Toon posts:

[BC3] Bulldog, Lees dit even jah????

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bulldog, waarom flikker je nou weer een slotje op mijn topic????? Niet alles wat je hier tegenkomt is bullshit hoor, Dit zijn 100% waar zijn woorden, en mijn vraag is eerlijk. Dus waarom zou je er een slotje opgooien???? Doe ff normaal joh :r :r :r

Bulldog?? Lulldog!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:21
er waren genoeg antwoorden
en ja , het was BULLSHIT en /onzin...(kan jij ook weinig aan doen)
dus je weet nu het antwoord...

en ik vind ook dat meneer de bulldog snel zijn slot toepast...zou je er met een betonschaar door heen komen? ;)

Verwijderd

zoek bot, opzouten, niet hier

• Blijepeen
  • Laatst online: 11-02 09:54
Bildog vind zichze;f de man geloof

I got power to the slotjes to lock and unlock

Boeler :r

Verwijderd

Topicstarter
ja man... slaat echt nergens op dit... volgens mij moet JIJ (Bulldog dus) even naar "stoute usertjes".... Sjeesh.. Triest hoor.. Heel triest.

• marteltor
Op woensdag 18 april 2001 20:21 schreef Snoekie het volgende:

I got power to the slotjes to lock and unlock

Boeler :r
gewoon een betonschaar op die slotjes ;)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
anarchie !!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja!! Inderdaad!

ik zie wel vaker dat bulldog slotjes gooit op topics die dus wel waar zijn, en zoals bulldog zegt "onzin" Helemaal niet van toepassing is.

Iedereen die ook iets dergelijks heeft, Don''t be afraid, Kom er bij!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het slaat toch nergens op een AMD op 3,8 GHz. Zelfs een Thunderbird haalt dit niet.
Slotje is 100% terecht.

En hier ook weer een slotje op naar mijn mening. Ik zeg het niet vaak, maar dit is echt onzin!!!

• marteltor
als het onzin is hoeft er nog geen slotje op hoor, zoveel dingen zijn onzin...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
alhoewel ik dit slotje wel terecht vond
vind ik idd dat bulldog niet geschikt is voor de moderator taak !

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 20:33 schreef marteltor het volgende:
als het onzin is hoeft er nog geen slotje op hoor, zoveel dingen zijn onzin...
Daar heb je uiteraard gelijk in, maar hij heb zijn antwoord en het topic zou toch niks meer worden (alleen mensen die roepen dat het noooooit kan). Het slaat gewoon echt nergens op.

• Blijepeen
  • Laatst online: 11-02 09:54
true true 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Kom nou.. een beetje moderator is 24 uur per dag op dit forum aanwezig... "bulldog waakt" blijkt dus ook bull..

ik ben echt zwaar pissig op die gast

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 20:36 schreef Bamibal het volgende:
...vind ik idd dat bulldog niet geschikt is voor de moderator taak !
Waarom nou weer niet? Niet om hielen te likken hier, maar ik vind dat ie ze werk goed doet. Jullie mogen hem alleen niet volgens mij omdat ie meer rechten heeft dan jullie... Tuurlijk maakt ie fouten maar dat doen sommige users hier nog veel meer.

• KaMiKaZe
waarom vind ik dat bulldog niet geschikt is om moderator te zijn

- hij gaat zelf topics openen over een onderwerp en gooit vervolgens topics dicht die al eerder gestart zijn en over het zelfde onderwerp gaan
- hij is veel te voorbarig met z''n slotjes

punt

Verwijderd

Topicstarter
Vette BULLshit... Zo''n beetje elk topic die ik lees, waar een slotje op zit, is dichtgegooid door meneer Bulldog... En waarvan toch zeker wel 7 van de 10 compleet onterecht.

Is gewoon zo.. Ontkennen heeft geen nut

Verwijderd

Topicstarter
Bamibal heeft 100% gelijk.

Bulldog heeft gewoon volgens mij de regels niet begrepen (voor zover die er zijn) en maakt er gewoon een potje van "Hier een slotje, daar een slotje, ow wacht even, daar kan er ook nog wel een"..

En als ik zo erg ongelijk heb he, waarom is deze topic dan nog steeds open?????

Als meneer bulldog hem dicht gooid, dan heeft ie zijn eigen kuil gegraven, waar ie zelf in gaat vallen... mark my words.

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 20:41 schreef Bamibal het volgende:
waarom vind ik dat bulldog niet geschikt is om moderator te zijn

- hij gaat zelf topics openen over een onderwerp en gooit vervolgens topics dicht die al eerder gestart zijn en over het zelfde onderwerp gaan
- hij is veel te voorbarig met z''n slotjes

punt
Punt 1: als dat zo is vind ik dat zwaar stom! (maar weet ik verder niet)
Punt 2: niet mee eens.
Op woensdag 18 april 2001 20:44 schreef Techwarrior het volgende:
En als ik zo erg ongelijk heb he, waarom is deze topic dan nog steeds open?????
Het is ook een mens. Misschien moet ie eten ofzo. Kan natuurlijk ook nog.

• KaMiKaZe
het is niet dat ik je niet mag bulldog
maar bekijk maar eens het volgende

als je zoekt in de reacties van bulldog:"

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/4377]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/4377[/url]

90% slotjes

nou nou wat een bijdrage voor iemand met gemiddeld 8 posts per dag
en zijn profile getuigt ook wel van volwassenheid. hell hij is nog niet eens geboren.

het is niet om een hetze te starten tegen bulldog maar dit is een democratisch land ik mag zeggen wat ik wil en ik vind gewoon dat bulldog zijn moderatorschap niet verdient heeft en niet waar kan maken.
neem maar eens een voorbeeld aan hlpdsk dat is gewoon een faire moderator ;)

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 20:48 schreef Bamibal het volgende:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/4377]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/

90% slotjes

en zijn profile getuigt ook wel van volwassenheid. hell hij is nog niet eens geboren.

het is niet om een hetze te starten tegen bulldog maar dit is een democratisch land ik mag zeggen wat ik wil en ik vind gewoon dat bulldog zijn moderatorschap niet verdient heeft en niet waar kan maken.
90% slotjes? Dat valt wel mee hoor. Overgrote gedeelte is van SU, dus das logisch een slotje. Degene die ik heb doorgekeken vind ik terecht. We hebben zoiets als een Search hier.

En boeiend dat ie in 2019 is geboren, grapje kan toch. Das wel heel erg mierenneuken zeg.
Op woensdag 18 april 2001 20:49 schreef Techwarrior het volgende:
Kom nou.. een beetje moderator is 24 uur per dag op dit forum aanwezig... "bulldog waakt" blijkt dus ook bull..

ik ben echt zwaar pissig op die gast
8 uur per dag werken, 5 dagen in de week is normaal. Hij is hier vaak genoeg. Kan hier mogelijk 24/7/365 zijn, weleens van "een leven" gehoord?

• marteltor

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/4377]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/

90% slotjes

Ik wist geen eens dat die hlpdsk een mod was,
maar hij doet z`n werk inderdaad goed...
Je moet ook weer niet te boos worden op Bulldog, zo erg is ie niet...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dan kun je beter je frustratie uiten in Lieve Adjes.
Persoonlijk vind ik het slotje wel terecht, een amd k6-2 op de 3,8Ghz? naja dan weet je al van te voren dat het al niet kan.

"Kom nou.. een beetje moderator is 24 uur per dag op dit forum aanwezig... "bulldog waakt" blijkt dus ook bull.."

???? een beetje moderator is 24 uur per dag aanwezig?, ben je niet helemaal lekker ofzo? hij heeft misschien wel wat beters te doen dan om de 3 sec. op refresh te drukken met de hoop dat er een slotje uitgedeeld kan worden of hem iets word gevraagd.

Ook al ben je boos/pissig of wat dan ook, een beetje volwassener gedrag kan ook wel.

39

• KaMiKaZe
Op woensdag 18 april 2001 20:55 schreef Aikon het volgende:

[..]

90% slotjes? Dat valt wel mee hoor. Overgrote gedeelte is van SU, dus das logisch een slotje. Degene die ik heb doorgekeken vind ik terecht. We hebben zoiets als een Search hier.

En boeiend dat ie in 2019 is geboren, grapje kan toch. Das wel heel erg mierenneuken zeg.
[..]

8 uur per dag werken, 5 dagen in de week is normaal. Hij is hier vaak genoeg. Kan hier mogelijk 24/7/365 zijn, weleens van "een leven" gehoord?
grapjes kan ik wel tegen hoor (alhoewel ik deze wel dom vond)

natuurlijk kan een mens niet 24/7 een forum modden

het probleem is dat hijzelf verder gewoon niets zinnigs te zeggen heeft, het lijkt wel of hij niets anders doet dan topics controlren en gelijk dichtgooien als het hem niet aanstaat. Ik vind dat er best wel eens een poll mag komen dan kunnen de bezoekers zelf beslissen of ze hem geschikt vinden (echte democratie)

ik respecteer jouw mening dit was de mijne

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 21:04 schreef Bamibal het volgende:
het probleem is dat hijzelf verder gewoon niets zinnigs te zeggen heeft, het lijkt wel of hij niets anders doet dan topics controlren en gelijk dichtgooien als het hem niet aanstaat. Ik vind dat er best wel eens een poll mag komen dan kunnen de bezoekers zelf beslissen of ze hem geschikt vinden (echte democratie)
Hij is hier niet om iets zinnigs te melden, maar om het forum leefbaar te houden. It''s hard, but true! Als ie dan nog wat zinnigs heb te melden is dat mooi meegenomen, en dat doet ie ook wel hoor.

Verwijderd

AIKON HEEFT GEWOON GELIJK :(

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 21:07 schreef DJ NONOSE het volgende:
AIKON HEEFT GEWOON GELIJK :(
Kijk daar heb ik wat aan! ;)

Verwijderd

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/
90% slotjes

moet hij overal eerst replyen voordat ie het sluit? dan kan ie wel blijven posten als hij vindt dat het onzin is ( zijn conclussie )dan is dat ook zo hij moet toch zijn deel van het forum?
en als ie iets verkeerd heeft gedaan zeg hem dan hoe ie het beter zou kunnen doen iedereen moet uit zijn fouten leren. of niet?
ik neem aan dat iedereen wel eens een fout maakt no one is perfect

I got power to the slotjes to lock and unlock Boeler

hij is een moderator en heeft de powerz om posten te sluiten en kan jij bepalen of ie zich de man voelt?

het laaste wat ik erover wil zeggen is dat het niet hier hoort :P
mooi dat wou ik ff kwijt

ps.

Ik vind dat er best wel eens een poll mag komen dan kunnen de bezoekers zelf beslissen of ze hem geschikt vinden (echte democratie)

ik denk dat de Administrators wel zullen bepalen of hij ja en of nee weg moet

• KaMiKaZe
Op woensdag 18 april 2001 21:06 schreef Aikon het volgende:

[..]

Hij is hier niet om iets zinnigs te melden, maar om het forum leefbaar te houden. It''s hard, but true! Als ie dan nog wat zinnigs heb te melden is dat mooi meegenomen, en dat doet ie ook wel hoor.
oja ? ik ben zelf moderator op een aantal boards en ik probeer altijd de gebruikers van het board zo goed mogelijk te helpen (en niet aan slotjes) als je een goede moderator bent dan hou je de zaken goed in de hand zonder mensen voor hun schenen te stoten.
je laat je gezicht zo nu en dan eens zien op een aardige manier. het is niet alleen een controlerende functie anders zou je er net zo goed "politieagentje" van kunnen maken

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb net ff wat topics van Bulldog doorgelezen maar wisten jullie dat ie een keer 3 keer een topic geopend heeft voor hetzelfde... is wel al een tijdje geleden maarja... op de rest zat een slotje ;)
[topic=14609]
[topic=10075]
[topic=14628]
Gewoon ff leuk om te melden :P:P:P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 21:11 schreef Bamibal het volgende:
oja ? ik ben zelf moderator op een aantal boards en ik probeer altijd de gebruikers van het board zo goed mogelijk te helpen (en niet aan slotjes) als je een goede moderator bent dan hou je de zaken goed in de hand zonder mensen voor hun schenen te stoten.
je laat je gezicht zo nu en dan eens zien op een aardige manier. het is niet alleen een controlerende functie anders zou je er net zo goed "politieagentje" van kunnen maken
We zitten hier wel met 15.000-25.000 man (ofzo). Dus om nou iedereen te gaan helpen. En hij geeft ook vaak links voordat ie een topic sluit dat ook met de Search had kunnen worden opgelost.

