ik denk dat ze een starmaker filter hebben gemaakt
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
D''r lag ergens een (of meerdere) router(s) flink te stuiteren ofzo...Op dinsdag 17 april 2001 21:25 schreef Wouter17 het volgende:
ja, het hele forum was daarnet brak
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ja... en waar post ik nu mijn geweldige starmaker sucks hardcore remix die in naar aanleiding van die topic net in elkaar heb geflanst
Verwijderd
Hmm, volgens mij was het een ander topic dat ik delete had. Brak dus.
Waar je topic is gebleven weet ik ook niet dan
iemand heeft hem volgens mij gedelete
AI DIEMENT DJASTIS!!
AI DIEMENT DJASTIS!!
Dans la poubelle?Op dinsdag 17 april 2001 21:32 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, volgens mij was het een ander topic dat ik delete had. Brak dus.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
zullen zeker nog veel kotsplaatjes in zijn gepost?
Ik ben na mijn laatste post in die topic offline gegaan om mijn starmaker sucks nummer te maken
ik heb wel met GoT lopen rotzooien, maar das maar algemeen errors #1''s veroorzaken enzo, maar nee, geen topics weggehaald
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het is de auto-DeleteTopic functie van DextersLab
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ehhh? deed iets vaags...
Applaus voor Daniel. Wat een fake gedoe zeg dat starmaker...Op woensdag 18 april 2001 00:29 schreef Bulldog het volgende:
Om jullie even uit de droom te helpen, Daniel heeft um weggehaald
Pagina: 1