De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat wil je? Moet ik je mailadres terugzetten naar je providermail en password naar je toe laten mailen?
als je mijn mailadres van "pea" terug wilt zetten naar mijn oorspronkelijke mailadres zou ik dat wel erg fijn vinden 
peake@crosswinds.net is in principe wel een geldig mailadres, maar om de een of andere reden ontvang ik daar geen mail op. Toen ik net dus deze pea2 aanmaakte kreeg ik als bericht dat anonieme mailservers (zoals crosswinds ook is) niet ondersteund worden. Vandaar dat "pea" het niet meer doet.
peake@crosswinds.net is in principe wel een geldig mailadres, maar om de een of andere reden ontvang ik daar geen mail op. Toen ik net dus deze pea2 aanmaakte kreeg ik als bericht dat anonieme mailservers (zoals crosswinds ook is) niet ondersteund worden. Vandaar dat "pea" het niet meer doet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als het goed is ligt in de mailbox verstapp@sci.kun.nl nu het password van je account.
Joh... crosswinds kan T.net niet resolven ofzo ?
Aannames zijn fataal.
Crosswinds''s fout..The original message was received at Tue, 17 Apr 2001 12:56:10 +0200 (CEST)
from nobody@localhost
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
peake@crosswinds.net
(reason: 554 Client host rejected: cannot find your hostname, [62.250.6.6])
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx1.crosswinds.net.:
>>> RCPT To:<peake@crosswinds.net>
<<< 554 Client host rejected: cannot find your hostname, [62.250.6.6]
554 5.0.0 peake@crosswinds.net... Service unavailable
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
in 1 woord: GEWELDIG!
thx!
vreemd van die crosswinds trouwens, vanaf mijn kun adres kan ik wel gewoon mailen. Nou ja, al vaker problemen mee gehad, maar was lang geleden. Ik laat ''m nu wel op mijn KUN adres staan dan!
thx again!
thx!
vreemd van die crosswinds trouwens, vanaf mijn kun adres kan ik wel gewoon mailen. Nou ja, al vaker problemen mee gehad, maar was lang geleden. Ik laat ''m nu wel op mijn KUN adres staan dan!
thx again!
Nee, het is je eigen fout. Reverse DNS van dat ip klopt niet.Op dinsdag 17 april 2001 14:18 schreef Kees het volgende:
[..]
Crosswinds''s fout..
Daar gaan we weer *zucht*.Op dinsdag 17 april 2001 14:27 schreef Onno het volgende:
[..]
Nee, het is je eigen fout. Reverse DNS van dat ip klopt niet.
Graag gedaanOp dinsdag 17 april 2001 14:21 schreef pea het volgende:
in 1 woord: GEWELDIG!
thx!
thx again!
Verwijderd
Op dinsdag 17 april 2001 14:27 schreef Onno het volgende:
[..]
Nee, het is je eigen fout. Reverse DNS van dat ip klopt niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| C:\>nslookup - ns1.casema.net Default Server: ns1.casema.net Address: 195.96.96.33 > set type=PTR > 62.250.6.6 Server: ns1.casema.net Address: 195.96.96.33 6.6.250.62.in-addr.arpa name = unused-62-250-6-6.vuurwerk.net 6.250.62.in-addr.arpa nameserver = ns.vuurwerk.nl 6.250.62.in-addr.arpa nameserver = ns-vuurwerk.doofpot.nl ns.vuurwerk.nl internet address = 62.250.2.2 ns-vuurwerk.doofpot.nl internet address = 212.153.41.130 > |
Reverse lookup is er gewoon hoor, lijkt eerder dat crosswinds z''n DNS niet voor elkaar heeft....
Ik zei niet dat er geen reverse DNS was, ik zei dat ie niet klopt.
can''t find unused-62-250-6-6.vuurwerk.net: Non-existent host/domain
Verwijderd
Hmmz... dát klopt idd niet....Op dinsdag 17 april 2001 18:26 schreef Onno het volgende:
Ik zei niet dat er geen reverse DNS was, ik zei dat ie niet klopt.
[..]
niks gezegd.....
Verwijderd
operations: leer het nou eens: Never, NEVER argue with Onno 
voor de rest heeft onno gelijk
voor de rest heeft onno gelijk
Pagina: 1