Wat een geblaat allemaal weer zeg over iemand die zegt zijn K6-2 op 3.8 GHz. te hebben. Ik heb mij Celeron toch ook op 5.33 GHz. lopen, daar open ik toch ook geen topic voor :7

• KaMiKaZe
Op woensdag 18 april 2001 21:14 schreef Marv het volgende:
Ik heb net ff wat topics van Bulldog doorgelezen maar wisten jullie dat ie een keer 3 keer een topic geopend heeft voor hetzelfde... is wel al een tijdje geleden maarja... op de rest zat een slotje ;)
[topic=14609]
[topic=10075]
[topic=14628]
dit bewijst natuurlijk weer genoeg
hoezo crossposten :P

• KaMiKaZe
Op woensdag 18 april 2001 21:15 schreef Aikon het volgende:

[..]

We zitten hier wel met 15.000-25.000 man (ofzo). Dus om nou iedereen te gaan helpen. En hij geeft ook vaak links voordat ie een topic sluit dat ook met de Search had kunnen worden opgelost.

Wat een geblaat allemaal weer zeg over iemand die zegt zijn K6-2 op 3.8 GHz. te hebben. Ik heb mij Celeron toch ook op 5.33 GHz. lopen, daar open ik toch ook geen topic voor :7
als je mijn eerdere replies leest wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt ;)
kun je zien dat ik dat slotje WEL terecht vond. Ik trek alleen het functioneren van bulldog in het algemeen in twijfel.
zoals je hierboven ziet in andere reacties doet bulldog dingen die een mod gewoon niet hoort te doen, vandaar

verder hoort deze topic hier natuurlijk niet thuis

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 21:14 schreef Marv het volgende:
[topic=14609]
[topic=10075]
[topic=14628]
Volgens zijn profile was ie toen net aangemeld. Ik heb aan het begin ook iets teveel topics geopend maar je moet het toch een keer leren. Ik weet niet of ie daarvoor ook al actief was, maar dat zal wel niet.

• KaMiKaZe
hehe ja gewoon w88 op slotje

gooi d''r maar op uitgeluld hier :+

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 21:19 schreef Bamibal het volgende:
als je mijn eerdere replies leest wat je dus blijkbaar niet gedaan hebt ;)
kun je zien dat ik dat slotje WEL terecht vond. Ik trek alleen het functioneren van bulldog in het algemeen in twijfel.
zoals je hierboven ziet in andere reacties doet bulldog dingen die een mod gewoon niet hoort te doen, vandaar

verder hoort deze topic hier natuurlijk niet thuis
Dat geblaat stuk was eigenlijk algemeen bedoeld, niks tegen jou persoonlijk hoor. :)

En nee, het hoort hier niet thuis. Dus zullen we vrolijk w88 op het slotje wat (hopelijk snel) komt?

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 21:24 schreef Bamibal het volgende:
hehe ja gewoon w88 op slotje

gooi d''r maar op uitgeluld hier :+
Ik ben niet uitgeluld, maar iedereen heeft zijn punt nu wel gemaakt volgens mij. En ik heb wel wat beters te doen...

• FFF
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

He tech die amd k6 kan best zo hoog lopen hoor :D ik heb vaker zulke verhalen gehoord, maar of dat ook met de k6 lukt weet ik niet, daar kun je zo al eieren op bakken, btw, die verhalen die ik hoor vertrouw ik, en daar gaat het om <500 Mhz naar >1000 mhz. Dit kan dus, door de cpu half te verbouwen gewloof ik, en wat te slopen bij de p2. Nou moet je niet verw8en dat dat iets is om mee te gaan benchmarken, of je moet extreme koeling hebben. Dit verhaal heb ik uit betrouwbare bronnen, (die cpu is ook doorgebrand na paar uur) Maar ik heb dus geen niet waar, ik neem het trg gerantie :D

• Marv
Op woensdag 18 april 2001 21:20 schreef Aikon het volgende:

[..]

Volgens zijn profile was ie toen net aangemeld.
Niet alles serieus nemen mensen... was grappig bedoeld :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Mary Wana
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Op woensdag 18 april 2001 21:00 schreef Homedisc het volgende:
Dan kun je beter je frustratie uiten in Lieve Adjes.
Persoonlijk vind ik het slotje wel terecht, een amd k6-2 op de 3,8Ghz? naja dan weet je al van te voren dat het al niet kan.

