There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Fijn hoor. Heb je gewoon oprechte interesse naar DIE mening van anderen, mag je dat weer niet hier. Want hier mag niks in die dictatuur.
We spreken elkaar wel ergens op een weiland!
( Let op, is grapje )
- NAC Breda -
Als mensen elkaar daar achterna gaan zitten breekt iedereen zn benen.
Rara welk weiland bedoel ik?
- Soulseek rulez -
Hmmz, jij hebt humor. Helaas, je zult nooit mod of admin op GoT mogen worden.Op dinsdag 17 april 2001 10:07 schreef Ritchie het volgende:
Wat??! Moet je eens hier komen, dan beuk ik je helemaal in elkaar!
We spreken elkaar wel ergens op een weiland!
( Let op, is grapje )
- Soulseek rulez -
Count me in!
Okay okay, flauw!
Laten we maar stoppen, voordat we hiero ook beverwijk acties krijgen.
- NAC Breda -
Als hier een slotje op komt, zonder dat we een antwoord krijgen, open ik weer een klachttopic daar over.
Ik steek genoeg tijd in GoT om gewoon serieus genomen te worden, vind ik. Alleen de mods en admins nemen alleen zichzelf en vriendjes serieus.
Gevonden: [topic=162556]
Volgens mij is Floris preventief aan het ruimen geweest... FOEI!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het lijkt wel een rechtzaak:
iemand zegt iets
ander roept ''objection''
en weer iemand anders roept ''sustained''...
Er was totaal niks aan de hand, maar stel dat er iets interessants naar voren komt, dan moet dat zeker voorkomen worden.
[update] ik heb in hetzelfde forum al ''aangifte gedaan'' tegen die naai-figuur.
Oude draad is gevonden: [topic=88027]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Straks gaan ColdFusion-aanhangers een vechtpartij plannen met PHP-aanhangers en met databases naar elkaar gooien.
Daar heeft ook niemand niks aan!
- Soulseek rulez -
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik denk dat je juist bij voetbal supporters best wel mensen kunt vinden die gewoon aanvaarden dat andereen een hekel aan hun hebben en vice versa (of niet). Nergens voor nodig om dat de kop in te drukken. Maar goed. Nu ik weet dat F.D. dat vaker doet, kan ik daar rekening meehouden. (Hidden zetten ofzo hehehe)
Bedankt voor de link en de info. Gezien het nogal weggezakte einde, heb ik het maar even opgetrokkenOp dinsdag 17 april 2001 10:23 schreef pven het volgende:
Ik heb zo''n soort discussie in een ver verleden ook wel eens met Floris gehad. Er was, naar mijn inzien, een draad onterecht gesloten omdat het fout zou kunnen gaan. Na enig zeiken is die draad toen weer her-opend. Helaas moest ik toen (en nu nog steeds) constateren dat onder de Adjes en Modjes nog steeds geen eenduidig beleid wordt gevoerd. Wordt dit ook gecorrigeerd in een volgende release?
Oude draad is gevonden: [topic=88027]
Ik kan hem zeker wel openen, en dat wil ik ook wel doen, ik waarschuw jullie alleen bij deze: Als er iemand begint te flamen, wie dan ook, krijgt die persoon gelijk een ban, geen waarschuwingen meer...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Anders kan je elk topic wel sluiten want er moest eens een turkeyboy (of hoe was die nick alweer?) rondsluipen.
Om nu te zeggen de eerste krijgt geen waarschuwing maar ban.. ''k denk niet dat iedereen dit hier leest, dus deze waarschuwing is er eigenlijk geen he.
Bedankt voor het openen en dit kan dan wel weer dicht dacht ik zo...
Waarschuwing staat ook in de draad. Dus wat dat betreft is iedereen gewaarschuwd. Daarbij komt nog dat ik inderdaad vind dat iedereen die niet normaal kan reageren, gewoon maar hier vanaf geschopt moet worden (maar da''s mijn persoonlijke mening die er denk ik niet zo veel toe doet...)Op dinsdag 17 april 2001 12:54 schreef poohbeer het volgende:
floris: hoor je niet te sluiten net NA het is misgelopen?
Anders kan je elk topic wel sluiten want er moest eens een turkeyboy (of hoe was die nick alweer?) rondsluipen.
Om nu te zeggen de eerste krijgt geen waarschuwing maar ban.. ''k denk niet dat iedereen dit hier leest, dus deze waarschuwing is er eigenlijk geen he.
BTW in de andere thread heb je het over "niet reageren via ICQ" ik wil wel reageren, maar dan moet je geen ICQ-mail sturen, daar kan ik niet op reageren. En op mail reageer ik over het algemeen heel snel (meestal binnen 5 minuten).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen