Hoi, ik ben een fervent gebruiker van de software update mailer. Echt handig dat meteen in je e-mail te ontvangen is als er een update op je hardware te downloaden is. Maar.....
Nu blijkt dat producten die uit de prijsdatabase gekieperd worden omdat die niet meer verkocht worden, ook uit deze mailer gehaald worden. Dat is natuurlijk raar, want ook al wordt dat product niet meer verkocht, ik heb hem nog steeds in mijn PC hangen, en waarschijnlijk komen er ook nog steeds updates voor uit.
Zie dit voorbeeld van hoe leeg mijn mailer geworden is:
Abit Hot Rod ATA66 - Windows 9x
Matrox Millennium G400MAX 32MB Dual Head (Retail) - Windows 9x
- Windows 9x
- Windows 9x
Creative Labs SBLive Player 1024 - Windows 9x
- Windows 9x
- Windows 9x
Creative Labs Four Point Surround FPS1000 - Windows 9x
Epson Stylus Color 660 - Windows 9x
- Windows 9x
- Windows 9x
Logitech Wingman Attack - Windows 2000
Oh ja, hier wordt ook het 2e probleempje duidelijk. Ik draai ondertussen geen Win9x meer, maar Win2k. Het zou handig zijn als ik de aanwezige entries makkelijk zou kunnen aanpassen.
Wel, hopelijk is dit wat voor het To Do lijstje van Femme. (hint, hint
)
Ik ben benieuwd of jullie hier ook last van hebben.
Nu blijkt dat producten die uit de prijsdatabase gekieperd worden omdat die niet meer verkocht worden, ook uit deze mailer gehaald worden. Dat is natuurlijk raar, want ook al wordt dat product niet meer verkocht, ik heb hem nog steeds in mijn PC hangen, en waarschijnlijk komen er ook nog steeds updates voor uit.
Zie dit voorbeeld van hoe leeg mijn mailer geworden is:
Abit Hot Rod ATA66 - Windows 9x
Matrox Millennium G400MAX 32MB Dual Head (Retail) - Windows 9x
- Windows 9x
- Windows 9x
Creative Labs SBLive Player 1024 - Windows 9x
- Windows 9x
- Windows 9x
Creative Labs Four Point Surround FPS1000 - Windows 9x
Epson Stylus Color 660 - Windows 9x
- Windows 9x
- Windows 9x
Logitech Wingman Attack - Windows 2000
Oh ja, hier wordt ook het 2e probleempje duidelijk. Ik draai ondertussen geen Win9x meer, maar Win2k. Het zou handig zijn als ik de aanwezige entries makkelijk zou kunnen aanpassen.
Wel, hopelijk is dit wat voor het To Do lijstje van Femme. (hint, hint
Ik ben benieuwd of jullie hier ook last van hebben.