"Kom nou.. een beetje moderator is 24 uur per dag op dit forum aanwezig... "bulldog waakt" blijkt dus ook bull.."

???? een beetje moderator is 24 uur per dag aanwezig?, ben je niet helemaal lekker ofzo? hij heeft misschien wel wat beters te doen dan om de 3 sec. op refresh te drukken met de hoop dat er een slotje uitgedeeld kan worden of hem iets word gevraagd.

Ook al ben je boos/pissig of wat dan ook, een beetje volwassener gedrag kan ook wel.
vind ik ook wees blij dat je nog een slotje hebt en geen ~B~A~N~

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Nog geen slotje :Z

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

sorry hoor maar ik heb ff wat topics in gekeken, en Bulldog heeft groot gelijk. Wanneer kan ik hier een slotje verwachten Bulldog >:)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iets voor de nieuwe poll ja!! "wat is de slechtste modereeter"??

de slechtste moet dan weg! das idd echte democratie! ;)

• Marv
Op woensdag 18 april 2001 22:14 schreef Master_Egg het volgende:
sorry hoor maar ik heb ff wat topics in gekeken, en Bulldog heeft groot gelijk. Wanneer kan ik hier een slotje verwachten Bulldog >:)
Slabbertje nodig voor al dat kwijl?
Je zit nogal te slijmen/hielen likken :+ :+ :+

• d-Frag
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Op woensdag 18 april 2001 22:11 schreef Tweaker het volgende:
Nog geen slotje :Z
Heeft weinig nut, dan gaat deze /onzin weer verder in een volgend topic.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Master_Egg
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op woensdag 18 april 2001 22:17 schreef Marv het volgende:

[..]

Slabbertje nodig voor al dat kwijl?
Je zit nogal te slijmen/hielen likken :+ :+ :+
nou echt niet hoor. Waarom zou ik slijmen bij een moderator :?, moet dat zinvol zijn ofzo? Ik geef alleen mijn mening over de kritiek op Bulldog.

so shut up man .... :(

• Marv
Op woensdag 18 april 2001 22:21 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

so shut up man .... :(
Zie mijn andere post... w8.. ik quote ''m ff :):
Op woensdag 18 april 2001 22:05 schreef Marv het volgende:

[..]

Niet alles serieus nemen mensen... was grappig bedoeld :+

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 18 april 2001 22:26 schreef Plague het volgende:
Iets voor de nieuwe poll ja!! "wat is de slechtste modereeter"??

de slechtste moet dan weg! das idd echte democratie! ;)
Klinkt als Big Brother, aarrghhh :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tsjonge wat een gezever weer. Een mod lijkt best veel op een mens, soms moet hij ook slapen of heeft hij/zij andere verplichtingen.

Dat je in de replies van een mod veel slotjes tegen zult komen is niet raar; dat is imo niet een indicatie dat de bewuste mod slecht is maar eerder dat er veel verkeerde postings zijn.

Iedereen maakt wel eens een fout, maar ik heb niet de indruk dat bulldog veel fouten maakt.

Zie ook de discussies in LA, omtrend de kwaliteit van GoT en t.net.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Goedenmorgen allemaal.... :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

90% slotjes

Zijn mensen nu echt zo dom?
Als mod reageer je UITERAARD in een topic als je hem dichtgooit, en natuurlijk heeft dat tot gevolg dat zijn list eruit komt te zien als iemand die veel onzin praat..
als je op mij zoekt krijg je ook tig slotjes...

nagoed..

Verder: iedereen even zijn mond met zeep spoelen, als je een probleem hebt met een modje is het toch best wel stom om te gaan schelden. Verder is mail/icq een prachtig middel om contact te zoeken met het modje om te vragen waarom hij het heeft gedaan.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het verhaal van je collega is onzin, dat mag duidelijk zijn. Of het topic voor jou wel of geen onzin was kan ik niet zeggen, maar het was duidelijk dat het voor de bezoekers wel onzin was.

Verder zag ik dat na Bulldog nog iemand anders gepost heeft, ik zou er dus maar niet 100% zeker van zijn dat hij het slotje heeft gezet.

En dan zeg ik nog niets over het openen van een topic hier om hem af te zeiken... da''s natuurlijk ook niet echt netjes.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1