Zijn er vandaag tussen 16.00 en 17.00 uur onderhoudswerkzaamheden aan de servers zoals aangekondigd was in een .plan op de frontpage van tweakers?
Klopt het dat de DSP nog steeds plat ligt trouwens?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Krijg ik nu ook foutmeldingen op, ik kan dus ook die .plan niet updaten.
Nouja, dan maar zo. De Cheetah X15 SCSI-schijf voor in de replication server is pas vrijdag weer leverbaar. En om nu alleen voor het vervangen van een SCSI kabel naar Vuurwerk te karren vinden wij ook een beetje overbodig.
Volgende week nieuwe kansen
Nouja, dan maar zo. De Cheetah X15 SCSI-schijf voor in de replication server is pas vrijdag weer leverbaar. En om nu alleen voor het vervangen van een SCSI kabel naar Vuurwerk te karren vinden wij ook een beetje overbodig.
Volgende week nieuwe kansen
Heb je daar geen T.net Crew forum voorOp woensdag 18 april 2001 15:34 schreef Moartn het volgende:
Klopt het dat de DSP nog steeds plat ligt trouwens?
Nog niet... Op de to-do list dan maar?Op woensdag 18 april 2001 16:05 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Heb je daar geen T.net Crew forum voor.
Jawel hoor, ga maar even bij iemand om toegang zeurenOp woensdag 18 april 2001 16:29 schreef Moartn het volgende:
[..]
Nog niet... Op de to-do list dan maar?
Professioneel Hyves-weigeraar
Working... (zet anders je ICQ ff aan)Op woensdag 18 april 2001 22:16 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Jawel hoor, ga maar even bij iemand om toegang zeuren
Waarom weet ik zoiets nu weet niet?
Pagina: 1