topix als:
[topic=163659]
Zijn niet echt te voorkomen, om de boel een beetje leesbaar te houden zal er de nodige /onzin op slot gezet moeten worden en waar gemod wordt vallen spaanders.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Zet eens in die faq dat klachen in lieve adjes moeten en niet in betreffende forum :)
Pagina: 1