Toon posts:

[BC3] Mot dat nou echt, zo''n toon aanslaan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dit topic

Ik verontschuldig me toch, begrijp niet waarom Tom dan toch zo naar me uitvalt, vind dit echt niet nodig.

edit:
even helpen

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Omdat het "per ongeluk" in SG is geplaatst. Vraag me af waarom dingen nooit "per ongeluk" in een ander forum geplaatst wordt? al die "per ongeluk" verkeerde topics staan in SG... ik denk/weet haast wel zeker dat het niet "per ongeluk" is.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ehhh... denk je dat je de eerste bent die het verkeerde forum gebruikt? Denk je dat je de eerste bent die daarvoor sorry zegt? En denk je dat jij de eerste zal zijn die de volgende keer zijn topic toch weer gewoon in het verkeerde forum gooit?

Ik kan die reactie van Tom best voorstellen. Jij hebt tenslotte het verkeerde forum gebruikt terwijl er toch duidelijke beschrijvingen staan waar bepaalde onderwerpen thuis horen. En dat je dan van Tom op je donder krijgt vind ik geheel terecht.

Verwijderd

Mensen die een topic in een verkeerd forum plaatsen moet het stemrecht ontnomen worden!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 11:01 schreef Asielus het volgende:
Mensen die een topic in een verkeerd forum plaatsen moet het stemrecht ontnomen worden!
Als je niets zinnigs te melden hebt, zeg dan gewoon niets!

Verwijderd

als je goed kijkt vriend, zeg ik een hele boel.

Verwijderd

Zullen we een speciaal forum openen waar per def verkeerde topics geplaats worden,
kunnen onze vrienden zich ergens mee bezighouden

• Tom
  • Niet online

Tom

een forum "plaats hier je verkeerd geposte topics"? :P

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Eigenlijk vind ik dat Tom helemaal niet ''zon toon aanslaat''. Hij zegt het best netjes.
Ik ben het volledig met hem eens.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Tom
  • Niet online

Tom

Al die verkeerd gepostte topics zijn altijd in SG, ra ra hoe zou dat toch komen......... "per ongeluk" zeker... :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 11:17 schreef Tom het volgende:
Al die verkeerd gepostte topics zijn altijd in SG, ra ra hoe zou dat toch komen......... "per ongeluk" zeker... :)
Ik denk dat als je SG naar beneden zou verplaatsen dan in een keer NST aan de beurt zou zijn. :)

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Geplaatst door Tom (HGA Devschuur® - 6200) - woensdag 18 april 2001 10:49

En let es op dan voortaan
:? >:) teentjes

u can fool all people some time and fool some people alltime

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 18 april 2001 12:01 schreef outlaw het volgende:
[..]
:? >:) teentjes
Hele lange.... ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:21

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vint er niks verkeerds aan, zo hoord het gewoon. Of zet het in het goede forum, HA

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 18 april 2001 10:54 schreef Wolletje het volgende:
dit topic

Ik verontschuldig me toch, begrijp niet waarom Tom dan toch zo naar me uitvalt, vind dit echt niet nodig.

edit:
even helpen
Hmz.

"en let es op dan voortaan"

Vind jij uitvallen ?

poehpoeh.

Ik kan me bij uitvallen diverse dingen voorstellen, maar dit lijkt me er toch niet onder vallen.

Als hij nou had gezegd : "&^@#$$^_$$ K*T-newbee *@#R^&$(&*^$@(_*!@$!"

Dan had ik er wel enigzins begrip voor gehad, nu vind ik dat je enigzins overdrijft.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar deze discussie, blijkbaar ben ik anders dan de meesten hier, met iets meer respect voor de medemens, opgevoed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel me beslist niet beter dan wie dan ook, en het was ook geen persoonlijk aanval Tom, ik vind alleen dat er al genoeg rottigheid is, en dat je best een beetje aardig tegen elkaar mag zijn....

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 18 april 2001 12:54 schreef Wolletje het volgende:
Laat maar deze discussie, blijkbaar ben ik anders dan de meesten hier, met iets meer respect voor de medemens, opgevoed.
Ach guttegut.

Kijk nu eens met hoeveel mensen dit forum rekening dient te houden. Hoeveel werk de mods hebben.

Hoe vaak soortgelijke acties als de jouwe voorkomen.

Sowieso, ook al let je daar niet op, dan blijf ik erbij dat het nu ook weer niet zo grof is.

Owkee, enigzins kort door de bocht misschien, (Als ik het heel veer ga zoeken)maar het starten van een nieuw topic zeker niet waard.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 11:06 schreef Tom het volgende:
een forum "plaats hier je verkeerd geposte topics"? :P
die plaatsen ze dan toch ook weer in een verkeerd forum :P >:)

• Tom
  • Niet online

Tom

Gut gut :r ga je me nu ook al persoonlijk aanvallen?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, met deze instelling kom je er wel. Ik voeg ff een note toe, dan weet ik iig wie ik altijd op slot moet gooien (preventief).

Wel grappig dat deze user zich niet alleen beter voelt dan de modjes, maar ook beter dan alle andere users.

Voor 99 users loop je je helemaal het apelazerus en schrijf je allemaal FAQ''s, komt user 100 aanlopen en zeggen dat je het verkeert doet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 18 april 2001 13:02 schreef petur het volgende:

[..]

die plaatsen ze dan toch ook weer in een verkeerd forum :P >:)
Tja, er zijn gewoon niet genoeg fora:

[topic=163311]

:P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Stem je SP of Groen Links?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
OhMyGod: doe es ff snel normaal wil je.

Verwijderd

"en let es op dan voortaan"
Nou, als jij ''let es op dan voortaan'' al vindt getuigen van een gebrek c.q. afwezigheid van respect en opvoeding, dan vrees ik dat je het nog heeeeel moeilijk gaat krijgen in deze maatschappij en heb ik best medelijden met je..

Overigens is dit net zo min een persoonlijke aanval als jouw betoog tegen Tom...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
''Back to the roots'' lijkt me een strak plan. Laat alleen nog IT-gerelateerde vragen open staan en mik de rest dicht. Daarmee bereik je de mensen die je wilt bereiken. Misschien bot; maar zoals het nu gaat, gaat het niet lekker.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 april 2001 14:55 schreef pven het volgende:
''Back to the roots'' lijkt me een strak plan. Laat alleen nog IT-gerelateerde vragen open staan en mik de rest dicht. Daarmee bereik je de mensen die je wilt bereiken. Misschien bot; maar zoals het nu gaat, gaat het niet lekker.
Dat is ook weer erg overdreven. GoT is gegroeid, en er zijn behalve computerzaken ook menselijke zaken aan het forum toegevoegd. Lijkt me een natuurlijke ontwikkeling in een grote gemeenschap. Zolang mensen hun gezonde verstand gebruiken zal het allemaal best goed gaan, en als het niet goed gaat dan moet er ingegrepen worden. Beter een beetje streng zijn dan helemaal back to the roots (dan kun je het forum net zo goed opdoeken en helemaal opnieuw beginnen).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een OPLOSSING:
GA ALLEMAAL ALJEBLIEFT HEEEEL HARD HUILEN MISCHIEN DAT DAT HELPT (omg waar moet dat heen met deze wereld) :'( :'(:'(:'(:'(:'(:''......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op woensdag 18 april 2001 12:58 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Ach guttegut.

Kijk nu eens met hoeveel mensen dit forum rekening dient te houden. Hoeveel werk de mods hebben.
daar hebben ze zelf voor gekozen

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 18 april 2001 13:42 schreef Wolletje het volgende:
Ik voel me beslist niet beter dan wie dan ook, en het was ook geen persoonlijk aanval Tom, ik vind alleen dat er al genoeg rottigheid is, en dat je best een beetje aardig tegen elkaar mag zijn....
Ja als jij iets expres in een verkeerd forum neerzet dan moet je niet verwachten dat we nog aardig zijn.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 19 april 2001 13:56 schreef Metalium- het volgende:

[..]

daar hebben ze zelf voor gekozen
Ja ? En ? Dus ?

Wat wil je hiermee zeggen ?

Ik zeg toch ook niet dat ze zielig zijn ?

Ik zeg alleen dat ze wel wat beters te doen hebben dan rekening te houden met tere kinderzieltjes.

(Nou ja, dat zeg ik wel niet zo, maar dat bedoel ik...)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Had ik niet gevraagd of hier een slot op mag, heb zelf niet meer zoveel zin in deze discussie, lopen er al genoeg van.
Maar mocht iemand anders verder willen gaan, ga je gang, ik trek mij terug in m''n schulpje om in m''n eentje verder te huilen.
Nobody loves me.......

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 19 april 2001 15:45 schreef Wolletje het volgende:
Had ik niet gevraagd of hier een slot op mag, heb zelf niet meer zoveel zin in deze discussie, lopen er al genoeg van.
Maar mocht iemand anders verder willen gaan, ga je gang, ik trek mij terug in m''n schulpje om in m''n eentje verder te huilen.
Nobody loves me.......
Bel eens een psychiater man... :r :r :r

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 19 april 2001 16:07 schreef Exirion het volgende:

[..]

Bel eens een psychiater man... :r :r :r
''Tis geen man, ''tis een vrouwelijk exemplaar.

Aannames zijn fataal.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 19 april 2001 16:08 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

''Tis geen man, ''tis een vrouwelijk exemplaar.
Nah ja, whatever... Mens dan ofzo :P

Verwijderd

Mods zijn er toch zeker om de boel op een fatsoenlijke wijze draaiend te houden? Het verplaatsen van topics in een verkeerd forum hoort daar toch ook gewoon bij?

Als je niet bestendig bent tegen menselijke domheid, wordt dan liever geen mod.

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 15:11 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]Ik zeg alleen dat ze wel wat beters te doen hebben dan rekening te houden met tere kinderzieltjes.
Amen!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 19 april 2001 18:52 schreef Codin het volgende:
Als je niet bestendig bent tegen menselijke domheid, wordt dan liever geen mod.
Er is een heel groot verschil tussen domheid, en laksheid, nonchalance, luiheid en provocatie |:(

Verwijderd

En nou zit iedereen op elkaar te k@nkeren.

Tom had gelijk, Wolletje mag best zo reageren (mits onder goede bedoelingen).

Geen win/win situatie hier. Punt.

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 19:30 schreef ALepH#1 het volgende:
En nou zit iedereen op elkaar te k@nkeren.

Tom had gelijk, Wolletje mag best zo reageren (mits onder goede bedoelingen).

Geen win/win situatie hier. Punt.
Eens, maar om nou meteen te gaan reageren zoals wolletje doet, mie mie mie, ik trek met terug in mijn schulpje, niemand houd van me.

Ik bedoel, waar gaat het dan nog over, we zitten hier op een forum, de bezoekers zijn dan welliswaar een afspiegeling van de maatschappij, maar we hoeven hier toch zeker niet alles op sociaal verantwoorde happy happy joy joy manieren recht te praten.

Ik snap best dat iemand iets niet leuk vind, maar hier gaan we nu vaak eenmaal op een andere manier met elkaar om dan IRL, kan je daar niet tegen, dan ga je toch lekker iets anders doen, dan een partij zielig te zitten doen?

En (alle reacties lezende) zo denk niet alleen ik erover.

Welcome to the real world!

Verwijderd

[edit]

Issue solved.

Thanks TgF.

Verwijderd

Was niet tegen jou gericht, was meer in algemene zin tegen mensen die al snel roepen dat ze niet aardig gevonden worden hier.

Mijn geboortedatum heb ik gewoon niet ingevuld, is dus niet verborgen :)

Maar stel dat je hem wel had geweten, wat zegt dat dan?

Ik ben waarschijnlijk ouder dan dat jij denkt, maar je ging er waarschijnlijk vanuit dat je te maken had met 1 of ander puisterig pubertje die ook een woordje Engels kent en meent de wijsheid in pacht te hebben.

Zoveel schelen we niet, ik ben bijna een jaar ouder :)

Maar goed, da''s verder ook niet heel erg aan de orde.

Verwijderd

Kee, ouwe lul. :)

Ik heb de ouwe post veel te snel ge-edit en ben daardoor m''n orginal post kwijt. (die ik had willen laten staan)

Maakt niet uit. En ja, leeftijd doet er niet toe. Je hebt gelijk.

Toch moet je oppassen door te zeggen met "Welcome to te real world!" Zo eenvoudig is dat vaak niet.

Laat iemand wennen aan de nogal agressieve attitude hier, it takes a while. Newbie of herintreder, whatever.

Hier wordt je soms aan het kruis genageld als je iets "stoms" post, geen admin of mod die je effe zal helpen. Nope, hele fucking thread wordt geclosed. Klaar.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 19 april 2001 22:07 schreef ALepH#1 het volgende:
Ik heb de ouwe post veel te snel ge-edit en ben daardoor m''n orginel post kwijt.
''k had het toch wel gezien >:)

Verwijderd

Zeker blij met de nieuwe >:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

''Tis gewoon een stelletje ouwe lullen hier.

;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Binnenkort gefeliceerd met je 72e verjaardag,
GaMeOvEr :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ach ja ik snap het wel hoor, als je zelf 25 bent en zo''n 18-jarig jochie met een fout icon komt je topicje dichtgooien, maarja... kan er niets aan doen :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 19 april 2001 22:28 schreef Tom het volgende:
Ach ja ik snap het wel hoor, als je zelf 25 bent en zo''n 18-jarig jochie met een fout icon komt je topicje dichtgooien, maarja... kan er niets aan doen :)
Ja, nu je het zegt... Je vorige icon was toch mooier :P

Verwijderd

Nog gefeliciteerd dan met je 81e verjaardag. GaMeOvEr wordt pas 72.

Ik pas 43 >:)

Ontopic: Euhh, Tom AMG: Je bent te streng! >:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 19 april 2001 22:26 schreef ALepH#1 het volgende:
Binnenkort gefeliceerd met je 72e verjaardag,
GaMeOvEr :)
[off-topic]

:P

[krakende en overslaande stem modus]

"Jaja knulletje, vroeger toen Opa nog geen looprekje had, toen kon hij met tien vingers blind tiepen!"

[\krakende en overslaande stem modus]

[/off-topic]

Toch merk je wel dat de wat "oudere" personen over het algemeen een wat "Dikkere huid" hebben, en dat ze zich ook als ze pissig zijn wat genuanceerder uit kunnen drukken. Het gaat niet altijd op, er zijn ook voor "ouderen" grenzen, en er zijn ook "jongeren" die een andere mentaliteit hebben, maar de trant is wel te zien.

In je jeugd ben je gemiddeld gewoon veel "opvliegender" en veel eerder gekwetst. Na een verloop van een aantal jaren, (bij de ene meer jaren dan bij de andere...) wordt je daar gewoon veel minder gevoelig voor, en heb je sneller zoiets van :

"Yeah, whatever, daar ga ik me niet druk om maken..."

Hoe dan ook, als er nu wat meer verdraagzaamheid van de users uit zou zijn, en wat duidelijkere richtlijnen vanuit "het management" voor SG, zou er een hoop gepiep voorkomen kunnen worden.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr,

Je zou de plank niet harder op het nijpaard kunnen aaien.

Mijn gedachten compleet.

edit:

Fuck, kan niet eens meer ''kikker'' correct typen. Geef mij dat looprek eens GaMeOvEr.

Verwijderd

Dat "Yeah, whatever" heb ik nou al een paar keer geuit op GoT. Alleen krijg je dan meteen voor je kiezen dat het je niks interesseert.

Fijn hé, mensen die altijd alles interpreteren zoals het ze uitkomt.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 20 april 2001 00:04 schreef HlpDsK het volgende:
Dat "Yeah, whatever" heb ik nou al een paar keer geuit op GoT. Alleen krijg je dan meteen voor je kiezen dat het je niks interesseert.

Fijn hé, mensen die altijd alles interpreteren zoals het ze uitkomt.
HlpDsK, ik bedoelde meer dat je dat dan denkt, dan daadwerkelijk tiept, want als je dat als modje doet wordt dat idd volledig opgevat als desinteresse.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Wordt aardig off-topic he.
Maar zo zielig ben ik ook weer niet hoor.
Ook ''oud'' genoeg om een wat dikkere huid te hebben.
Maar soms verval ik perongeluk in wat ''jonger'' gedrag(om het maar netjes uit te drukken), als er zo wordt gereageerd, ook dat zal ik nooit meer doen.
Daarnaast, om de discussie weer on-topic te krijgen, vroeg ik mij af, of het topic echt niet/wel in SG thuis hoort.
Het is/was toch een algemene vraag, over hoe ik een probleem kan aanpakken.
Het gaat niet over welke software ik kan/zal gebruiken voor te dupliceren.
Het ging niet over probelemen met specifieke software, of hoe te installeren van bepaalde software, meer een strategie vraag, die vind ik ook eigenlijk niet thuis hoort bij de Software afdeling.
Nou ja, graag hier toch nog een reactie op..

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 11:38 schreef Wolletje het volgende:
Daarnaast, om de discussie weer on-topic te krijgen, vroeg ik mij af, of het topic echt niet/wel in SG thuis hoort.
Het is/was toch een algemene vraag, over hoe ik een probleem kan aanpakken.
Het gaat niet over welke software ik kan/zal gebruiken voor te dupliceren.
Het ging niet over probelemen met specifieke software, of hoe te installeren van bepaalde software, meer een strategie vraag, die vind ik ook eigenlijk niet thuis hoort bij de Software afdeling.
Nou ja, graag hier toch nog een reactie op..
Dan hoort het thuis in Software Algemeen, en niet in SG.

Verwijderd

Topicstarter
Het STAAT in Software Algemeen, maar zoals ik al zei, ''k denk niet dat het daar thuis hoort.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 11:42 schreef Wolletje het volgende:
Het STAAT in Software Algemeen, maar zoals ik al zei, ''k denk niet dat het daar thuis hoort.
Nee, je zei SG: Stuffis Generalis. SA is Software Algemeen.

Je hebt de topic aanvankelijk in SG gezet, maar daar hoort het gewoon niet thuis. Het hoort in SA thuis, en daar staat het nu ook. Dus ik zie het probleem niet.

Verwijderd

Ik ben blij dat ik het in ieder geval eens kan zijn met ALepH#1, één en ander gevoed door de postitieve bijdrage van (onder andere) GaMeOvEr (maar die loopt hier ook al weer een tijdje rond).

Inderdaad issue solved.

/me gaat eens meten hoe dik zijn huid nu werkelijk is ;)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 19:19 schreef Exirion het volgende:

[..]

Er is een heel groot verschil tussen domheid, en laksheid, nonchalance, luiheid en provocatie |:(
Het verschil is wellicht kleiner dan je denkt in sommige gevallen. En dan nog: kan je niet tegen (en ik copy paste je hier even) laksheid, nonchalance, luiheid en provocatie, dan geldt nog steeds dat je beter geen mod kunt worden.

Verder wil ik je vriendelijk verzoeken op te houden met het omhoogtrappen van jezelf ten koste van andere mensen. Het zou je ook niet misstaan om iets minder ruig om te springen met de bonk-hoofd-tegen-de-muur-smiley, je komt van jezelf arrogant genoeg over met je show-off-posts.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 13:14 schreef Codin het volgende:
Verder wil ik je vriendelijk verzoeken op te houden met het omhoogtrappen van jezelf ten koste van andere mensen. Het zou je ook niet misstaan om iets minder ruig om te springen met de bonk-hoofd-tegen-de-muur-smiley, je komt van jezelf arrogant genoeg over met je show-off-posts.
Pardon?? :D Tja, als jij het zo interpreteert...

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 13:38 schreef Exirion het volgende:

[..]

Pardon?? :D Tja, als jij het zo interpreteert...
''k Heb weinig keus, met name als ik je posts lees. [fantaseer hier een kotssmiley]

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 13:41 schreef Codin het volgende:

[..]

''k Heb weinig keus, met name als ik je posts lees. [fantaseer hier een kotssmiley]
Laat maar eens zien op welke posts je precies doelt, want ik vind je erg vaag nu.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
* pven denkt gewoon dat Codin slecht heeft geslapen.
* pven denkt trouwens ook dat deze draad zijn/haar einde nadert.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1